Problem s povratom nafte

bhirjova

New member
Kopio sam c3hdi exlusive model 2004godine i prvi sam vlasnik,auto je redovno održavan itd...
Problem je nastao kad sam s malim servisom prije mjesec dana kod mehaničara zamijenili podloške injektora jer su se več neko vrijeme čuli lupali i zbog njih je kroz ventilaciju ulazili ispušni plinovi(auspuh je super kao novi).
Več drugi dan se desilo iskakanje pipka povrata drugi s ljeve strane ispao je onaj štift zakačka klik i nafta je pocurila po motoru fleka iza mene itd...brzo smo uočili šta se desilo vratili nazad i to je bilo ok nekih 600km...motor radi perfekt kao nov. A ONDA se to isto desilo isto na četvrtom pipku s lijeva ili prvi s desna do filtera nafte...vratili smo i njega nazad ali je opet ispao pa smo ustanovili da treba promjeniti malu zelenu gumicu na tom plastičnom pipku po koju sam išao u citroen nekih 20 kilometara drugi dan.ali na tom puto opet je ispalo pa sam na povratku vozio tako malo sam zadimio zbog nafte pa bih i malo stao da se sta nezapali ali nisam stigao doma se motor ugasio.
Probao sam ga napumpati na onu crnu kruškastu pumpicu upali i odmah ugasi tako 3puta odustajem i šlepam auto doma 4km.
Drugi dan skinem filter zraka da bih došao do tih cijevi vratim taj pipak gdje treba biti upalim auto provozam se 1km vratim doma ugasim ga i cini se sve ok ali ga nevozim...Drugi dan ga idem upaliti upali ali se odma nakon 10-ak sec ugasi pa napumpam opet isto i tako par puta ništa.
Danas treći dan zamjenimo tu gumicu koja dihta na pipku, na oko izgleda sve super sve cijevi od nafte izgledaju uredno i opet se gasi poslje par sekundi,ima zraka u cijevima a cijevi su ok...
Javlja mi greške P1315,P0402,P0102.P0113,P0351
Dali je moguče da je neki senzor otišao i kako to provjeriti?:confused:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Pozdrav! Dobro nam došao na forum..
dali si dobro pregledal ta creva kaj idu ispod kučišta filtera prema filteru nafte?
na njemu ti je bolest da se te čurke poglodaju ispod kučišta filtera od vibracije motora, pa je crevo na mjestu tanko ko žileta, i tu vuče zrak..
a i onaj spoj, pipac kaj ide otraga na pumpu, meni je na njemu vukel zraka..
probaj skinut kučište filtera i ručno jako napumpaj na pumpicu naftu, i lagano cva creva cimaj lijevo desno i jako dobro slušaj di cvili odnosno vuče zraka..
 

bhirjova

New member
evo idem sad probati mozda upali...

napumpam ga upalim radi 10sec pa se ugasi a cviljenje zraka kad se sam ugasi se cuje u povratu nafte...
najbolje da naručim komplet tih cijevi sa pipcima povrata 290kn i ona 2 klikklak ulaz izlaz na filteru nafte 100kn mozda se sta riješi
 

AX-ja

èudo jedno
napumpaj,nek netko upali auto a ti pumpaj i dalje.
dok ne izbaci sav zrak van,pumpaj dok radi.
nedaj mu da se ugasi nakon 10s.
kad izbaci sav zrak nece se gasit.

prvo rijesi da auto normalno radi.
lako ces kupit koju cijev ako ne valja.

nema smisla kupovati napamet.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ðaba ti je ozračit sistem kad on opet istovremeno vuče zrak..
najprije treba nač di vuče i to popravit..
u tim crevima nije tlak već potlak..
 

Krky

Lakerski profesionalac
tko kaze da uopce vuce zrak??

mozes skinut sva 4 povrata i auto ce radit normalno.
ja sam mislil na čurke goriva ispod kučišta, koje idu prema filteru, ne na povrate koji idu od dize do dize..
krivo smo se razmeli..
 

AX-ja

èudo jedno
a on spominje male gumice koje idu na povrat -male zelene
i da su mu ispadali van.

inace ako uspije rucno nadrukat i rucna pumpa je tvrda
onda znaci da je vjerovatno i dovod ok i da ne vuce zrak-vjerovatno,ali ne mora znacit.
cak moze i vuci ali auto se da upalit i normalno radi,ali kod duzeg stajanja nece upalit pa opet treba nadrukat naftu.
jer kad je motor ugasen i stoji onda se nafta iz sistema vrati u rezervar,stvori se zracni cep i kad pocnes palit on vuce zrak jer je lakse povuc zrak nego naftu,i auto ne pali,odnosno upali na par sekundi koliko ima nafte u pumpi i pogasi se.
kad se to dogodi e onda treba trazit gdje se propust dogadja,gdje vuce zrak
uglavnom treba krenut od toga da prvo upali auto da radi
 

bhirjova

New member
probao sam i to da se pumpa kad se pokrene motor ali ništa

Danas ču ga odšlepati do mehaničara u garažu pa cemo ga spojiti direkt na rezervar...
on po meni vuče zrak na stopicama na filteru nafte ulaz izlaz onaj klikklak ili na povratu prvom pipku do filtera nafte...pa vam javim rezultat

a on spominje male gumice koje idu na povrat -male zelene
i da su mu ispadali van.

inace ako uspije rucno nadrukat i rucna pumpa je tvrda
onda znaci da je vjerovatno i dovod ok i da ne vuce zrak-vjerovatno,ali ne mora znacit.
cak moze i vuci ali auto se da upalit i normalno radi,ali kod duzeg stajanja nece upalit pa opet treba nadrukat naftu.
jer kad je motor ugasen i stoji onda se nafta iz sistema vrati u rezervar,stvori se zracni cep i kad pocnes palit on vuce zrak jer je lakse povuc zrak nego naftu,i auto ne pali,odnosno upali na par sekundi koliko ima nafte u pumpi i pogasi se.
kad se to dogodi e onda treba trazit gdje se propust dogadja,gdje vuce zrak
uglavnom treba krenut od toga da prvo upali auto da radi
drukam pumpicu 5 min zaboli me ruka ali opet se vidi zrak u cjevi a pumpica nije tvrda kao što bi trebala biti...u rezervaru imam 2crtice nafte???možda da ga napunim bih lakše napumpaÿ(auto m je parkiran na lagano lagano prema nizbrdo nosom) kažu da se tako lakše napumpa.
mala zelena gumica je na plastičnom pipku koji ide u injektor služi za dihtanje a pipak je izbio van možda je metalni ¡"U" štift ili osigurač popustio malo sam ga stisnio pa bih trebao držati...

Mislim da smo riješili problem...
Spojili smo ga direkt na bocu coca-cole 2litra i upalio je brzo ugasio se jednom-dvaput...vratili crijeva nazad dodali u rezervar 21litru nafte i radi kao urica...
prekontrolirali one pipke plastične od povrata injektora kapao je onaj br2 promjenili i tu malu zelenu gumicu sad ne pušta suho je vratili filter zraka kučište danas je upalio na zub...sad cu ga voziti par dana pa vidjeti za koji dan dali je suho i to je to...
hvala svima na pomoći
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh