Nakon promjene dihtunga glave, curi voda na cep

drmrgood

New member
Pozdrav svima !
Imam C3 1.4 2006 godiste. Na 113000 km je probio dihtung glave i auto je bacio ulje u vodu. Nakon popravka kod mehanicara, zamjene dihtunga glave i dihtunga pumpe vode,dolijevanja antifriza i sve ostalo sto treba auto ponovo vozi. Međutim, primjecujem da curi voda na cep od posude. Mehanicar je sumnjao da ne valja cep pa je stavio novi, ali evo gledam jucer nakon prijedjenih cca 1000 km posuda je prazna, a na jednom zvjezdastom sarafu od nosaca motora u udubini glave sarafa vidim crvenu tekucinu, sto znaci da voda opet curi na cep. Da li mehanicar moguce nije dobro odzracio rashladni sistem? Da li da to napravim sam na onu foru da uzmem plasticnu bocu od 2L i odrezem joj dno pa ju spojim na grlo od posude i kad se digne voda,ode u posudu i izadje van taj zracni cep, trebao bi pasti nivo na normalu.
Po meni je sve na autu ispravno, jedino me to sad malo muci, jer mi je glupo dolijevati vodu svakih 1000 km a mislim da to nije rjesenje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako ponovno nalaziš tekućinu okolo, onda nije do odzračivanja već je puknuta posuda, crijevo ili nešto nije spojeno kako spada.
U svakom slučaju, pošteni majstor bi sad to trebao o svome trošku sredit... barem dijagnosticirat, jer vratit ovakav auto je sramota za njega.

Sumnjam da ćeš nešto postić ako sam budeš nadoljevao/odrzačvao tekućinu... vjerovatno će opet negdje curit.

Što se odzračivanja tiče, imaš dvije oduhe na koje se to radi... skineš filter, i jedna je na crijevima koja ide u kabinu (plastični čepić), a druga na kućištu termostata (metalni šarafić).
 

Dalibor

Dado Tornado
na onu foru da uzmem plasticnu bocu od 2L i odrezem joj dno pa ju spojim na grlo od posude i kad se digne voda,ode u posudu i izadje van taj zracni cep
procurila bi voda iz posude jer odrezana plastična boce ne brtvi na spoju sa posudom,
odnosno, ne bi se podigla razina u boci nego bi voda curila iz posude.
ima alat koji je "odrezana boca" baš za posudu, iako vjerojatno ima i improviziranih rješenja.
 

drmrgood

New member
Glava je ravnana, naravno, i postelani ventili ponovno. Nije nista puknuto jer sam ga pustio da se zagrije u mjestu i nivo vode u posudi se dize i izbija vodu ispod cepa. Cep je nov i originalan, tako da mislim da nije do cepa, a sve da cep i ne valja nema logike da se toliko digne nivo vode u posudi. Nije problem zabrtvit tu plasticnu bocu, lako cu ja to rijesit, da li komadom gume ili vec necim, samo me zanima da li bi s tim uspio rijesit problem. A sto se tice mjesta za odzracivanje ne znam gdje su te dvije tocke, prepostavljam da je ovaj filter filter od zraka, ili ? BIlo bi dobro kad bi dali neku sliku.
A sto se tice ovog alata s bocom evo linka: https://citroenc3owners.com/petrol-citroen-c3/overheating-and-failing-to-start-and-much-more-t603.html a evo i slika:

 
Posljednje uređivanje od moderatora:
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma ne treba ti to, namijenjao sam se tekucine bez toga, problema nema.
Skini filter zraka kompletno, na pregradi kabine su dvije cijevi koje ulaze unutra, a kod njih viri kao ventil za zrak... To je jedna oduha.
A s iste pozicije okreni glavu u lijevo, i na boku motora ces vidit jedini zlatno zuti saraf, to je druga oduha
 
Na vrh