Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3
Zaboravili ste podatke?


Citroën C3 (2002. - 2009.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 21.7.2015. , 16:10   #1
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno MAP zenzor

Malo sam se igrao danas pa naletio na ovog ciganina. Ako ga odspojim, auto primjetno bolje pali i radi na leru. Bez njega ga nisam vozio.

Izvadio ga, očistio (koliko se može), nikakve promjene. Da jednostavno uzmem novi komad?

I još jedno potpitanje... pošto je sav pun ulja bio, razmišljam da ono crijevo uljnih para skroz maknem od usisa, i drugamo preusmijerim. Jel može bit kakvih nuspojava? Jer čini mi se da nikakvu korist od toga nema, već samo problemi...
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 21.7.2015. , 17:15   #2
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Ni jedan benzinac kojeg sam imao nije iberlauf bil spojen na usis več se vukao po asvaltu
Nadoštukao ga šarenim šlaufom za zaljevanje vrta, i tu mi je ponekad više dimio nego na auspuh
U rupu di je bil nataknut sam nabil čep od gube
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.7.2015. , 17:48   #3
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

To ću i napravit... jer stvarno nevidim nikakve koristi od toga. Samo za*ere cijeli usis, i senzore u njemu.
A ovaj MAP ću najjeftiniji uzet sa Ebaya, pa kud puklo da puklo... sumnjam da može lošije od ovoga radit.
Javim rezultate.
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.7.2015. , 18:46   #4
Lakerski profesionalac
 
Krky's Avatar
 
Član od: 11.06.2012.
Zadnja aktivnost: 15.4.2019. 09:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 3.055
Zahvala: 904
Zahvaljeno 377 puta u 299 postova
Garaža
Originalno

Na to crijevo možeš kasnije pumpat luftmadrace, lopte za plažu i svašta nešta
Krky je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.7.2015. , 20:41   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno



onda to ispada kako nekakav sustav prednabijanja možda nebi bilo loše niti ostavit ako je tako.
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2015. , 15:04   #6
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Stavio novi MAP, situacija se nije promijenila Znači nije do njega i to je korak naprijed.

Ponavljam, sa isključenim MAPom savršeno pali i radi u leru. Kako, zašto?
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2015. , 16:50   #7
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 09:13
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.289
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

kako ga je voziti bez spojenog mapa-a???
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2015. , 17:22   #8
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Nebih znao... samo sam ga upalio na mjestu bez senzora, eksperimenta radi. Ler drži 100-200 okretaja više nego inače i manje oscilira. Nakon par sekundi ugašen.
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2015. , 19:33   #9
Stariji član
 
Automatic's Avatar
 
Član od: 13.09.2013.
Zadnja aktivnost: 27.7.2019. 06:13
Lokacija: Bedenica
Postovi: 1.450
Zahvala: 49
Zahvaljeno 193 puta u 147 postova
Originalno

Čudi me ako si stavio drugi pod istim brojem(s istog motora),tako se hoće ponašati auto kad ode luftmengemeser,dok je spojen je...e cijeli sustav ako je neispravan,kad se odpoji auto prima gas ,ne cuka ide ko metak .Treba obratiti pažnju na oznake na senzorima jer ako imaju drugačiju oznaku bez obzira što su sa istog modela auta i motora ali kose se sa glavnim kompom
Automatic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.8.2015. , 21:38   #10
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Ne kužim što je čudno... zamjenski MAP sam uzeo po kataloškom broju, preko VINa. Identično se ponaša motor s starim i novim, pa mislim da nije to toga.

A taj luftmenge iliti MAF, ja to ne nalazim na motoru. Jedino ako je u sklopu broja 3 na slici.



3ka je već skupa igračka, ako je do toga rađe ću gas nastavit dodavati
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.8.2015. , 06:58   #11
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 09:13
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.289
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

nisam upoznat o kojem se problemu radu, ali ako si mislio eliminirati variranje ler gasa +-100 okr/min u leru na 1,4 motoru, mislim da bi se to teško moglo učiniti, normalno je da na tom motoru varira ler gas


bez zeke
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 5.8.2015. , 17:09   #12
Stariji član
 
Automatic's Avatar
 
Član od: 13.09.2013.
Zadnja aktivnost: 27.7.2019. 06:13
Lokacija: Bedenica
Postovi: 1.450
Zahvala: 49
Zahvaljeno 193 puta u 147 postova
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
A taj luftmenge iliti MAF,
Mora ti biti na potezu od zračnog filtera do klapne gasa ako ima (trebao bi imat ipak je to noviji auto ali bum pogledal kod suseda pa ti javim).Kaj se tiče variranja negdje ti vuče falš zrak ili problem u leptiru klapne gasa (ne zatvori do kraja radi gareži pa se ni potenciometar ne vrati u položaj na leru u koji bi trebao).Ako motor ima dosta kilometara treba vidjeti kak mu radi odušak jer jedan dio mora bit spojen sa usisom i ako je negdje odušak zaštopan onda bolje puše u usisnu granu pa isto na leru zeza.
Automatic je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.8.2015. , 02:03   #13
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 12:35
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.691
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

@Dalibor
Nači problem je da većinom ne pali bez da pomiluješ gas. Ako nekako i uspije upalit bez gasa, okretaji variraju.
Kad ga upalim sa gasom, normalno drži ler. Isto tako normalno radi bez MAPa, gas ne treb.

No te oscilacije su manje bitne, više me muči to što je očito sposoban normalno sam upaliti, a nešto ga spriječava.

Sad je skoro na 180tkm... kad uhvatim vremena ću još proprčkat oko usisa i oduška, očistit što se može.

Al neću pretjerano se mučit oko toga... sad mi je palo napamet, al inače ga refleksno palim s nogom na gasu, bez razmišljanja. A i dobro dođe tu i tamo kad ti drugi ljudi neznaju upalit auto
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 6.8.2015. , 12:31   #14
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 09:13
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.289
Zahvala: 884
Zahvaljeno 493 puta u 421 postova
Originalno

onda bi ti to moglo biti do leptira.
da ti se nije zastopala ona rupica na leptiru koju su imale prijasnje generacije 1,4, ne znam ima li je C3.
mozda bi trebalo "inicijalizirati" ili kako se to već zove, taj dio koji upravlja leptirom. bilo je prije neke price u vezi toga, ali usputno u nekoj temi. to je obavezno kod zamjene tog dijela u kojem je leptir.
inicijalizaciju radi ovlasteni servis, da li bi mogao josko ne znam
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
map, zenzor

Uređivanje



Sada je 12:45. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger