Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C3
Zaboravili ste podatke?


Citroën C3 (2002. - 2009.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 8.2.2018. , 08:33   #1
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno Lampica temperature - na malo drugaciji nacin

Poz
Evo mene natrag sa malo drugacijim problemom od prije navedenih.Obicaj je da se lampica temperature pali ljeti,na visim temperaturama,ventilator ne pali,senzor temp. j...,termostat ne otvara.....
A ja imam skroz drugaciju pricu - kad je temperatura u plusu nema problema.
Cim temperatura padne blizu ili ispod nule kad motor dosegne radnu temperaturu se pali lampica za previsoku temperaturu i famozna poruka da je temp to high,stop.....
Zamjenjen je senzor(vernet - dva puta),termostat(vernet sa svojim senzorom),ventilator i relej,vodena pumpa.
Auto je nedavno obavio put od 800+800km u dva dana bez ikakvog problema(vanjska temperatura je bila 10-15 u plusu).
Cim su pale temp u minus se opet pocela javljat greska - ima ko ideju kaj jos isprobat??
Hvala
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 8.2.2018. , 09:56   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:51
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.706
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Pa zamjenio si skoro sve šta si mogao... ako je ispravna rashladna unutra i killer je OK, znači da s rashladnim sistemom sve OK.
Dalje su dve mogućnosti... ili motor proizvodi previše topline ili električni dio i dalje šteka.
Da se motor pregrijava, mislim da biš već skužio... ima dosta ulja?
No ja mislim da je ipak do elektronike nešto negdje. Preporučam ti da si nabaviš OBD čitač pa da možeš pratiti očitanja temperature. Moglo bi puno toga otkriti...
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 8.2.2018. , 11:13   #3
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno

G12 crveni antifriz je unutra(novi - greska se javljala i prije i kasnije),sistem odzracen,kiler ok.
Kad pratim preko torque app - na nekih 87 stupnjeva pali gresku temp to high??
I definitivno ne kuha nego samo upali vent za hladenje i upozorenje.
Ulja ima dosta,antifriz je cist-ne mjesa nista - na plus 5 stupnjeva nema nikakvih problema,samo nize temp.
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.2.2018. , 12:28   #4
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: 19.9.2019. 12:36
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.275
Zahvala: 59
Zahvaljeno 79 puta u 68 postova
Garaža
Originalno

sad ću ispaliti glupost, ali u prijevodu kad je niža temperatura zraka, on onda registrira da je temperatura motora viša nego što zapravo jest? je li moguće da ga vanjska niska temperatura zavara na način da javlja da je motor pregrijan zbog velike razlike u odnosu na vanjsku temperaturu, a zapravo nije?
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.2.2018. , 12:41   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 16:51
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.706
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Ko će ga znati. Ali mislim da se problem svodi na elektroniku što u biti ni nije loše.
Dalje je opcija ili traženje greške sa orginalnom dijagnostikom, što može i trajati i koštati
iliii ignoriranje. Ja sam skoro za tu opciju. Kad izbaci grešku čekiraš temperaturu, ako je OK piči dalje.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 8.2.2018. , 17:34   #6
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno

U biti se i ignorira vec drugu sezonu jer znam da ne kuha nego je sve ok samo me tlaci slusat prigovaranje da se opet upalila lampica........... i onda poslije par dana zapamti gresku i ne skida engine lampicu s dashboarda.

E i da - sad se sjetil jednu zanimljivost - u takvim danima(hladnim)je prilikom paljenja auta klima na AUTO bez obzira na kojoj se postavki ostavila prije gasenja auta!!
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.2.2018. , 18:04   #7
C5 enthusiast
 
gambler072's Avatar
 
Član od: 28.10.2017.
Zadnja aktivnost: 16.9.2019. 22:56
Lokacija: Ze
Postovi: 445
Zahvala: 3
Zahvaljeno 26 puta u 25 postova
Garaža
Originalno

Citat:
niko33: Pregled postova
E i da - sad se sjetil jednu zanimljivost - u takvim danima(hladnim)je prilikom paljenja auta klima na AUTO bez obzira na kojoj se postavki ostavila prije gasenja auta!!
To je meni radila klima na P406 punih 10 godina, nisam nikad rijesio, niti mi je to napravilo problem. Dam kontakt, ugasim klimu i to je to
gambler072 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.2.2018. , 18:08   #8
Stariji član
 
2mario2's Avatar
 
Član od: 25.10.2014.
Zadnja aktivnost: Danas 11:18
Lokacija: Bedekovčina
Postovi: 708
Zahvala: 7
Zahvaljeno 58 puta u 49 postova
Garaža
Originalno

Meni se blesira isto. Uopće ne kaže ni crtice, pa skoči u crveno (naravno sad zimi) i onda ugasim/upalim auto i sve ok. Samo što meni ni nemre dizat temp jer mi ventilator stalno radi u 1. brzini

Navodno je to tak napravljeno, al mi je čudno to malo da vent stalno radi (ima kolko mi je rečeno 2 brzine, prva stalna i druga ako se previše digne ipak temp)
2mario2 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.2.2018. , 18:42   #9
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:51
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.625
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Meni logika kaže da tebe zeza elektronika, samo je pitanje koji dio/sistem/podsistem. Temp. antifriza je jedna u sistemu, mislim na temp. kao podatak u svim elektroniskim modulima koji imaju tu informaciju. Ako si mijenjao senzor i ako ti na Torque-u piše da je 87 *C kad se to desi, rekao bih da je to onda do nečega drugog. Možda do softvera modula koji kontroliše ventilator (nisam siguran da li je to motorni ECU). A možda uopšte nije softverski riješeno već je sve elektronika. Aj napiši ili mi pošalji broj šasije da malo pogledam cijelu šemu kontrole temperature.

Citat:
2mario2: Pregled postova
jer mi ventilator stalno radi u 1. brzini
Baš stalno radi? Svašta, nisam do sad čuo da je to tako ni u jednom autu sa elektro ventilatorom.

Citat:
markan1000: Pregled postova
kad je niža temperatura zraka, on onda registrira da je temperatura motora viša nego što zapravo jest?
Ne bi trebalo, temperatura je temperatura, vrijednost koju izmjeri senzor i kao takva se dalje prenosi. Vrijednost koju daje senzor ne zavisi od uslova mjerenja u tolikoj mjeri. To bi onda bilo da neki dio softvera pravi problem jer drukčije odluke donosi u zavisnosti od više parametara (vanjaska i temp. antifriza), a zapravo bi trebao gledati samo temp. antifriza.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Milosh' na postu:
Staro 12.2.2018. , 11:55   #10
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:51
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.625
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Nisam uspio naći nešto naročito korisno.

Na ovoj slici se vidi opšta šema hlađenja i dijelovi:



Ali kako tebi radi hlađenje, više nas zanima sistem prijave temperature i upozorenja.

U ovom pdf-u imaš elektro šemu hlađenja. Nisam uspio otkriti šta je dio 12--.

Code:
https://nofile.io/f/Bm1q9U1bGta/C3+1.4+i+75+(TU3A)+Manual+gearbox+5_Engine+Cooling.pdf
U ovom pdf-u imaš elektro šemu kontrole temperature i upozorenja. Tu je nažalost sve uključeno i nije dovoljno detaljno, osigurači ispod haube, BSI, motorni ECU, instrument tabla. Ne može se vidjeti kuda idu signali/informacije. 1320 je motorni ECU, 1220 je senzor temperature, 1380 je termostat.

Code:
https://nofile.io/f/X0zxxPu7D0z/C3+1.4+i+75+(TU3A)+Manual+gearbox+5_Engine+Coolant+and+other+information.pdf
Zanimljivi su podaci sa ove slike: termostat se počinje otvarati na 89°C, potpuno je otvoren na 101°C a upozorenje se pali na 118°C.

Znam da je ovo sve od male koristi ali toliko sam našao.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Milosh' na postu:
Staro 12.2.2018. , 12:13   #11
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 17:32
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.300
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Jesi ti to za Maria izvukao?
Prilično sam siguran da mu više ne treba
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.2.2018. , 13:06   #12
Mladi član
 
Član od: 05.08.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 16:05
Lokacija: Zagreb
Postovi: 369
Zahvala: 0
Zahvaljeno 42 puta u 37 postova
Originalno

A koji auto? Moguće da senzor temperature brljavi

Citat:
niko33: Pregled postova
Poz
Evo mene natrag sa malo drugacijim problemom od prije navedenih.Obicaj je da se lampica temperature pali ljeti,na visim temperaturama,ventilator ne pali,senzor temp. j...,termostat ne otvara.....
A ja imam skroz drugaciju pricu - kad je temperatura u plusu nema problema.
Cim temperatura padne blizu ili ispod nule kad motor dosegne radnu temperaturu se pali lampica za previsoku temperaturu i famozna poruka da je temp to high,stop.....
Zamjenjen je senzor(vernet - dva puta),termostat(vernet sa svojim senzorom),ventilator i relej,vodena pumpa.
Auto je nedavno obavio put od 800+800km u dva dana bez ikakvog problema(vanjska temperatura je bila 10-15 u plusu).
Cim su pale temp u minus se opet pocela javljat greska - ima ko ideju kaj jos isprobat??
Hvala
jel to 1.4i?
Pogledaj si senzor onaj na kućištu termostata (gore, zeleni) provjeri jack i žice. Našpricaj žice/kontakte kontakt sprejom ili WD-om i vidi jel sučajno koja žica precvikana ili gola pa da ti tu ne radi šlus kad se kondezira od topline motora ili je slab kontakt na samom đeku senzora.
Memphis je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Memphis' na postu:
Staro 12.2.2018. , 14:06   #13
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:51
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.625
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Citat:
Cutac: Pregled postova
Jesi ti to za Maria izvukao?
Ne, za niko33.

Citat:
Memphis: Pregled postova
A koji auto?
Za ovaj sa početka teme, C3 II, 2005. godište.

Citat:
Memphis: Pregled postova
jel to 1.4i?
Da, 1.4i 75 (TU3JP)
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Milosh' na postu:
Staro 12.2.2018. , 18:57   #14
Mladi član
 
Silentshoot's Avatar
 
Član od: 01.09.2014.
Zadnja aktivnost: Danas 05:35
Lokacija: Rijeka
Postovi: 408
Zahvala: 1
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Promijeni konektor koj ide na senzor zajedno s 30cm kabela i riješio si problem...imao sam 3 puta grešku, engine temp too high, dva puta mi mijenjali u ovlaštenom senzor, 800kn s rukama, na moje inzistiranje treći put zamijenili konektor i komad kabela, zalemili ga i od tada sve 5 s autićem...
Silentshoot je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Silentshoot' na postu:
Staro 23.2.2018. , 10:43   #15
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno

Pitanje za milijun kn?
A da mu jednostavno istekam uticnicu sa senzora na termostatu?
Temperaturu ocitava na zelenom senzoru a ovaj samo javlja dal je termostat otvoren(ako se ne varam).
Taman kad otvori termostat,pali i lampicu,pa mi palo na pamet ako mu maknem signal da je otvoren mozda nece palit gresku a ventilator bi trebal palit prek senzora temperature???
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.2.2018. , 11:38   #16
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 17:32
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.300
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Ništa ne ištekavaj, zbunit ćeš ga i bit će još gore.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.2.2018. , 11:54   #17
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:51
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.625
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Možeš pokušati, a usput svakako prati temperaturu i preko OBD-a.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Milosh' na postu:
Staro 23.2.2018. , 11:58   #18
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno

Sam se dosta zbunjuje
Upali lampicu,pa upali ventilator,pa supruga ne cuje da radi ventilator,pa me zove da ne moze upalit auto da samo klikce pa... rekoh da probam..
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.2.2018. , 12:34   #19
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:51
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.625
Zahvala: 140
Zahvaljeno 157 puta u 144 postova
Originalno

Citat:
niko33: Pregled postova
Upali lampicu,pa upali ventilator,pa supruga ne cuje da radi ventilator,pa me zove da ne moze upalit auto da samo klikce pa... rekoh da probam..
Ček, to se dešava prije nego što si otkopčao ovaj konektor o kome si gore pričao? Svašta se tu dešava, baš ga zeza. Čudi me to paljenje, da nije do nečega drugog..
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.2.2018. , 12:38   #20
Novi član
 
Član od: 10.09.2016.
Zadnja aktivnost: 21.4.2019. 11:49
Lokacija: Varazdin
Postovi: 51
Zahvala: 12
Zahvaljeno 7 puta u 4 postova
Originalno

To se desava kad je sve "stock" - sve je prikopcano. Ovo sam mislil napravit (iskopcat konektor sa termostata)samo da izbjegnem paljenje lampice,pa ventilatora pa praznjenje akumulatora...
niko33 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
drugaciji, lampica, malo, nacin, temperature

Uređivanje



Sada je 18:09. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger