Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C2
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 7.7.2019. , 21:10   #1
Lampičar
 
Član od: 07.07.2019.
Zadnja aktivnost: 10.10.2019. 22:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno C2 1.4HDI VTR - par pitanja

Bok, novi sam na ovom forumu i koliko sam vidio nije bilo otvorenih ovakvih tema do sad. Imam 1.4HDI VTR sa 185tkm, došao je u originalnom stanju s originalnim 15" felgama. Umjesto njih sam gore stavio 17" Peugeot Hockenheim s gumama 205/40/17 i nakon dva mjeseca morao sam mijenjati lamelu, druk lager i sajlu mijenjača (počeo je gubiti snagu, a lamela je već bila mijenjana 25tkm prije ovog popravka). Te felge su teže od tvorničkih iako dimenzija cijelog kotača nije odskakala od tvorničkih dimenzija. Očito je da je bio veći zamor na getribi zbog težih kotača i to se osjetilo na ubrzanju, ali budući da sam vidio još 1.4HDI-ja na istim felgama, zanima me jel to bilo do kotača ili je problem bio čisto zbog kilometraže auta. Također zanima me kakva su vaša iskustva s mapiranjem 1.4HDI na 90 konja. Htio bih povećati snagu i staviti veće felge, ali nakon svih popravaka me strah upustiti se u takvo nešto bez da provjerim ovdje.
MegaLUXXX je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 8.7.2019. , 00:26   #2
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 13:25
Lokacija: Pula
Postovi: 3.339
Zahvala: 872
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
MegaLUXXX: Pregled postova
Očito je da je bio veći zamor na getribi zbog težih kotača i to se osjetilo na ubrzanju
U teoriji, da. U praksi, premala je to razlika za takvo ekscesivno trošenje. (što se mene tiče)
Nije da je razlika u felgi po 200 kila.
Drugo je pitanje znaš li pouzdano što je prijašnji vlasnik doista mijenjao, a što je "mijenjao". Treće, ako stvarno ubrzano troši kuplung, prije će biti problem u mjenjaču. Sreća, pa nije hidraulički i ne znaš koliko si sretan zbog toga.
Četvrto, ako smo kod toga što više "šteti" kuplungu, rekao bih da je to mapiranje. Ali, kao da je to i bitno u tom slučaju. C2 se ionako vozi samo u jednoj fazi života. Uživaj u njemu!
bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'bjelivuk' na postu:
Staro 11.7.2019. , 21:35   #3
Lampičar
 
Član od: 07.07.2019.
Zadnja aktivnost: 10.10.2019. 22:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Puno hvala na odgovoru. Tješim se da znam jer je prošli vlasnik bio prijatelj i prvi susjed tako da sam gledao kako ga licka godinama pa vjerujem da je i mehanički bio održavan kako treba, ali nikad se ne zna :/ 17 cola je ionako bilo malo previše, ali izgleda da ga uskoro čekaju neke nove 16" bez straha da će opet nešto riknut hahah
MegaLUXXX je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.7.2019. , 23:20   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 14:28
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.802
Zahvala: 148
Zahvaljeno 914 puta u 753 postova
Originalno

Stari C3, 1.4 benz, sa drugim kvačilom, koje se bliži 100tkm, ne pokazuje nikakve znakove umora sa 16icama (195/50)
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 12.7.2019. , 14:02   #5
DS9
Mladi član
 
DS9's Avatar
 
Član od: 13.09.2011.
Zadnja aktivnost: Danas 02:30
Lokacija: Beograd
Postovi: 402
Zahvala: 192
Zahvaljeno 121 puta u 92 postova
Originalno

Čisto sasvim lično mišljenje - čini mi se da je 1.4 HDi u karoseriji C2 VTR već fina zujalica, i ako se želi još dodatno nasvirati - naravno da može uz nečiju želju, volju i novac, s tim što bi tada verovatno trebalo ugraditi i druge delovi koji će podržati to, recimo možda kočne delove više klase, eventualno bregasta i sl. Onda se možda shvati da je za tako nešto možda bilo zgodnije sve to raditi na drugačije koncipiranom autu/motoru.

Sa 1.4 HDi se može promuvati svuda uz mali utrošak goriva, naravno ima izraženu turbo rupu - pa mi se čini da bi pretvaranje toga u sportsku varijantu otprilike bilo veća dara nego mera.

Btw,

Citat:
bjelivuk: Pregled postova
Sreća, pa nije hidraulički i ne znaš koliko si sretan zbog toga
koliko ja vidim u servisnom uputstvu na eng. jeziku iz 2005. (inače nije navedeno godište tog C2) kvačilo je i kod C2 hidraulično (kao i kod c3 i pluriela) - odnosno napomena na 148. strani kaže sledeće:

NOTE: All the clutches are «push»type with hydraulic control.


Mislim, npr. kod c3 1.4 HDi 8HZ iz 2006. sa MA5 menjačem (koji dakle ima isto kvačilo kao i C2 istog tipa) nema sajle kvačila. Takođe, ne znam zašto bi bila neka nesreća sa hidrauličnim kvačilom kad ono korektno fukcioniše (osim toga je u servisnom uputstvu jasno naznačeno kako se ono podešava - strana 150 i 151 istog dokumenta - pogledati moj donji post i kliknuti link na kraju posta https://www.citroenforum.hr/175891-post6.html).
Hoću da kažem da nisam baš čuo za bitne probleme na vozilima c serije zbog hidrauličnog kvačila (a npr. jesam sa onima na sajlu). Sad, naravno da možda i ne znam nešto bih trebao da znam.

Eventualan problem sa potrošenim kvačilima su imali pojedini vlasnici citroena bez obzira da li je hidraulično ili na sajlu (c3, c2, xsara picasso) - gde su svojevremeno bila ugrađena Luk kvačila (korpa, lamela, potisni ležaj) kao prva/fabrička ugradnja, pa je primećeno da ukoliko se ugrade Valeo kvačila onda ona rabljenjem ne postanu toliko teška/tvrda (tzv. bildersko kvačilo) za potezanje kao što se to desi sa Luk (Valeo i Luk su prva ugradnja, kako za koji model - po pravilu je Luk kao prva ugradnja išao u modele sa HDi, dok je Valeo išao na iste modele sa benzinskim motorima).

Inače, problem sa kvačilom mogu da potvrdim kada semering poluosovine procuri, pa transmisiono ulje navlaži lamelu zbog čega ona manje/više proklizava. U tom slučaju možemo samo da zahvalimo da ceo set za 1,4 HDi nije preterano skup, dakle oko 100 evra.

***

Sad, ako se ide na to da se vozi, kako bjelivuk kaže, samo u jednoj fazi života - ovo što sam napisao može da se i zanemari.
DS9 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.7.2019. , 20:08   #6
Lampičar
 
Član od: 07.07.2019.
Zadnja aktivnost: 10.10.2019. 22:57
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno

Odgovori su stvarno od pravih znalaca čini mi se u svakom slučaju ovo mi je prvi auto i za sad je na novim amortizerima i novim Eibach oprugama, vjerojatno se ne isplati ići dalje od novih felgi i eventualno ispušnog sustava (uz naravno redovita mehanička i estetska održavanja) tako da ću se strpiti malo s mapiranjem za neku drugu zvjerku hehe
MegaLUXXX je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'MegaLUXXX' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
14hdi, par, pitanja, vtr

Uređivanje



Sada je 15:10. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger