PureTech 1.2 - dijagram motora

dekiiii

Active member
Ima netko službeni odn. tvornički dijagram motora (dakle graf okretnog momenta i snage u zavisnosti od broja okretaja) za PureTech 1,2. Prvenstveno me zanima za 82 KS ali možete staviti i za druge, jer se više verzija tog motora u više vozila ugrađivalo.:) Pretraživao sam internet uzduž i poprijeko, ali ništa nisam našao.:confused::gaah: Skrivaju ko zmija noge, a nekad se to dobivalo s priručnikom vozila-oni koji znaju čemu služi, znaju i zašto. :whistling:Još nešto. Navodno postoji update softvera ECU-a (6.nešto) tog motora sredinom (krajem) 2018. sa manjim CO2 i što ja znam čime još. Zna netko nešto o tome?:kava:
 

dekiiii

Active member
Da znam. Nisam opsjednut ekologijom. To mi je nekako prvo ostalo. Više me interesira da li se nešto promijenilo kod krivulje momenta (ispeglana), osjećaja kod vožnje i potrošnje i da li je uopće informacija točna. Na ovakva neslužbena mjerenja sam još i nalazio, ali me zanima kao što sam napisao:
službeni odn. tvornički dijagram motora
i zašto nije uredno dostupan na službenim stranicama proizvođača/zastupnika? :confused: Što se tu ima skrivati? Ili s kojim namjerama?
 

dekiiii

Active member
Ja se nadao da nema interesa za time, nove generacije ne znaju što bi s tim, itd. itd. ...A da ne govorim o krivuljama potrošnja u 1.,2.,3,...n-toj brzini. mislim da to još imam od stojadina, reno 4-ke, škode (dali znate koje? mala pomoć-brojke su u pitanju).
 

Cutac

Prèkaroš
Danas se proizvođači trude što manje informacija ponuditi korisniku.
Tvoje je samo da stisneš gas i čekaš lampicu koja signalizira kada trebaš šaltati...
 

dekiiii

Active member
A, NE, NE, NE. MORA pisati u koju brzinu ga moram staviti. Barem je tako u mojoj sirotinjskoj limuzini.:D Kakva lampica?:shock: Kakav to ti auto voziš?:eek:
 

dekiiii

Active member
Blizu, a opet,...

a ima se još, zlu ne trebalo:


No da se vratimo na temu: dijagrami snage, momenta, može i potrošnje. Sve vezano uz PureTech 1.2 i tvorničke podatke tko god što negdje iskopa :stovanje:
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
poznajem i " R-ku " ... i nju sam imao ( istina , jedno jako kratko vreme , ali imao sam je ) ... sve škode od 1000MB , ( čak i 1000MBX ) 100/110 , 105/120 , favorit i feliciju sam imao . jedna 120-tka iz 1986 mi još stoji u dvorištu i olupina jednog favorita .....
 

dekiiii

Active member
Brrraaaaavvvvvvvoooooooooooooo!!!!!!!!! ZoxPa:aplauz::hello::aplauz::hello::palac-gore::palac-gore::palacgore::palacgore::palacgore::euforija::euforija::euforija::stovanje::stovanje::stovanje::euforija::euforija::euforija: Upravo to sam tražio! I to ne samo za jadan:shock:već za sve verzije:eek: Svaka Ti dala:stovanje::prijatelj:
 

ZoxPa

Member
Kupio sebi C3 iz 2014 godine sa 1.2 Vti 82 ks motorom, pa je i mene zanimalo što auto "poskakuje" u prvoj brzini kod kretanja. Vjerojatno zbog oblika dijagrama momenta( vidio kad sam naišao na ove dijagrame ).Treba ga što brže prebaciti u drugu brzinu i onda ide ok.
 

dekiiii

Active member
Ne bi to nazvao "poskakivanjem" prije kao "turbo rupa":confused:. Ako krećem iz lera malo jače gasom, kao da zastane sekundu prije nego se razvrti i propne se. Ako ga tada brzo prešaltam u drugu, opet sekunda razmišljanja prije navale snage.:mad: Već sam pomislio da stvarno imam turbo i čekam turbinu da nabije pritisak.:D Ako ga razvrtim prije kretanja i krećem spojkom i mijenjam spojkom onda nema to kašnjenje. Kod "normalnog" kretanja kao što si napisao.:palac-gore: Sad kad vidim krivulje, stvarno naglo raste okretni moment do 1500 o/min, pa nešto pada, pa opet raste:confused::doh::hmmm: to još nisam vidio. Kako su samo to uspjeli dobiti?:hm:
 

ZoxPa

Member
Poskakuje=trza auto.
Atmosferac 3 cilindra, mozda je zbog toga ovaj pad obrtnog momenta oko 2000 o/min.
Kod turbo verzija nema toga.
Uglavnom izgleda kao da ne znaš voziti auto pa trza ako nisi pazljivo pustio kvačilo
 

dekiiii

Active member
Meni ne trza, ali kao što sam napisao, ne vuče ravnomjerno. Sad sam ga već prokužio pa kad idem "laganini" odmah šaltanje u drugu, a kad treba brže, onda spojkom 1. i 2. na 2000 o/min. inače stvarno izgleda kao da si prvi put za volanom
 
Na vrh