Na nižim okretajima ne radi grijanje

Doocks

New member
Da li je moguće ugraditi dodstne grijače u ovlaštenom servisu i koliko bi me to koštalo? Naime, kupio sam u petak 1.6 bluehdi dizel c elysee novi.
Bizarno mi je da nakon i kad ostavim auto raditi nekih 10 minuta ujutro, ja udem u njega nista, niti mrvicu temperatura gore..
 

Milosh

Test
Vrlo vjerovatno da je moguće. Koliko bi koštalo, teško je reći, trebalo bi potražiti cijenu samog dijela i predviđeni broj sati za ugradnju, pa pokušati procijeniti. To se rijetko naknadno ugrađuje i teško da će ti neko ovjde moći dati realnu procjenu.

Najlakše ti je poslati upit u nekoliko ovlaštenih servisa pa vidiš šta ti kažu.
 

Doocks

New member
Znaci, normalno je da kad upalim auto i ne vozim ga, znaci radi u leru ne ugrije se ni jedan stupanj?
Vec sam mislio da sam lud.. u četvrtak sam dogovorio pregled u servisu, pa budu ga stavili na kompjuter pa budem onda pital za grijače.. ali te volje sam da ih posaljem u pm, mislim moja greška je da se nisam informiral, ali kaj to nije necija dužnost da ti veli da auto tog nema? Il da piše u specifikacijama? Moram reci s obzirom da mi je ovo prvi auto kojeg sam kupil da sam malo razočaran..
 

Brruno

Well-known member
C-Elysee je "ekonomski" auto. Znaci dobijes dobar motor s malom potrosnjom u limenci s malo vecim gepekom i vise mjesta otraga i velikom bukom u voznji. Sjeo i vozio i daleko je to od ozbiljnog automobila. Ali je zato tu dobra cijena. Peugot ima takav pandan model 301. Ista stvar. To su automobili koji ce vjerojatno napraviti brdo tisuca kilometara ako mozes progutati sve nedostatke kao sto su npr ta hladnoca zimi,losa izolacija,lose plastike i slicne "ustede". Imas i skupih elysse modela s bogatom opremom ali i dalje je to elysee. Iz tog razloga ljudi uzimaju polovne recimo C4 koji je dosta ozbiljniji auto.
 

Doocks

New member
Da se razumijemo, vozil sam opel astru 1.6f karavanku 96 godiste do sad.. tak da je meni Elysee trenutno najnoviji bmw. Najbitnije mi je da mi radi puno kilometara za malo para jer se puno vozim, i zadovoljan sam stvsrno s njim.. i više nego zadovoljan. Jedino me kopka da se ne grije ujutro, odnosno da mu treba dost duže. Ali , u četvrtak ga vozim do servisera da provjeri dal je sve u redu pa da mi potvrdi tu priču.. a moji voze peugeota 301 s full opremom, i auto je isto odličan, zapravo skoro identični osjecaj u njemu ko kad sam dobio svog citroena :)
 

Brruno

Well-known member
Ne kazem ja da je los auto,nego je to auto nize klase s odlicnim motorom,sto znaci da vuce nedostatke nizeg segmenta a to je bolja izolacija,nedostatak nekakve opreme i slicno. To je normalno i kod drugih marki,zato je tu niska cijena.
 

pokra89

Well-known member
Znaci, normalno je da kad upalim auto i ne vozim ga, znaci radi u leru ne ugrije se ni jedan stupanj?
to ti je sasvim normalno, jer nije isto ako auto radi u mjestu na 800-900 obrtaja ili ako ga vozis pa obrtaji idu 2,3 puta više gore.
Jel ti grijanje počne radit nakon kilometar vožnje, a da je prije toga auto radilo u leru 10 min?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ali kaj to nije necija dužnost da ti veli da auto tog nema?
Nije :D Izgubil bi cijeli dan dok ti izlista što sve nema u Elyseeu. 7

No da se vratimo na grijanje... na grijanje u leru nemoj ni gubiti vrijeme, najbolje se grije u vožnji.
A najjeftinije riješenje, a da se dosta dobar efekt napravi je grijanje siceva. Možeš si ugradit, ili kupit navlake s time...

PS

Skala temperature je vjerovatno 60-120c, pretpostavljam. Tako da u tom ler grijanju mora prvo dogurati do 60' da bi nešto pokazao, pa je to sve duži proces u leru
 

Doocks

New member
Ne, nakon 10 min u leru pocne grijati isto nakon 3-4 kma, kad ga drzim u trecoj na 2500 okretaja, prije toga kad dodam gas, okretaje, puše toplo, pustim gas puše hladno, pa nazad nabijem okretaje toplo, pustim hladno i tak.. kuzite me uglavnom. Nego, kak ću onda zini ujutro odledit stakla? 🤣 Logika bi mi bila ako upalim auto da radi 10 min da bi se vec neka razlika trebala osjetiti u temperaturi..
 

Milosh

Test
Slažem se sa do sada napisanim.

Moderni dizeli se uglavnom jako sporo griju, ako nemaju dodatnu opremu tipa webasta ili elektro grijaca.

Za tih 10 min. u leru motor se zagrije, ali ne dovoljno da ti to vidis i osjetis (ne zagrije se dovoljno da se termostat otvori).

Razlika u zagrijavanju motora u leru i u vožnji je velika, što zbog obrtaja što zbog opterećenja u vožnji. Tako da, ako hoćeš da se što brže zagrije, pusti ga da odradi u leru minut do dva, a onda ga lagano vozi.

Dodatni elektro grijaci spadaju u prilično rijetku dodatnu opremu, tako da je sasvim normalno što ti niko nije napomenuo da auto to nema. Isto tako ti nisu napomenuli da nema subwoofer. ;)

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk

Ne, nakon 10 min u leru pocne grijati isto nakon 3-4 kma, kad ga drzim u trecoj na 2500 okretaja, prije toga kad dodam gas, okretaje, puše toplo, pustim gas puše hladno, pa nazad nabijem okretaje toplo, pustim hladno i tak.. kuzite me uglavnom. Nego, kak ću onda zini ujutro odledit stakla? 🤣 Logika bi mi bila ako upalim auto da radi 10 min da bi se vec neka razlika trebala osjetiti u temperaturi..
Èudno je da se tako ponaša. Trebalo bi da ti stalno duva hladno dok se on ne zagrije dovoljno (tj. dok se termostat ne otvori).

Neka ti u servisu prije svega provjere termostat, da nije slučajno stalno otvoren.

A ako bude sve ok i dalje se bude tako ponašao, staro rješenje sa kartonom preko hladnjaka se još može koristiti. :D

Nisi napisao kako se temp. motora ponaša pri duzoj vožnji, jel dostigne normalnu vrijednost (oko 90°C, vjerovatno na sredini skale)? Jel stoji stalno na toj vrijednosti ili pada?

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Najprije će ti se zagrijati ako budeš vozio.
Polako i nježno, ali vozio.

Rad u leru po zimi(ikada, zapravo) ničega dobroga ne donosi, pače, teže pada motoru nego da ga voziš.

A ne grije, ..., ne grije. Ja sam vozio Leona dizela kojemu je trebalo 15 minuta da uopće počne grijati, a c4 bi mi puhao topao zrak čim bih krenuo.

A za odmrzavanje stakala... Stavi onu dekicu od umjetnih materijala na šajbu i ona će ti povući vlagu i smrznuti se i samo ju skineš i baciš negdje ga se otopi i osuši dok dođeš doma. Ili nabaviš dvije, tri i rotiraš.

Iza imaš grijače, a ovako još ako smrzne, pošpricaj onog spreja za odmrzavanje.

Ali kad auto upališ, vozi ga, nemaš ga zašto držati upaljenoga na mjestu.
 

Doocks

New member
Nemam kazalo na kojoj je temp motor, nakon 3-4 km na 2500 okretaja pocne lagano grijati, al opet onak, ko da su cijevi zastopane ili sta, topli zrka dode pa stane, i onda stisnem gas malo jace kad jednom progrije, grije tolko da moram stakla spustiti.
Budem čul kaj budu rekli u četvrtak u ovlaštenom servisu, ako mi potvrde pricu da je tak; ok, budem se prilagodil, ako ne nek sloze :)
 

diegos

Well-known member
Meni to bas ne izgleda normalno da malo grije a malo ne, ja bi im na servisu napomenuo da pregledaju ako je sve ok :)
 

Doocks

New member
Kako bilo da bilo, ako ja želim ostaviti auto da radi u leru, i pojačati grijanje ( barem do sada u svim autima koje smo vozili ) uključujući i tatinog Peugeota 301, nakon 5-10 minuta unutra je bilo fino toplo ( ne vruce, ali opet ne i minus ), makar mu nisi davao okretaje, međutim to je sporedna stvar, opet bitna jer on u radu ne grije ( ako je takav motor da to funkcionira na taj način i ne grije - velim okej, ne razumijem se previše u aute, i prihvaćam ono kak stvari stoje ).

Međutim, ako meni od kuće do posla, ili obrnuto, čega imam nekih 8 - 9 km vožnje ne ugrije, već mu ja moram nabijati gas, ili konstantno voziti u trećoj na 2500 okretaja, tu nekaj nije u redu.
A i na tih 2500 okretaja, grije, pa kad promijenim brzinu il spustim okretaje opet puše hladno. Shvaćam ja sve da je ekonomski auto, uzel sam ga jer je baš takav i htel sam njega, samo tražim potvrdu da to tak mora biti.

Jer u nijednom autu do sad ( a vozil sam ih prilično, svakakvih motora i svega ) nisam naišao na ovakvu situaciju s grijanjem. Moguće da je termostat otišel ili da je nešto sa klimom.

I da, klima ne puše toplo, nego kad ju upalim ( termostat je okrenut na toplo ) ona puše hladno ( i kod početnog paljenja auta, i kod vožnje auta jedno vrijeme).
 

Milosh

Test
Nije normalno da se tako ponaša. Vjerovatno je do termostata (glavni termostat od rashladne tečnosti) koji prerano otvara ili je stalno otvoren. Neka ga ispitaju.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Milosh

Test
Kupio si falš :(

Imam blueHdi i od prvog dana u leru grije normalno vec nakon par minuta...
To što možda jedan dio (koji je inače sklon kvarovima) možda ne radi kako treba, ne može se reći da je cijela kupovina auta fals. To bih rekao da se auto raspadne od hrđe nakon par godina. :) Ima puno slučajeva gdje ljudi kupe nov auto pa neki dio ubrzo strada pa ga zamijene u okviru garancije i niko se poslije i ne sjeti toga.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 
Na vrh