Dilema oko cijene i izbor mjenjača

sale sitni

New member
Pozdrav
c-croser mi je predobar auto, iako do sada nisam vozio niti jednog citroena. Namjera mi je kupiti jednog, međutim imam dilemu pa molim za pomoć.
Cijena novog sa automatskim mjenjačem i dobrom opremom iznosi oko 250 tis. Isti takav star godinu ili dvije stoji oko 120-150 tis. Znam da je bila akcija i da su se ti auti dobijali po 180 tis. U čemu je kvaka?
Po toj logici bolje mi se isplati uzet stariji(rabljeni) sa još dvije godine garancije nego u godinu dana spušit 100 tis. uzevši novog.
Ili ima nekaj kaj ja neznam, mada nisam do sada našao nekog sa ozbiljnim kvarom (osim u Njemčakoj gdje se dva lika žale na skurenu lamelu na 25 000 km.
 

Dalibor

Dado Tornado
ak uzmeš neki za 200 000 ne budeš u dvije god. izgubio 100 000... prije su kao novi išli dosta povoljno za tu klasu, sjećam se nekakvih akcija i posebnih modela koji nisu za naše tržište, i sada kao rabljeni su isplativi jer su im neki modeli i kao novi bili povoljniji od konkurencije...

ovaj novi kroser je nakon redizajna, pa si pogledaj i to, jer možda će ti biti bolji, pa daš koju tisuću više i uzmeš novji model
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Cijena novog sa automatskim mjenjačem i dobrom opremom iznosi oko 250 tis. Isti takav star godinu ili dvije stoji oko 120-150 tis. Znam da je bila akcija i da su se ti auti dobijali po 180 tis. U čemu je kvaka?
Prije par godina, IIRC, Citroen je s lagera iz Grčke povukao puno C-Crossera. Nisam siguran je li to bilo zbog prenamjene tvornice ili nečeg sličnog.
Njih oko 350 je završilo u Hr. Bili su to uglavnom s Comfort paketom i motorizacijom 2.4 sa 170 KS za (malenih) 150.000 kn. Dakle, za oko 100tkn ispod cijene. Sjećam se da su "planuli" u tjedan dana i da je gotovo trebalo imati vezu za kupiti ga kolika je navala bila. Telefoni se nisu gasili, a tek svaki četvrti poziv nije bio upit vezan za Crossera. :)

Ljudi ih danas prodaju gotovo po nabavnoj cijeni, jer se očito tog (premium) automobila tada bio dokopao ekonomski sloj koji ih danas ne može ni točiti, a kamoli još i plaćati obavezno auto osiguranje i kasko. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
a uz sve to možda su na vrijednosti auta izgubili manje nego što se inače na autima gubi tijekom godina...
i sada im je isplativo prodati ga uz min. gubitak
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Dajte mi samo pomozite još u izboru mjenjača. DCS, Automatski, ručna šarakla ili vario
Automatski mjenjač za ovakav tip vozila bio bi moj osobni izbor. Imaj na umu da C-Crosser nema "klasični" automatik s torque converterom (poput C5-ice), već CVT automatski mjenjač. U vožnji ne osjećaš razliku niti primjećuješ izmjene brzina.

DCS? Pretpostavljamda misliš na DSG, tj. Direct-Shift Gearbox?

a uz sve to možda su na vrijednosti auta izgubili manje nego što se inače na autima gubi tijekom godina...
U svakom slučaju. Kupoprodaja tog kontigenta rabljenih C-Crossera je win-win i za kupca i za prodavatelja.

To je prilično kvalitetan komad automobila. Po moje skormnom mišljenju vjerojatno best-buy SUV na tržištu. Posebno što se tiče završne obrade interijera. Motorizacija je također provjereno pouzdana.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
DCS ili dvostruka spojka kod automatskog mjenjača ima dvije ručice ispod volana za šaltanje(ko formula)
Ja ti imam BMP automatski mjenjač to je u biti manualni s automatskom spojkom. Doduše dosta je spor. Komande iza volana uglavnom koristim za kick shift, npr. prije zavoja itd. Ziher nije zabavan ko i DCS.

Za Kroser bi uzel taj šeststupanjski DCS. Èul sam od poznanika kaj dela pri citroenu na prodaji da je u oba modusa (automatski/poluautomatski) jako brz i uglađen.

Ako oćeš ležerno s rukom na naslonu ili jajcima, :) hitiš ga na auto, ak se hoćeš zabaviti i probiti 16 litara po gradu s visokim obrtajima, hitš ga na semi-auto. :)
 
Na vrh