Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën BX
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 29.3.2011. , 13:00   #1
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Karburatori

Za sve one koji još uvijek posjeduju vozilo sa karburatorom, fergazerom ili ti rasplinjačem

Usput da pitam one koji su vozili auto sa karburatorom, da li je za bx-a 1.5 (sa karburatorom) potrošnja oko 10 L normalna ili bi trebao manje trošiti?

pretpostavljm da to znaju fullcool ili deda ipak su oni stara škola
Priložene fotografije
File Type: jpg Smetnje u radu motora.JPG‎ (374,1 kB, Pogledano 39 puta)
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 29.3.2011. , 14:57   #2
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Karburatori

Toćno,poprilićno troši,u gradu nema šanse ispod 12l.Ali svejedno kada se pogleda i današnji auti sa svom silom ubrizgavanja i elektronike nisu baš nešto bolji.Mora se gledati na aute iste klase.Današnji auti troše isto podosta,kolko se na modernim motorima smanjila potrošnja,toliko se povečala težina i broj elektro potrošača,pa je efekat na kraju mali.Jedino se dobilo na prostoru i perfomansama i pouzdanosti,jer se današnje doziranje goriva daleko,daleko manje kvari od nekadašnjih frgića.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2011. , 18:25   #3
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 12:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

taj 1,5 motor mi je neki čudan skroz, to je valjda bilo samo za naše tržište,tj.bivše jugoslovensko. e sad se ne sjećam jel on izveden od 1,6 motora koji je na tom našem tržištu bio poznat potrošač. 1,4 i čak 1,9 koji je puno jači, su trošili manje od 1,6. zanimljivo je da je 1,6 u njemačkoj trošio normalno, valjda su ovi kupljeni u jugi imali neke stvari drukčije. ja sam imao cx 2000ccm 106 ks, on je gradske trošio do 10l, međugradska 7-9, autoput 180-190kmh(više nije ni mogo) 12l
znam nekoliko ljudi koji su sa bx 1,4 motorom bili izuzetno zadovoljni potrošnjo,
tu se govorilo o maksimalnoj potrošnji od 7l.
jedan kolega je poslije 1,6 vozio 1,9 i nije se mogao načuditi koliko manje troši 1,9 a bolje ide.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2011. , 18:53   #4
Mladi član
 
Matija's Avatar
 
Član od: 19.03.2011.
Zadnja aktivnost: 24.11.2018. 20:52
Lokacija: Osijek
Postovi: 446
Zahvala: 10
Zahvaljeno 35 puta u 30 postova
Originalno Re: Karburatori

Koliko ja znam "1.5" motor je u biti 1.6, samo ima drugi karburator. To je navodno rađeno zbog poreznih razreda u nekim zemljama.

Znači, oznaka je drugačija, nije 16 nego 15, nešto manje konja, al je kubikaža ista.
Matija je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.3.2011. , 20:33   #5
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Karburatori

Ali troši,to je citroenov motor,nije peugeotov.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 00:14   #6
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 12:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Citat:
deda: Pregled postova
Ali troši,to je citroenov motor,nije peugeotov.
ne bi reko da je citroenov motor, al to je iz vremena dok su u kopru sklapali aute, vjerujem da su oni tu nešto kemijali sa tim autima koji su dolazili na naše tržište.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 06:47   #7
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Karburatori

Citroen je napravio taj motor i onda su se skompali sa PSA i morali su odustati od ugradnje jer isu im oni uvalili svoju mehaniku i nisu više htjeli da Citroen ugrađuje svoje motore(hvala bogu),tako da su samo te prve serije imale taj citroenov.Inaće motor je tiha jeza za radit nešto na njemu.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 09:37   #8
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 12:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Citat:
deda: Pregled postova
Citroen je napravio taj motor i onda su se skompali sa PSA i morali su odustati od ugradnje jer isu im oni uvalili svoju mehaniku i nisu više htjeli da Citroen ugrađuje svoje motore(hvala bogu),tako da su samo te prve serije imale taj citroenov.Inaće motor je tiha jeza za radit nešto na njemu.
koja je oznaka motora, ja imam podatak samo da je xu5 ugrađivan, a to je pežoov.
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 12:42   #9
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Citat:
Matija: Pregled postova
Koliko ja znam "1.5" motor je u biti 1.6, samo ima drugi karburator. To je navodno rađeno zbog poreznih razreda u nekim zemljama.

Znači, oznaka je drugačija, nije 16 nego 15, nešto manje konja, al je kubikaža ista.
Istina motor je 1.6, odnosno kubikaža je ista 1580 ccm, samo je smanjena konjaža sa 94ks na 80ks, jer ima jednogrli Weberov karburator 36TLP1/100 a inače jači modeli (odnosno 1.6) imaju dvogrli Solexov.

Citat:
fullcool: Pregled postova
ja sam imao cx 2000ccm 106 ks, on je gradske trošio do 10l, međugradska 7-9, autoput 180-190kmh(više nije ni mogo) 12l
Takva je potrošnja i na mom bx-u, otvorena cesta oko 8l a u gradu mu ne gine 10-11

Citat:
fullcool: Pregled postova
koja je oznaka motora, ja imam podatak samo da je xu5 ugrađivan, a to je pežoov.

Ovo je popis svih 1.6 motora u PSA.

1580 ccm gasoline engines

171B (XU5S) BX 16 RS/TRS (Oct 82—Oct 84) XB XB seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.5 : 1
Maximum power: 92 hp at 6,000 rpm
Maximum torque: 134 Nm at 3,500 rpm

171C (XU5S) BX 16 RS/TRS (Oct 84—Sep 88) XB XB/XE seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.5 : 1
Maximum power: 94 hp at 6,000 rpm
Maximum torque: 140 Nm at 3,500 rpm

171D (XU5STR) BX 16 for government servicesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.4 : 1
Maximum power: 88 hp at ? rpm
Maximum torque: ? Nm at ? rpm

171Z (XU5S) BX 16 RS/TRS (Apr 88—) XB XB/XE seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.5 : 1
Maximum power: 90 hp at 6,000 rpm
Maximum torque: 140 Nm at 3,500 rpm

B1A/A (XU51C) BX 15/16 RE (Jan 87—Sep 88) XB EE seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.4 : 1
Maximum power: 80 hp at 5,600 rpm
Maximum torque: 135 Nm at 2,800 rpm

B1E (XU51C/W) BX 15/16 RE/TRS (88—) for Germany and the NetherlandsBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.6 : 1
Maximum power: 80 hp at 5,600 rpm
Maximum torque: 123 Nm at 2,800 rpm

B1F BX 15/16 TGE (Apr 90—)Bore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: ? : 1
Maximum power: ? hp at ? rpm
Maximum torque: ? Nm at ? rpm

B2C (XU52C) BX 16 (Apr 88—) XB XB/XE seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.95 : 1
Maximum power: 94 hp at 6,000 rpm
Maximum torque: 140 Nm at 3,500 rpm

180Z (XU5J) BX 16 xI (—Oct 89) for Germany, the Netherlands and SwedenBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.8 : 1
Maximum power: 105 hp at ? rpm
Maximum torque: ? Nm at ? rpm

BAZ (XU5CP) BX 16 (—Oct 89) for Austria and SwitzerlandBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.3 : 1
Maximum power: 75 hp at ? rpm
Maximum torque: ? Nm at ? rpm

BAY (XU5CP) BX 16 TRS (—Oct 89) for SwitzerlandBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.65 : 1
Maximum power: 75 hp at 5,600 rpm
Maximum torque: 120 Nm at 3,500 rpm

B6D (XU5JA) BX 16 GTi (—Apr 90) for Italy and IsraelBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.6 : 1
Maximum power: 115 hp at 6,250 rpm
Maximum torque: 131 Nm at 4,000 rpm

BDZ (XU5MZ) BX 16 TXi/TZI (—Apr 91) XB FX/HY seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 9.2 : 1
Maximum power: 89 hp at 6,400 rpm
Maximum torque: 132 Nm at 3,000 rpm

BDY (XU5M 3Z) BX 16 TXi/TZI (Apr 91—) XB FX/HY seriesBore × stroke: 83 × 73 mm
Compression ratio: 8.95 : 1
Maximum power: 89 hp at 6,400 rpm
Maximum torque: 132 Nm at 3,000 rpm
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Sale123' na postu:
Staro 30.3.2011. , 13:48   #10
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 12:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

pa to su sve xu5 motori, jel bio još neki drugi taj što deda spominje
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 14:51   #11
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Citat:
fullcool: Pregled postova
pa to su sve xu5 motori, jel bio još neki drugi taj što deda spominje
Za bx-a postoje samo ti motori (što se tiće 1.6 motora), šta bi htio gle koliko ih je!!!
zanimljivo je to da je svako tržište bila drugačija snaga motora... izgleda da se sa tim kaburatorima moglo kemijat kak je gdje trebalo.
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 22:37   #12
Stariji član
 
Član od: 16.02.2011.
Zadnja aktivnost: 30.10.2016. 12:26
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 1.031
Zahvala: 4
Zahvaljeno 126 puta u 104 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

deda je spomenuo neki citroenov motor pa me to zbunjuje, bx je pravljen kad je već nastala psa grupacija
fullcool je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.3.2011. , 22:48   #13
Profesionalac
 
deda's Avatar
 
Član od: 18.01.2011.
Zadnja aktivnost: 20.7.2016. 07:18
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.422
Zahvala: 0
Zahvaljeno 385 puta u 328 postova
Originalno Re: Karburatori

Je,ali prve serije su imale citraćev motor 1,6,kaj ja sad više znam koja mu je bila oznaka,motor je izdržljiv,ali nedaj bože na njem nekaj radit,da bi naštelao ventile,trebalo ti je dva dana posla.Posle im je PSA uvaljala svoje motore.Ima jedan koji izgleda ko lutka i vozi se dan danas,ima ga Zlatan,slika je na njegovom avataru.Moral bi kod njega pogledati kaj piše,koji je tip,ali motor izgleda sasvim drukćije nego Peugeotov.
deda je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.4.2011. , 10:56   #14
Novi član
 
djole's Avatar
 
Član od: 10.04.2011.
Zadnja aktivnost: 29.1.2013. 13:13
Lokacija: Rumenka
Postovi: 31
Zahvala: 6
Zahvaljeno 3 puta u 3 postova
Originalno Re: Karburatori

A da nije taj 1,5 isti kao u Peugeotu 305 ?

Tu je postojao i neki lezeci postavljen, ali sad da li je 1,4 ili 1,5, ne bih znao...

taj 1,4 je kasnije zamenjen savremenijim iz TU serije
djole je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.6.2011. , 21:47   #15
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Ljudi gdje ima za nabaviti ovih micro filtera za gorivo?
Priložene fotografije
File Type: jpg micro filter.jpg‎ (18,7 kB, Pogledano 17 puta)
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 27.6.2011. , 19:45   #16
Racing
 
ExOduS442xb's Avatar
 
Član od: 18.04.2011.
Zadnja aktivnost: 16.11.2019. 10:55
Lokacija: Vukovar-Rijeka
Postovi: 557
Zahvala: 9
Zahvaljeno 28 puta u 24 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Reko bi ti da znam, ja imam jos originalne :S
Možda u nekom reparacijskom kitu za karbuse?
ExOduS442xb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.8.2011. , 19:26   #17
Novi član
 
Grga's Avatar
 
Član od: 11.08.2011.
Zadnja aktivnost: 28.11.2017. 11:55
Lokacija: Zagreb
Postovi: 157
Zahvala: 27
Zahvaljeno 17 puta u 12 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

ja sam imao 16 TRS iz 84' sa 1.9 motorom. zagreb krk uvijek trošio oko 6,5 litara(autoput oko 110 km/h, lokalna oko 70km/h) kombinirano. imao je duplog webwera 32/34 DRTC.

sadašnji bx 4x4 sa solexom z1 je kad sam ga kupio trošio oko 10 u gradu i oko 8 na istoj relaciji do Krka. maknuo sam ga jer je znao gasiti i štucati motor na prijelazu iz hladnog u toplo (automatski čok). sad na njemu imam onog webera, al moram bimetal čoka promijeniti ili staviti drugi fergić.

Usputno pitanje, da li se može neki motor sa novijih model staviti u bx-a. tipa 1.8 16v, 1.6 16 v ili 1.6 thp?
Grga je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.8.2011. , 19:54   #18
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:37
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Teoretski bilo koji XU motor mozes staviti u BX-a!!
Ali zasto bis si to radio?
Svi noviji trebaju katalizatore, lambda sonde i hrpu popratnih gluposti.

Vjeruj mi, jadnostavan karburator je majka...
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 11.8.2011. , 20:08   #19
Novi član
 
Grga's Avatar
 
Član od: 11.08.2011.
Zadnja aktivnost: 28.11.2017. 11:55
Lokacija: Zagreb
Postovi: 157
Zahvala: 27
Zahvaljeno 17 puta u 12 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Ak mi rikne ovaj jednom da znam...
Grga je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.8.2011. , 12:22   #20
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:37
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Karburatori

Pa, kazem ti, bilo koji XU9 motor, iz bilo kojeg PSA auta.
Xu se ugradivao cijele 80-te i 90-te.
Bilo bi ti najbolje naci neki auto koji je generacija s tvojim, zbog toga sto noviji motori imaju puno elektronike, dosta je komplikacija za sve to pripasati!
Znaci neki s karburatorom!

Tebe zanimaju Citroeni: BX (bilo koji BX 19 ili GTi)
Peugeot 309, 405 (1.9/GR/SR/GR/GRX)

Evo ti uglavnom popisa, pa vidi!

https://secure.wikimedia.org/wikiped...iki/PSA_XU#XU9
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
karburatori

Uređivanje



Sada je 15:38. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger