Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën BX
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 7.10.2011. , 09:40   #1
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Injection sustav goriva

Da ne otvaram novu temu i ja imam jedno pitanje vezano za motor 1.6i (bx).

Zanima me na kojem sistemu radi čok kod tih motora?

Naime kad palim auto dok motor nije zagrijan moram lagano držati gas, u protivnom se ugasi i dok je motor hladan ler gas je dosta mali!!!!

Pretpostavljam da je ECU povezan sa nekim senzorom koji mjeri temperaturu motora
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 7.10.2011. , 19:27   #2
Racing
 
ExOduS442xb's Avatar
 
Član od: 18.04.2011.
Zadnja aktivnost: 5.11.2019. 18:40
Lokacija: Vukovar-Rijeka
Postovi: 557
Zahvala: 9
Zahvaljeno 28 puta u 24 postova
Garaža
Originalno Re: Sistemi ubrizgavanja na benzincima 1.6 i 1.8

Injection ima ručni čok? O.o
Nisam siguran koliko mogu pomoci, moj BX ima automatski čok i s njim vjecito zaje*ancije ali princip je isti. Imaš rucicu, i povuces je, auto digne odredjeni broj okretaja i kada se zagrije rucicu vratiš?
Ovo vjerojatno nije uopce pomoglo ali nisam cuo da injection ima rucni cok, mislio sam da je to sve automatski kod takvih motora.
ExOduS442xb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.10.2011. , 19:52   #3
Mladi član
 
jura's Avatar
 
Član od: 17.06.2011.
Zadnja aktivnost: 12.3.2017. 16:56
Lokacija: Pušća, Zagrebačka županija
Postovi: 319
Zahvala: 11
Zahvaljeno 15 puta u 15 postova
Garaža
Originalno Re: Sistemi ubrizgavanja na benzincima 1.6 i 1.8

Exo, odakle ti ideja da ima ručni čok???
jura je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 7.10.2011. , 20:46   #4
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:33
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.376
Zahvala: 897
Zahvaljeno 496 puta u 424 postova
Originalno Re: Sistemi ubrizgavanja na benzincima 1.6 i 1.8

ako je ručica u igri tada se radi o ručnom čoku, ovaj od Sale123 ako se radi o 1.6i sa 89KS motoru s katalizatorom onda je u igri monopoint ubrizgavanje koje ima automatski čok.
ako ne radi kako treba moguće je da ECU dobiva krive informacije koje može dobiti iz više izvora jer ECU kontrolira sve senzore i sklopove koji imaju veze s ubrizgavanjem.
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.10.2011. , 13:11   #5
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:58
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

Premjestio sam radi preglednosti...


BX 16 TZI ima monopoint injection, Magnerti Marelli!

I ima sve kao i pravi auto danasnjice: lambdu, senzore okretaja na zamasnjaku, sondu temperature zraka, sondu temperature motora, MAP-senzor, potenciometar polozaja gasa, step-motor ler-gasa. Ali ima samo jedan injektor!

Minimum, tj ler-gas kontrolira sam ECU, nema nikakvog mehanickog coka, rucnog ni automatskog...

Kako ti se auto ponasa kad se zagrije? potrosnja? Performanse? rad na minimumu kad je hladan i kad se zagrije?

PS, evo nam i sheme:

Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Lakii' na postu:
Staro 9.10.2011. , 20:41   #6
Racing
 
ExOduS442xb's Avatar
 
Član od: 18.04.2011.
Zadnja aktivnost: 5.11.2019. 18:40
Lokacija: Vukovar-Rijeka
Postovi: 557
Zahvala: 9
Zahvaljeno 28 puta u 24 postova
Garaža
Originalno Re: Sistemi ubrizgavanja na benzincima 1.6 i 1.8

Citat:
jura: Pregled postova
Exo, odakle ti ideja da ima ručni čok???
Sad kad si to vec spomenio ne znam zakaj mi je to uopce palo na pamet
ExOduS442xb je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 9.10.2011. , 22:13   #7
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

Citat:
Lakii: Pregled postova
Kako ti se auto ponasa kad se zagrije? potrosnja? Performanse? rad na minimumu kad je hladan i kad se zagrije?
Prema ovoj shemi mislim da je u pitanju senzor temperature motora, kad je motor haladan dosta mu je nizak ler gas i moram držati gas par sekundi nakon što ga upalim da ne krepa, a ako je vani hladnije hoće i krepat u vožnji dok šaltam
kad se auto zagrije ler gas je normalan, pali se bez gasa, ide normalno, potrošnja je ok.
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 19.11.2011. , 11:09   #8
Novi član
 
Član od: 09.10.2011.
Zadnja aktivnost: 22.2.2014. 12:03
Lokacija: Virovitica
Postovi: 123
Zahvala: 0
Zahvaljeno 12 puta u 11 postova
Originalno Re: Injection sustav goriva

Citat:
Lakii: Pregled postova
taj broj 12 sa slike treba provjeriti.. trebal bi davat 292 do 326 Ohm pri 80°C,
dakle vručem motoru - na hladno će bit puuno više, ali nemam podatak koliko
mora bit na hladno.. pa češ morat na vrućem skinut senzor..

Provjeri još i otpor motorica lera, trebal bi bit 53 ohma (br. 2. na slici) i
senzor broja kretaja motora (radilice), trebal bi bit 300 do 500 ohma (br.11. na slici)

sve troje igra presudnu ulogu u finom, mirnom i ucinkovitom radu motora, pa kreni redom.
zgodny je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.11.2011. , 15:52   #9
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

Citat:
zgodny: Pregled postova
taj broj 12 sa slike treba provjeriti.. trebal bi davat 292 do 326 Ohm pri 80°C,
dakle vručem motoru - na hladno će bit puuno više, ali nemam podatak koliko
mora bit na hladno.. pa češ morat na vrućem skinut senzor..

Provjeri još i otpor motorica lera, trebal bi bit 53 ohma (br. 2. na slici) i
senzor broja kretaja motora (radilice), trebal bi bit 300 do 500 ohma (br.11. na slici)

sve troje igra presudnu ulogu u finom, mirnom i ucinkovitom radu motora, pa kreni redom.
Mislim da je to sve u redu, jer motor radi mirno kao sat, ali samo kad je hladan ler gas je nekih 500 okretaja - po ljeti kad je vani toplo nema razlike između rada hladnog i zagrijanog motora...

uglavnom mislim da se radi o regulatoru ler gasa (prikazan na slici pod brojem 1239), jer kad sam njega skinuo i upalio motor dok je bio hladan, obrtaji su otišli u nebo - znači da ta stvarčica vjerovatno uvijek propušta istu količinu zraka bio motor hladan ili zagrijan da li sam u pravu?
Priložene fotografije
File Type: jpg Magneti mareli.JPG‎ (130,8 kB, Pogledano 11 puta)
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.11.2011. , 19:16   #10
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:58
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

pa, skini, ocisti, stavi nazad ako sumnjas.

ali, sam kazes da ti motor ima problema na razlicitim temperaturama...

a jesi probao resetitrati ECU (ono, skines klemu akumulatora)?
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.11.2011. , 11:57   #11
Novi član
 
Sale123's Avatar
 
Član od: 21.03.2011.
Zadnja aktivnost: 21.3.2017. 10:21
Lokacija: Sisak
Postovi: 206
Zahvala: 23
Zahvaljeno 11 puta u 10 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

Citat:
Lakii: Pregled postova
pa, skini, ocisti, stavi nazad ako sumnjas.

ali, sam kazes da ti motor ima problema na razlicitim temperaturama...

a jesi probao resetitrati ECU (ono, skines klemu akumulatora)?
Skinuo sam tu stvarčicu ali tu nema čiščenja - to je neki bimetal uprešan u plastično kučište....

Resetirao sam i ECU sa skidanjem klema, ali nije pomoglo
Sale123 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 23.11.2011. , 18:36   #12
Stariji član
 
Lakii's Avatar
 
Član od: 11.06.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:58
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1.122
Zahvala: 8
Zahvaljeno 294 puta u 233 postova
Garaža
Originalno Re: Injection sustav goriva

Onda sonda temperature zraka! provjeri vrijednosti koje daje!
Lakii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.12.2011. , 20:13   #13
Lampičar
 
Član od: 08.12.2011.
Zadnja aktivnost: 3.5.2017. 20:46
Lokacija: Beograd
Postovi: 2
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Citroen BX 1.4 monopoint

Može li mi neko pomoći opisom kako da naštelujem ler gas ? Sve od mogućih uredjaja je zamjenjeno !
sasalazic1 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.12.2011. , 21:45   #14
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:33
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.376
Zahvala: 897
Zahvaljeno 496 puta u 424 postova
Originalno Re: Citroen BX 1.4 monopoint

ne možeš na monopointu štelat ler gas, njega ti kompjuter sam određuje, koliko je meni poznato
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
goriva, injection, sustav

Uređivanje



Sada je 03:58. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger