Hvala na odgovoru.
Naravno, imam (čast i zadovoljstvo da imam) mehaničara koji uklanja moje strahove vezane za bezbednost automobila, a uspostavilo se i da mi je više puta bio vrlo potreban i koristan. Na primer, između ostalog, kada je prilikom zamene puknute opruge primetio i da je potrebno zameniti iskrivljeni stabilizator. Tada je i kod neiskrivljenog stabilizatora konstatovan luft u njegovom zglobu.
Ako homokinetički zglob ili kugla lupaju pri skretanju, što nije redak slučaj, to može biti uvod u sasvim opasnu situaciju ako se zanemari. Po pravilu se to konstatuje prilikom vožnje pa je zbog toga potrebno da majstor i provoza taj auto.
Žao mi je što si moj komentar shvatio lično, pa ti se ja izvinjavam ako je on tako izgledao jer mi to nije bila namera - već je komentar bio uopšten, a najpre upućen majstorima/serviserima (eventualno prisutnim na forumu) u cilju da napomene vozača/mušterija shvataju sasvim ozbiljno i da ih reše tako da mušterija nema nedoumice i bude sigurna u svoj auto.
Sve najbolje.
Inače, sa obzirom na godište berlinga, verovatno bi trebalo biti siguran da eventualno letva volana (odnosno luft u njoj) ne izaziva lupanje, pošto se pominje prednji deo auta, ali ne i neka od strana.