Kupovina Berlinga

liberty

Well-known member
s obzirom na cijenu novog berlinga koja mi je pretjerana
razmišljam da kupim stari model/iz salona za cca 137.000 kn (100 ks, XTR oprema + par dodataka - automatska klima, parking senzori iza, metalik boja i sl.)
što mislite o tome ?
 

Mirage

Well-known member
Iberty to je po meni je najbolje. Jedino ne bi smio za sve to dati više od 132 000 kn

Ja sam za sve nabrojano dao 135 000
 

Biliæ

vlaj
Moj xtr sa paketima opreme modularnost i automatska klima kostao je 2012.nesto sitno manje od 130 tkn..mislim da bi cijena za model na zalazu trebala biti ispod 120..
Ali definitivno-prije bi dao 130tkn za stari xtr,nego 160tkn za neku poluopremljenu sminkersku kopiju Berlinga..
 

liberty

Well-known member
da....budem otišao do salona pa da vidim šta je po pitanju cijene
ima dosta opreme, onaj box između vozača i suvozača, kožni volan, parkin senzore, stražnje staklo se zasebno otvara, ta modulat+rnost, automatska klima i sl....budem vidio pa izvijestim
 

Mirage

Well-known member
Ja samo nemam taj box u našoj seriji gdje smo bbozak i jaje išlo bez toga a sve ostalo ima. Meni je krivo što moj nema još neke stvari od opreme ali mislim da sam dobro prošao a sada je jeftiniji jer je porez manji a da se nešto i iskamčiti popusta.
 

hrc

Member
s obzirom na cijenu novog berlinga koja mi je pretjerana
razmišljam da kupim stari model/iz salona za cca 137.000 kn (100 ks, XTR oprema + par dodataka - automatska klima, parking senzori iza, metalik boja i sl.)
što mislite o tome ?
ja ne bi nikako išao ispod 120 tj. 125 ks koliko imaju ovi zadnji motori u 2 gen. Berlinga.

po meni, vozi ovaj, strpi se barem 6 mjeseci pa čemo vidjeti situaciju. kada probaš novi, malo će ti biti teže vratiti se u stari (buka, komfor, ergonomija)...
 

bbozak

Active member
Taj jači motor mislim da se uopće nije prodavao u nas :cool:

Svi Berlingosi s jačim motorom što sam vidio po njuški su uvoz.
 

liberty

Well-known member
idem danas pogledat tog xtr-a i vidjeti koliko iznosi cijena tj. šta sve ima od doplata
meni su doplate irelevantne i ne bi ih uzimao
ali radi se o salonskom vozilu
+ jučer nakon pomnog pokušaja uguravanja tricikla u rapid sam se totalno iživcirao
a i sami znate kad voziš berlingo, onda vidiš mnoge njegove komparativne prednosti
pa idem pogledati taj novi xtr
kupio bi ja možda nekakakv karavan ali me to košta kako god konfiguriram od cca 155 do 175 tkn osim starog modela kie ceed koja bi u verziji s (pretpostavljam) anemičnim atmosferskim benzinskim motorom 1.4 od 100 ks došla oko 120.000 kn....ali mislim da je taj motor ok, ali anemičan i dosta rastrošan + imam osjećaj da se u ceedu sjedi nisko, a ako i to nije slučaj, da je sav nizak (pragovi, prenji branik) tako da bi me to nakon berlinga prilično šokiralo

uglavnom izgleda da će vezano uz novi auto presuditi moj sin kojem definitivno do pubertetskih godina u autu treba puno puno prostora

javim se s rezultatima očijukanja s prodavačima berlingo/partner/combo i sl.

e da...idem i do vw-a da pitam za caddy
imamo u porodici novi caddy benzinac (!) pa da vidim da li se može naručiti benzinac jer ih na konfiguratoru više nema (naime benzinac je u siromašnoj opremi dolazio prilično povoljnije od dizela u slučaju caddya)

budem pametniji iza 19:00 sati

hvala vam na trpljenju ovoga što proživljavam:oops: neki bi rekli - radost planira se drugi auto, a meni muka....berlingo novi mi se ne sviđa + preskup je, kangoo mi je nekako ne znam....dostupan je cijenom ali nekako ih baš nema na cestama, doblo je u biti najbolji ali je ružan i isto tako skup, caddy je preskup i ružan...javim se kasnije:)
 

Doomsday

U prolazu...
Ehh, ne znam, možda ga nešto kod tebe diskvalificira pa ga ne spominješ, ali za drugi novi auto sa puno mjesta a da nije skup, ja bi se vjerojatno bez problema odlučio za Dacia Logan MCV...

https://www.dacia.hr/vozila/nasa-paleta/logan-mcv.html

Sve benzinske verzije, bilo koja oprema, sa ili bez LPG, su ispod 100 tis. kn... Koliko čujem, ako te dizajn i plastika ne smetaju, ta auta su izdržljiva, relativno udobna, pravi radni konji, a servis imaš di imaš i Renault...

Pa sad, ako nije već kasno, razmisli, ja osobno ne volim 'civilne dostavnjake', i ovo je jedan onako ne preružan karavan sa puno mista u portapaku... Moglo bi ti odgovarat, a cijenom svakako...

Valjda...

:D
 

liberty

Well-known member
razmišljao sam i o daciji
ništa ju ne diskvalificira osim moje žene
mislim da logan mcv u boji koja nije bijela ok izgleda, a dci bez doplata dođe oko 90 tkn
vjerovatno bi ta dacija bila najbolji izbor jer bi se za 95 tkn dobilo dosta auta s motorom koji se pokazao kao pouzdan i mali potrošač (meni osobno taj dci nije nešto performansama)

no moram priznati da sam imao priliku voziti sandreo dci 75 ks i na njemu sam (prije zadnjeg redizajna) uvidio slijedeće stvari koje mi se nisu svidjele:
- loš ovjes, nema nikakvog osječaja u vožnji
- unutrašnjost čudnog mirisa (nisam inače osjetljiv na to) - neki plastičan miris
- izuzetno loši oni starinski brisači (ne znam da li su sada oni širi)
- loša završmna obrada, loša tkanina siceva,
doslovce - koliko para-toliko muzike

nebrojenpo puta sam s berlingom putovao istom dionicom - berlingo je tenk za tu daciju, i za razliku od mnogih auta ima bolji raspored težine između prednje i stražnje osovine + kad je pun još se bolje ponaša nego prazan

isto tako, a s ohbzirom da je berlingu 1.6 hdi 92 ks (8v) krajnja brtina samo negdje malo viša od 160 kmh, moram reći da ni na 150 kmh (kazaljka) nije ostajao bez daha iako se tada vrti na oko 3.500 okretaja, i iako je njegova "prirodna" brzina do nekih 120-130 kmh....pitanje kako bi se dacija ponašala da sad moram sjesti u nju i ostvariti prosječnu brzinu kretanja od A do B door to door od cca 110-115 kmh
 

Doomsday

U prolazu...
Jednostavno saznaš, sjedneš i provozaš se...

Valjda...

:D

P.S. mislim da Sandero ne može imat isti feeling u vožnji kao MCV... Sad, hoće bit bolji ili lošiji, kako rekoh, treba sjest i probat...

Za razliku u cijeni, isplati se isprobati...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
relativno udobna
Ako si oduzet od vrata na dolje i nagluh, onda jesu.

Logan MCV za radnog konja na kratke relacije, OK, Duster za offroad, OK, ali bilo koja druga Dacija za svakodnevnu uporabu... Ne bih preporučio.
Nije to loš auto kao takav, ali nije po rafiniranosti dorastao "normalnim" autima. Logan me uvelike podsjeća na Golfa 3 po komforu.
 

hrc

Member
OK, Duster za offroad, OK, ali bilo koja druga Dacija za svakodnevnu uporabu... Ne bih preporučio.
Duster je dobar auto i za svaki dan, novi redizajn je drugi auto, slično kao i sa novi VS stari Berlingo, čak je u novom Dusteru napravljen veći skok. Meni je iskreno ok autu, malo čak i premenak (Berlingo MK2 mi je idealan, MK3 je već mekši).

1.5 DCi sa 115 i 6 gangi se lijepo vrti, i putna od 130-140 kmh mu je skroz ok uz relativnu dobru potrošnju. Kada ga natrpaš, nedostaje mu zero snage. Još kada ubace novi 1.6 Dci sa 130 ks, biti će znatno živahniji i to će biti optimum za taj auto.

Jedina mu je mana (kada dodješ iz Berlinga), nema prostora. Doima se skučen, ne samo naprijed, zadnja klupa stavim 2 sjedalice i ne može treća osoba sjediti. U Berlingu bez problema iza stavis 3x 100 kg "muže" i komforno im je. O gepeku da ne pričam...

4x4 mi nije must, tih 5 dana u godini koliko budem na snijegu ili odem u brdo, grip control će mi biti dovoljan.

Isto kao stari berlingo vs novi berlingo, novi Duster je mekši od starog, više mi se sviđa krutost ranijeg modela. Ovjes na Dusteru je isti, samo su u novi stavili neka mekana sjedala pa se naginješ u svakom zavoju. Očito idu na Renault / francuski stil, koji većini sigurno odgovara...
 

liberty

Well-known member
sve više razmišljam o xtr-u koji ima par doplata
konkretno kožni volan, paket djeca (onaj box sprijeda), metalik i još par doplata
za cca 137.700 kn


jel netko zna, da li se na svim berlingačima dobije jedan običan ključ i jedan daljinski skaakavac ili se može platiti da se dobije 2 skakavca?
 

hrc

Member
ve više razmišljam o xtr-u koji ima par doplata
konkretno kožni volan, paket djeca (onaj box sprijeda), metalik i još par doplata
za cca 137.700 kn
ja sam XTR paket uzeo isključivo zbog kožnog volana i šus pleha ispod kartera. box sprijeda sam kupio solo (1000kn).

i dalje mi je ta cijena prevelika. moj sa 115 ks me ispao 20t kn manje nego tvoj. doduše, nije metalik i nema modutop, automatsku klimu i parking senzore. ali brate to ne vrijedi toliku razliku...

iskonfiguriraj si stariji model, uzmi jači motor.
 

liberty

Well-known member
ja sam voj multispace platio u 09. mj 2011 114.060 kn
ali to nisu ta vremena i nisu te cijene , ppmv.i i dadžbine i mislim da je neusporedivo
+ ne vjerujem da se cijena tako može spuštatai i reći dajem 10.000 kn nego što vam je izložen auto na kojem već od pune konfiguratorske cijene ima popust 16%
a isto mislim da nema smisla konfigurirati nešto čega više nema ili nije dobavljivo zbog izlaska novog modela (ja sam shvatio da se stari model više ne naručuje)
 
Na vrh