Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Berlingo II
Zaboravili ste podatke?


Citroën Berlingo II (2008. - 2018.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 26.2.2018. , 00:21   #1
Pirotehničar!
 
rakonja's Avatar
 
Član od: 25.02.2018.
Zadnja aktivnost: 22.5.2019. 20:15
Lokacija: Osijek
Postovi: 45
Zahvala: 8
Zahvaljeno 9 puta u 5 postova
Garaža
Originalno EGS mjenjač (ručni "elektronski upravljani")

Posjedujem Citroen Berlingo 1.6 eHDI 92Hp 2012!Motor DV6DTED!Zanimaju me iskustva,mišljenja i kvarovi na tom tipu mjenjača,....ukoliko netko posjeduje isti!
rakonja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 3.3.2018. , 13:50   #2
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:03
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 321
Zahvala: 2
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Ma to ti je prijatelju u biti rucni mjdnjac sa robotom koji salta umjesto tebe. Mjenjac ko mjenjac treba ulje redovo mjenjat i mehanika ne bi trebala otic. Saltanje ovisi o parametrima koji se prate s raznih senzora pa kvar na jednom moze utjecat na rad mjenjaca, al to nije onda kvar na njemu.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'nemo26' na postu:
Staro 3.3.2018. , 13:52   #3
C5
 
mamut's Avatar
 
Član od: 02.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 15:21
Lokacija: Zagreb
Postovi: 957
Zahvala: 10
Zahvaljeno 62 puta u 51 postova
Garaža
Originalno

Sto se ulja tice, meni pise “trajno podmazano” netreba zamjena

Iako sam ja zamjenio ali eto, po uputama netreba
mamut je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'mamut' na postu:
Staro 3.3.2018. , 18:33   #4
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:03
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 321
Zahvala: 2
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Trajno podmazano je sranje prijatelju, u strojarstvu ne postoji nista trajno podmazano. To se odnosi na garantni rok. Bas sam na ne tu nasao pismo od zf-a upuceno dealerima, u kojemu ih zf upozorava da upute klijente o "trajno" podmazanom mjenjacu. Uostalom ZF navodi da, zavixno od uvijeta, najdulje mislim da je bilo 120tkm. Toliko o trajno pocmazanim sklopovima. Servisima ne bih dao dozvolu za rad dok ne procitaju i ne nauce elemente strojeva😁😁😁. Boze al se prehladi..

Evo nađoh ono, gore spomenuto, pismo:

http://blog.wenxuecity.com/blog/frontend.php?act=articlePrint&blogId=66261&date=20 1611&postId=1504555
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'nemo26' na postu:
Staro 3.3.2018. , 18:43   #5
Novi član
 
bbozak's Avatar
 
Član od: 13.01.2018.
Zadnja aktivnost: Danas 12:24
Lokacija: Jastrebarsko
Postovi: 174
Zahvala: 8
Zahvaljeno 8 puta u 8 postova
Originalno

Jest amer, al dobro kaže:

bbozak je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'bbozak' na postu:
Staro 3.3.2018. , 18:55   #6
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:03
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 321
Zahvala: 2
Zahvaljeno 48 puta u 39 postova
Originalno

Ovaj tip je legenda, cuj ga samo kako prica.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'nemo26' na postu:
Staro 3.3.2018. , 20:26   #7
Stariji član
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Danas 15:01
Lokacija: Neum
Postovi: 1.211
Zahvala: 13
Zahvaljeno 35 puta u 32 postova
Originalno

A je brate sprzen lik... ujelo ga je nesto iz one garaze il pije ovo staro uje
A u pravu je, to sealed for life je njesra...
mengela je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.3.2018. , 20:31   #8
U prolazu...
 
Doomsday's Avatar
 
Član od: 27.03.2016.
Zadnja aktivnost: 21.5.2019. 15:28
Lokacija: Kaštel Stari
Postovi: 1.232
Zahvala: 7
Zahvaljeno 160 puta u 136 postova
Originalno

Nope, to je čista istina, i zove se industrijski dizajn...

Projecirano trajanje života proizvoda je jako važan dio industrijskog dizajna...

Doomsday je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.3.2018. , 23:02   #9
Pirotehničar!
 
rakonja's Avatar
 
Član od: 25.02.2018.
Zadnja aktivnost: 22.5.2019. 20:15
Lokacija: Osijek
Postovi: 45
Zahvala: 8
Zahvaljeno 9 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

Čiji je uopče mjenjač,firma!I kako vam radi prijenos brzina!Prva,druga i treča mi malo jače trza/udara,i rikverc!Majstor je radio softversku inicijalizaciju mjenjača,koja ga kao prilagodi!Ali kaže da nije zadovoljan,ponovo če......,jer softver neda odmah zaredom!

I koje točno ulje ide unutra,što je kao najbolje!
rakonja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.5.2019. , 14:26   #10
Pirotehničar!
 
rakonja's Avatar
 
Član od: 25.02.2018.
Zadnja aktivnost: 22.5.2019. 20:15
Lokacija: Osijek
Postovi: 45
Zahvala: 8
Zahvaljeno 9 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

Pokušat ču postaviti u temu što više informacija oko ovo tipa mjenjača,jer sam prilikom pretraživanja primijetio da podataka ima i u drugim temama,kao pod npr."Automatski mjenjač",a ne pripadaju tamo!Ovo bi trebalo olakšati nama krajnjim korisnicima te vrste mjenjača,i uštedjeti u vremenu......!Naišao sam na dosta dokumentacije,tutorijala,i sl.....na stranim forumima([url]www.berlingoforum.com,www.frenchcarforum.co.uk,c4o wners.org[url])! Uglavnom ljudi se susreču sa istim problemima,kvarovima,rješenjima,itd!





























Naišao sam i na odličnu temu na stranom forumu oko izmjene kvačila na EGS mjenjaču na Berlingu,a kažu da bi trebalo biti identično i na C4,....čak je netko to prebacio i u PDF!

Ne kako se radi,nego da se shvati točno obim posla......

LINK ZA SKIDANJE PDF-a-

https://www.dropbox.com/s/9kp5s9sdok...lutch.pdf?dl=0

LINK ORIGINALNOG FORUMA-

http://www.berlingoforum.com/thread-...?highlight=EGS

Post je uređivan 13.5.2019. u 14:25 (rakonja)
rakonja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'rakonja' na postu:
Staro 14.5.2019. , 17:17   #11
Novi član
 
dekiiii's Avatar
 
Član od: 17.03.2017.
Zadnja aktivnost: Danas 15:02
Lokacija: Čakovec
Postovi: 120
Zahvala: 1
Zahvaljeno 6 puta u 6 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Doomsday: Pregled postova
Nope, to je čista istina, i zove se industrijski dizajn...

Projecirano trajanje života proizvoda je jako važan dio industrijskog dizajna...
BRAVO!Upravo tako. Nekada davno..... su se mjenjači radili da izdrže 1 000 000 km uz redovne izmjene ulja. Posla su imali serviseri (ili sami vlasnici vozila) i proizvođači ulja, ali su navodno potrošači tražili manje troškove za održavanje, zaštitu okoliša od štetnog ulja,..pa je auto industrija dizajnirala mjenjače s oil life time i vijekom trajanja od 100 000 km koji ne zagađuju okoliš s uljem, jer se ne mijenja, nego lijepo zamijenite 10 mjenjača punih ulja. Kada će nekom doći iz dupeta u glavu da i time dolazi do zagađenja, jer još uvijek ima ulja, uslijedit će sljedeća generacija mjenjača oil free life time s vijekom trajanja 10 000 km. I svi će biti sretni JER STE VI TO TRAŽILI

Evo još jedan primjer(dobro pogledajte kvačilo):
Citat:
rakonja: Pregled postova
https://www.dropbox.com/s/9kp5s9sdok...lutch.pdf?dl=0
i na mojem saxu iz 2000.god. s tim da moja lamela nije bila ni 50% potrošena
https://www.citroenforum.hr/171564-post7.html
da je netko samo masnom rukom, pardon, rukavicom (zaštita na radu) "pobrisao" druk ležaj ili pera šešira, mijenjala bi se samo lamela na cca 100-200 kkm zavisno od težine lijeve noge, ali kako bi se onda prodavali setovi kvačila? Nitko me ne može uvjeriti da je "kvar" slučajan . Premještanje dijelova s potrošnih (lamela) na inertne (zamajac) i pretvaranje istih u strojeve za isisavanje love neću ni komentirati (skupi famozni plivajući zamajac umjesto jeftinih standardnih "plivajućih" lamela)

P.S. Sorry za ovaj dio sa lamelom ali i ona je usko povezana s mjenjačem
dekiiii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.5.2019. , 20:47   #12
Pirotehničar!
 
rakonja's Avatar
 
Član od: 25.02.2018.
Zadnja aktivnost: 22.5.2019. 20:15
Lokacija: Osijek
Postovi: 45
Zahvala: 8
Zahvaljeno 9 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

SKIDANJE I POSTAVLJANJE "RUČNI UPRAVLJANI MJENJAČ TIPA MCP (MOTOR DV6D-STT)"

1.SKIDANJE-














































2.POSTAVLJANJE-











rakonja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'rakonja' na postu:
Staro 18.5.2019. , 16:13   #13
Pirotehničar!
 
rakonja's Avatar
 
Član od: 25.02.2018.
Zadnja aktivnost: 22.5.2019. 20:15
Lokacija: Osijek
Postovi: 45
Zahvala: 8
Zahvaljeno 9 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

PRAŽNJENJE I PUNJENJE(RUČNI UPRAVLJANI MJENJAČ TIPA MCP)!













RAČUNALO RUČNOG UPRAVLJANOG MJENJAČA(SKIDANJE-POSTAVLJANJE)!


















rakonja je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
egs, elektronski upravljani, mjenjač, ručni

Uređivanje



Sada je 18:43. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger