Trese se pri većem broju okretaja

zulufer

Active member
Pozdrav svima!

Ne znam kako da nazovem drugačije temu ali ovo je problem ukratko.

Naime, pukao mi je prednji lijevi feder na automobilu pa sam mijenjao oba federa (prednji lijevi i desni) i oba ležaja. Prije toga auto je radio kao sat, nije bilo nikakve trešnje bi bilo kakvom načinu vožnje dok nisam promijenio federe. I kada je pukao feder i onda je auto lijepo vozio samo je kod punog zakretaja volana udesno ili lijevo dolazilo do škripanja, struganja i pucketanja. Sada kada su federi i ležajevi zamijenjeni auto ide lijepo ali samo do 2.500 okretaja, čim prijeđem te okretaje mijenjač se trese, doslovno divlja i cijeli se auto trese.

Ne znam u čemu je problem pa ako ima bilo tko bilo kakav savjet bio bih zahvalan.
 

Dalibor

Dado Tornado
napravi jednostavan test prilikom vožnje, recimo u 4. brzini na 90 kmh, to bi ti recimo bilo 3000 okr., pritisni kvačilo, ako se i dalje trese onda je stvar u pogonu ili ovjesu, ako se prestane tresti onda je stvar u mjenjaču.
 

zulufer

Active member
napravi jednostavan test prilikom vožnje, recimo u 4. brzini na 90 kmh, to bi ti recimo bilo 3000 okr., pritisni kvačilo, ako se i dalje trese onda je stvar u pogonu ili ovjesu, ako se prestane tresti onda je stvar u mjenjaču.
Probao sam to. Kada ga izbacim iz brzine ne trese se uopće. Èim ga vratim u brzinu mjenjač divlja. A još sam primijetio kada mi je majstor mijenjao federe da je curilo ulje. Kada sam ga pitao otkud to?? Kaže on: "ma ništa to je iz getribe, bumo nalijali". Poslije kada sam mu rekao da što s onim uljem, treba li to nadotočiti, gdje da kupim ulje, koje itd... kaže nema to veze, ionako je njega bilo viška, ima ga dosta...

Znači vjerojatno je nešta s getribom zaribao :/
 

Dalibor

Dado Tornado
moguće da ti je pomico poluosovine pa je nešto ulja iscurilo iz getribe.
treba uliti ulja pa viditi, ako ti ništa ne ruži prilikom promjene brzina, možda bi ispravna količina ulja popravila kvar, osim ako i nešto drugo nisu zahebali.
 

Dalibor

Dado Tornado
na tvom mjestu bih se naručio nekom mehaničaru da zamjeni ulje i provjeri ostalo...
znači ako je moguće da te odmah primi da mu auto ne ostavljaš...
to je njemu sat vremena uvrh glave...
 

deda

New member
Da mu nisu ispale rolice i ležajevi od kojeg križa poluosovine kod getribe u manđeti?Kako ih je stavljao natrag,ako mu je curilo ulje iz mjenjača,ne kužim,kako je to uopće izvadio,jedino ako mu je ispala iz ležišta,a da bi ih namjestio treba skinut manđetu.
 

Dalibor

Dado Tornado
a da bi ih namjestio treba skinut manđetu
meni se čini da mu je cijela osovina u komadu i ne rastavlja se, znači homići/križevi/manžete, nema rastavljanja osovine, da ju recimo mora zamjeniti moro bi je mijenjati cijelu u komadu
 

Damaj

Active member
Ja sam imao isti slučaj na starom C4 kada su mi mijenjali krajnik spone poluosovina je jednostavno ispala. A ako se vadi poluosovina (ili kojim slučajem slučajno ispadne) obavezno se mijenja semering do mjenjača, inače ulje počne kad-tad curiti.
 

zulufer

Active member
Da mu nisu ispale rolice i ležajevi od kojeg križa poluosovine kod getribe u manđeti?Kako ih je stavljao natrag,ako mu je curilo ulje iz mjenjača,ne kužim,kako je to uopće izvadio,jedino ako mu je ispala iz ležišta,a da bi ih namjestio treba skinut manđetu.
Deda, evo to je ispalo. Trebalo je mijenjati sve to što si nabrojao, osim poluosovine :D

meni se čini da mu je cijela osovina u komadu i ne rastavlja se, znači homići/križevi/manžete, nema rastavljanja osovine, da ju recimo mora zamjeniti moro bi je mijenjati cijelu u komadu
Tako je. Danas je to tako mora se mijenjati sve u kompletu, ali majstor je imao tih novih dijelova otprije tako da je uspio sve promijeniti a da je osovina ostala ista.


Uglavnom dečki, hvala svima na pomoći i brzom javljanju!.

Pozdrav! Ugodan ostatak vikenda!
 
Na vrh