ESP

srecko1953

New member
kupio berlingo 84 kw proizvodnja 2103 s prijedjenih 12000 km.Vozio 2 god.odlican tad poceli problemi.
Prvo upalila se narancasta sijalica upozorenja u obliku motora.Tad nakon nekog vremena kod jaceg starta u voznji pali se ESP motor vozi al s trecinom snage.Ubrzo pali se sijalica stop masina u kvaru te se sama nekoliko puta ugasi a 3 put ugasi motor.Vozeci od Rijeka do Sibenika morao sam svakih pola sata odmarati da bi isao dalje i problem se ponavlja.Odlazim u citroen servis i nakon njihove dijagnostike mijenjaju prvu diznu situacija ista salju bosch punpu na testiranje ispravna i situacija ista.Mjenjaju u medjuvremenu neka crijeva senzore itd opet isto.To traje 45 dana i ja uz zalbu i povrat novca za dijelove koje mijenjali a nisu trebali izvlacim auto iz servisa.Konzultiram se s jednim mehanicaro te drugim itd spominju zamjenu BSI midula ili kompjutera.Malo cackam po yutub i krecem.Resetiram BSI modul i na partizanski navin 3 puta klemom napravim na kratko spoj i resetiram kompjuter.Sijalice vise ne gore auto ide normalno al ujutro kod pokretanja motora na hladno na 5 do 6 sekundi upali se uz zvokove lampica ulja i stop te se samo ugasi i mogu voziti normalno.Pronalazim jednog boljeg mehanicara i uz moju inicijativu mijenjam filter goriva i vadim iz motora 1 litru ulja jer su mi u servisu kod zamjene ulja i filtera nasisali ulja dosta iznad maksimuma.Moj mehanicar misli da mozda filter nije pravilno ili oravi postavljen jer u startu ne postigne potrebni tlak.E sad ne znam sto dalje pa trazim pomoc
Hvala
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Odlazim u citroen servis
Ne znan. Netko će se pamtniji javiti. Al ne mogu virovati šta su ovlašteni sposobni. To je čudo na šta smo mi spali ka tržište. Imaš "podršku", ali ka da je i nemaš.

Moguće da je neki bevezan problem naprimjer neki senzor ili konektor.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, i meni djeluje da bi moglo biti nešto banalno poput lošeg konektora ili žičice....

Teško mi je povezati esp i sustav goriva s nekom zajedničkom greškom.

Rijeka ti nije usput? Imam ti meštra za Citroene tu.
Možda bi bilo pametno direktno u neki Bosch servis... oni bi trebali biti doktori za te sustave. A ima ih skoro u svakom gradu
 

sir.Oliver

Well-known member
nisu više " ovlašteni " ono , na što smo mi stariji navikli . nema više obavezne " škole " čim izadje novi model , ne plaća više nitko usavršavanje ... razlog je jednostavan . bilo bi to ulaganje u konkurenciju . svako , ko bi prošao " školu " ( trenažne kurseve ) bi bio sposoban otvoriti vlastiti servis ......
 

srecko1953

New member
Vozio ga danas 200 km brzinom do 170 km nikakovih anomalija radi ko nov.Zakljucujem da ulje koje su mu mijenjali ne odgovara viskozitetu te sporije tj za 5 do 6 sekundi ujutro na prvo paljenje reagira lampica ulja.U ponedjeljak stavljam novo ulje koje sam ja prije servisa imao i mislim da ce biti ok jer sad resetiran kompjuter reagira na svaku sitnicu koja mu po propisu ne odgovara.Ipak je citroen visoko softicirano vozilo pa za salu ako nisi dobro pocesljan reagira na to.Vidjet cemo izvjestim jer izgleda kod nasih ovlastenih servisa tj.traktorista se ne isplati ici umjesto popravka oni izblesiraju auto jer ne rade po logici
 

srecko1953

New member
Promjenio ulje i filter te i dalje kod prvog starta motora nakon sto displej odradi i pojavi se kilometraza zvucni signal i lampa ulja i stop gori nekoliko sekunda i samo se ugasi.Nakon toga voznja normalna bez ikakvih problema.Ima li netko slicno iskustvo
 
Na vrh