AX 1.4 diesel trooooši ulje

cubi

New member
Na satu ima oko 155k km, dali su stvarni ili ne ne znam, 93. godište. Izmjerena kompresija oko 30 na svim cilindrima podjednako. Potrošnja ulja oko 4 dl na 100 km! Plavičasti dim je uočljiv, ali ne jako izražen u vožnji, više se osjeti miris, tek na skroz visokim okretajima primjetno dimi. Kod paljenja ujutro ostane oblačić, ali čim se motor pokrene nema više značajnog dimljenja, ali smrada ima.
Pretpostavljam da su u pitanju gumice ventila s obzirom na ne preveliku (valjda) kilometražu i solidne godine. Ima li netko iskustva s tim motorima? Priča se da im je potrošnja ulja boljka.
 

liberty

Well-known member
4 dl na 100 km
ne bi baš rekao da je to samo do gumica ventila
prije, nažalost, da je mašina spremna za generalnu reparaturu

da je 4 dl na 1000 km, za tako star auto tog tipa motora ne bi bilo toliko zabrinjavajuće osim po pitanju zagađivanja okoliša :-(
 

AX-ja

èudo jedno
vozi dok se ne raspadne a kad vrisne nadji od saxa 1.5 d..motor i ubaci,,sve pase,,,i miran si...
taj tvoj motor je najgori ikad proizveden,,,vjeruj mi...
 

hacti

made in france
vozi dok se ne raspadne a kad vrisne nadji od saxa 1.5 d..motor i ubaci,,sve pase,,,i miran si...
taj tvoj motor je najgori ikad proizveden,,,vjeruj mi...
moj bivsi kolega s posla je imao takvog kupio ga par godina starog trosio ko lada i ulja i vode i goriva!!!!! napravio generalni remont vozio ga preko10-ak godina mazio i pazio (nikad brze od 110km/h redoviti servisi!) presao preko 250tkm i nikad nista s motorom(u meduvremenu radio zadnji most i tekuce odrzavanje!!) da bi prosle godine dao taj auto kceri ona ga vozila nekoliko dana ostala bez vode(puklo crijevo vode) naravno upalila se kontrola od pregrijanosti negdje u djakovu i zensko ko zensko kontala da joj se upalila rezerva goriva i ode motor u 100 pm pokusavali su ga popravit ali nije bilo srece meni ga je nudio za 100e! tako da sve ovisi o odrzavanju i pazenju auta!!!!
 

hacti

made in france
Ja neznam ni jednog dizla ili benzinca a da nije napravio preko 300 000 km bez ikakvih čeprkanja po motoru.
ovaj moj kolega je generalno radio na nekih 100tkm ali zato je poslije toga prevalio brdo km!!
 

c.miki.h

New member
ja isto vozi dizelasa i radjena je generalka na oko 200000 sad imam preko 300000 i nikakvi problem. od servia do servisa potrosi cca 2 dcl ulja. ako netko zna tko ima prednji branik za gti javite mi i onaj spojler sto ide na zadnju sajbu. hvala
 

Zmix

New member
Na satu ima oko 155k km, dali su stvarni ili ne ne znam, 93. godište. Izmjerena kompresija oko 30 na svim cilindrima podjednako. Potrošnja ulja oko 4 dl na 100 km! Plavičasti dim je uočljiv, ali ne jako izražen u vožnji, više se osjeti miris, tek na skroz visokim okretajima primjetno dimi. Kod paljenja ujutro ostane oblačić, ali čim se motor pokrene nema više značajnog dimljenja, ali smrada ima.
Pretpostavljam da su u pitanju gumice ventila s obzirom na ne preveliku (valjda) kilometražu i solidne godine. Ima li netko iskustva s tim motorima? Priča se da im je potrošnja ulja boljka.
Ti motori su zaista dobri i prelaze dosta kilometara bez problema.
Verovatno je tvoj motor prešao Boga oca kilometara a možda je neki dihtung otišao pa meša ulje i gorivo, odnosno meša ulje i antifriz.
 

Tubi

New member
Ja sam imao 1.4 d motor u svom ax i na 120 tisuca originalnih mi je probila brtva od glave a auto je prije trosi nenormalno ulja i zadnjih par tisuca je poceo i vodu trositi bio sam gotovo prvi vlasnik auta i original je kilometraza .Sada je unutra 1,5 d i puno je bolji motor jaci .
 

Dalibor

Dado Tornado
1.4D je iz benzinca 1.4 razvijen, zbog toga je jako osjetljiv...
1.5D je originalno zamišljen dizel i zbog toga prilagođeniji kod dizelaša višim naprezanjima i opterečenjima.
 
Na vrh