vborovic
C5 modifikator
Potaknut novim tragičnim događajem Tešku nesreću kod Kutine skrivio vozač koji je vozio u suprotnom smjeru, poginuo i on i muškarci iz drugog vozila ... zanima me što CFH ekipa misli o tome ... ne toliko što je konkretan uzrok, nego kako bi se onaj tko se vozi u dobrom smjeru trebao ponašati u takvoj situaciji?
U idealnoj situaciji, ako se svi drže desne strane trake, auti će se mimoići, no što ako je ovaj u krivom smjeru u vašoj desnoj traci, kamo ćete onda, ulijevo ili udesno (zaustavna traka)? Što ako nakon promjene trake drugi auto također promijeni traku? (isključimo namjeru suicida što je doista rijedak slučaj)
Ako uzmemo u obzir da oba auta idu 130 km/h jedan prema drugome, to je cca 72 m/s prema sudaru ... dakle, od trenutka dok se uoči, i eventualno shvati što se događa, ostane svega par sekundi za nekakvu (ako ikakvu) rekaciju, makar s jedne strane.
EDIT: Za sve koji imaju želje i volje za malo čitanja, preporučam sljedeći dokument:
[ame="http://www.ntsb.gov/safety/safety-studies/Documents/SIR1201.pdf"]http://www.ntsb.gov/safety/safety-studies/Documents/SIR1201.pdf[/ame]
U idealnoj situaciji, ako se svi drže desne strane trake, auti će se mimoići, no što ako je ovaj u krivom smjeru u vašoj desnoj traci, kamo ćete onda, ulijevo ili udesno (zaustavna traka)? Što ako nakon promjene trake drugi auto također promijeni traku? (isključimo namjeru suicida što je doista rijedak slučaj)
Ako uzmemo u obzir da oba auta idu 130 km/h jedan prema drugome, to je cca 72 m/s prema sudaru ... dakle, od trenutka dok se uoči, i eventualno shvati što se događa, ostane svega par sekundi za nekakvu (ako ikakvu) rekaciju, makar s jedne strane.
EDIT: Za sve koji imaju želje i volje za malo čitanja, preporučam sljedeći dokument:
[ame="http://www.ntsb.gov/safety/safety-studies/Documents/SIR1201.pdf"]http://www.ntsb.gov/safety/safety-studies/Documents/SIR1201.pdf[/ame]