Uređaji za punjenje proračuna ZG

Franz

Well-known member
Nisam provjerio je li ovo točna informacija, ali nije loše imati na pameti:

POPIS LOKACIJA ZA MONTAŽU FIKSNIH UREÐAJA ZA MJERENJE BRZINE I OÈITAVANJE REGISTARSKIH PLOÈICA PU ZAGREBAÈKA

Ugradnje su do ljeta.

1. Slavonska avenija u visini raskrižja ulice M. Sachsa (kretanje vozila u smjeru istoka) – nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi između sjevernog i južnog kolnika) na visini 2,7 m.

2. Ulica Dubrava (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu javne rasvjete kod raskrižja sa ulicom II Poljanice, na visini 2,7 m.

3. Avenija Marina Držića (kretanje vozila u smjeru jug) - nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi s lijeve strane kolnika) ispred petlje sa Slavonskom avenijom, na visini 2,7 m.

4. Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru zapada Gajnice-Zaprešić) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.

5. Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru istoka Zaprešić-Gajnice) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.

6. Zagrebačka obilaznica A3 (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu portala sa promjenjivom prometnom signalizacijom na 34. kilometru, na visini 2,7 m.

7. Slavonska avenija (kretanje vozila u smjeru zapada) – nosač na stupu javne rasvjete na ulazu u podvožnjak ispod Savke ceste, na visini 2,7 m.

8. Žerjavinec, Omladinska ulica ispred kućnog broja 8 (kretanje vozila u smjeru istok) – stup sa betonskim temeljem uz južnu stranu kolnika visine 2,6 m.

9. Èeglje D1, neposredno ispred kućnog broja 12 (kretanje vozila u smjeru sjevera) - stup sa betonskim temeljem visine 2,6 m.

10. Pavučnjak D1 ispred kućnog broja 59 (kretanje vozila u smjeru juga) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.

Osim toga policija svakodnevno stoji na vrhu petlje kada se sa Slavonske spušta prema Folnegovićevom naselju. Mjere brzinu i zaustavljaju one koji se voze po lijevoj (zabranjenoj) traci.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Prenosim komentar, koji mi se jako dopao, od jednog znanca:

"Osnovni problem prometa u Hrvatskoj nisu ni pijani vozači, ni manijaci koji lete 200 ni policija koja je ili nije korektna. Naš glavni problem su znakovi ograničenja koji su:
a) postavljeni na nelogičnim mjestima pa su kontraproduktivni,
b) postavljeni su prestrogo, što uopće nije jamstvo manjem broju nesreća, upravo suprotno,
c) mi nemamo javnu službu koja bi na dnevnoj bazi zaprimala pritužbe vozača na postavljene znakove

Uz ova tri načina "poslovanja" može se solidno, sustavno i višedesetljetno pokradati građane i držati im jezik za zubima a ne brinuti se za sigurnost na cestama. Dajte, neka mi netko nacrta slijedeće: pristup auto cesti i naplatnim kućicama tri kilometra prije brzinu se spušta na 100 km, pa na 80, pa na 60, pa na 40 i onda se vozite 600 metara 40! A nigdje nikoga cesta najveći dio godine prazna i na ovom dijelu najšira !

Primjer dva, bio sam mlađi od 10 godina kada sam gledao američke filmove u kojima podvornik stišće gumb, pali veliko treperavo svjetlo na cesti, pogleda jesu li automobili usporili/zaustavili i pušta djecu iz škole!! Sa svim senzorima koje danas imamo, logici unatoč, tehnologiji unatoč te vrijeđajući pamet ljudi za upravljačem e da bi se i dalje što bolje kralo iz džepova građana - mi od 15.06. do 05.09. danju ili NOÆU lupetamo po ležećim policajcima mada djece nema tri mjeseca !! To se zove stvarati zlatne rudnike pljačke prvo nabava uspornika a zatim berba globa. To što djeca i dalje ginu - prebacuje se na vozače umjesto na naš Fakultet prometnih znanosti, na MUP, na Gradski odbor za promet koji eto ga: koliko ja znam 45 godina odbija ugraditiu senzore pred školama. Tobože nema se novca. Pa da. Ima se djece, ne?"
 

vborovic

C5 modifikator
Da je ovo jednostavan problem, bio bi riješen davno prije ... ja bi rekao da je stvar u mentalitetu, kao prvo ... prosjek, vidiš znak 50, zašto se ne bi vozilo 70-80 ... budimo realni, da se uzme bilo koji nasumični video snimak u trajanju od 1 sat, bilo gdje u HR, bilo koje prometnice (od lokalne ceste do autoputa), barem 1/3 vozi prebrzo ... barem ...

E sad, američki primjer koji je ghorvat naveo ... meni se sviđa jedna misao jednog njihovog komičara, Christophera TItusa: "I am a patriot, that's why I protest speed limits by exceeding them". Ali, napravi par prometnih prekršaja u USA, pa da te vidim dal se budeš usudio pojaviti na cesti i kao pješak, a kamoli s nekim prijevoznim sredstvom ... a ne onaj naš primjer od prije par dana, cca 1200 prometnih prekršaja, i nitko mu ništa ne može ... dakle, ni n naš sustav ne valja ... točka ...

Stranac dođe kod nas, vozi po autoputu 250, plati 2k ili 3k kuna kaznu i dobije 12 mj. zabrane ... taj koji vozi 250 očito ima i za auto i za kaznu ... i boli ga briga kaj ne bude 12 mj. mogao kod nas (taman mu dođe iduća turistička sezona, uh, jaka kazna).

Vozi u Sloveniji 250 pa da te vidim s kaznom ... zapadnije države da ne nabrajamo.

Vratimo se na mentalitet ... u stanju smo prosvjedovati za razne gluposti (bez uvrede ikome, generaliziram), ali za nepropisne znakove, ležeće policajce i ostalo, nikome ništa ... al i dalje budemo vozili preko ležećih policajaca 30 kmh brže nego što je fizički ok za auto, čisto da mu nedamo da nas uspori ... :D
 

deda

New member
Danas je jeftinije ugradit kamere,nego nasrati one nebulozne kocke,ali ne, treba nekom rođi osigurat biznis.Zašto 90% normalnih ljudi mora trpjeti skakanje po ulicama i trgati aute,zbog par :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a koje se nateravaju.Sve je stvar u kažnjavanju,ajd se usudi u Njemačkoj,Austriji...naganjat,pa kad te klepne sa par sto €,više ti nikad neće past na pamet,trenutni izgon iz države,zabrana dolaska na ...,pa si svejedno svi misle i drže se reda.
 

markan1000

Well-known member
prometne znakove i ograničenja na logična mjesta, i kazne neka budu i tri puta veće nego dosad, pa da vidimo natjeravanja. a kad izbace ležeće mogu i četiri puta veće kazne biti, i neka kamera bude na svakom koraku šta se mene tiče. dosta je kretena što se voze 130 po slavonskoj ko da je autoput, na motorima i više. sutra će i moje dijete prelaziti cestu tamo gdje se kreteni natjeravaju, prestrojavaju preko punih crta i sl.
pozdravljam onaj potez da ne možeš registrirati auto ako imaš neplaćenih kazni!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Logika ja znam da to u ovoj našoj zemlji ne postoji. :D
voziš se kroz naselje znak 70 zatim dolazi polu-zavoj i ograničenje 70. nakon 30-40M znak 50:confused: i sto drugih nelogičnih stvari.
A o divljanju i forsiranju brzine nebih uopće jer nema svrhe.

umjesto ležečih policota treba staviti semafore sa senzorima ka šta već ima ispred nekih škola koji ti u sekundi pali crveno ako voziš 1km iznad 50kmh.
ako netko to još nije vidio budem ja poslikao pa stavio:grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Znam za te semafore, ali ono što je po mom mišljenju glupo kod njih izvedeno jest da ti prije semafora na pomoćnom semaforu (gdje je prikaz tvoje brzine) napiše poruku "palim crveno" ... posljedica, čovjek prelazi preko crvenog na semaforu, jer zna da ga nije inicirao pješak ... vidio sto puta takvu logiku, nema tu pomoći ... mi smo za maksimalnu kontrolu, svaki semafor da ima red-light provjeru, i svaki koji preleti kroz crveno, ili prebrzo kroz raskrižje doma dobiva račun za platiti ...

U njemačkoj to funkcionira ovako: http://www.howtogermany.com/pages/traffic-violations.html ... kazne i nisu toliko velike, ali su tamo stalno na terenu i kažnjavaju (mobilne jedinice, fiksne kamere, presretači, motori ...)

UK: http://www.cps.gov.uk/legal/p_to_r/road_traffic_offences_guidance_on_fixed_penalty_notices/

USA: http://www.dmv.org/traffic-ticket-fines-and-penalties.php
 

ZlatkoC4

Well-known member
Naj zgodnije bih bilo na takvim semaforima da iskoće šiljci iz ceste pa nauče vozaće reda:D

Znam da samo oštra kontrola može sprejćiti ovake pojave. sječam se krajem 90 kad je bila aktualna štibra onda su jedan duži period nakon toga svi vozili ka prava bakice:grin: ali onda nisu štedili nikoga a gledali sve od seta žarulja do kod vozača teretnih vozila punjenje aparata za gašenje trokut teh ispr itd.:grin:
 

Automatic

Well-known member
Podržavam kamerice ali nek ih postave po naseljima,autoputevima i obilaznicama, a u gradovima nek stave semafore koji reagiraju na brzinu i kružne tokove tamo gdje ljudi vole potegnut.Ovo je po meni otimačina na finjaka a zaboli ih ku...c za ljude.
 

deda

New member
Samo lupanje po đepu i oduzimanje dozvola,a za objesnu vožnju,pogotovo ako se ponovi,čuza,kak je u nekim zemljama.Problem je kod nas što je pravni sistem korumpiran do jaja,tak da oni koji mogu voze iz objesti i niš im niko ne može,pa ih boli k...ti su najgori, a za njima se povode i ostali mangupi,jer misle da face,pa kad ubije nekog,kao onaj lik na Ravnicama,onda se kao kaju,psiholozi,ovo,ono.Na kraju takav ispadne žrtva,a ne onaj nesretnik kojeg je ubio ili polomio.
Jedan moj kompič kuka kako su ga na Slavonskoj čopili sa 170km/h,7 000 kn kazne i 6 mjeseci bez čare,tak mi ga je žal da bi mu najrađe potrgal obje noge pak nek se vozi u kolicima.Mulac ima 64 godine,nemreš vjerovat.
 

La Marche

Iskreni optimist
Slažem se s dedom.
Dodao bih još samo da je iz dedinog "...oni koji mogu voze iz objesti i niš im niko ne može..." vidljivo da je i nesređena situacija na cestama direktna posljedica korupcije; koliko (rekla-kazala) čujem zadnjih nekoliko mjeseci su u policiji pojačane te unutrašnje kontrole, pa nekako mislim da sve ide u dobrom smjeru.
Krupne prekršitelje možeš izolirati samo ako je velika većina korektna, inače mi se čini da se u moru sitnih prekršitelja puno lakše sakriju oni uistinu problematični.
A tu su kamere jako dobro rješenje, po mom iskustvu iz Nizozemske i posebno UK.
Ono što bih volio vidjeti su trkališta na kojima se može doći utrkivati, ganjati krugove, da bar nekolicina koja voli malo živjeti u brzinskom uzbuđenju ne mora taj užitak krasti na cestama.
 

markan1000

Well-known member
lijepo mi je vidjeti kako smo mi vozači citroena složni kako gluposti u prometu treba žestoko kažnjavati. da nas je više, svima bi puno ljepše na prometnicama bilo :cool:
 

ZlatkoC4

Well-known member
lijepo mi je vidjeti kako smo mi vozači citroena složni kako gluposti u prometu treba žestoko kažnjavati.
:aplauz:

sad je po novome stavljeno puno toga pod objesnu vožnju i spada odmah pod kazneni a ne prekršajni sud. Tako recimo ulazak u jednosmjernu ulicu će se kažnjavati kao objesna vožnja kao i vožnja na autcesti u suprotnom smjeru a zaprječena je kazna zatvora od 3g. ćito sad u 6mj hak revija.:grin:
 

deda

New member
Ma od svega,lupače se po sitnim prekršajima,a za krupne krupnima se još izvinjavaju kaj su ga zaustavili ili haklali.
Največi problem je razdvojiti prekršaje od slučajnih,trenutak dekoncetracije ili nepažnje od onih namjernih,bezobzirnih i bahatih.Tu postoji premala razlika ili uopće ne postoji.
 

markan1000

Well-known member
istina, tako se i meni nekidan dogodio jedan takav trenutak. na jednom od onih semafora na cesti šta prolazi pored arene centra. iz trake u kojoj sam bio može se ravno i desno, bio je jedan auto ispred mene, upalila se dopunska strelica za desno, on je otišao desno, a ja istinktivno krenem za njim i produžim ravno. sreća to je malo raskrižje pa nije bilo zla, stvarno čista dekoncentracija, al da su me vidjeli cajci, ode dozvola, ajd ti to opravdaj. jbg, i zaslužio bi da su mi je uzeli, neko drugi može nahebat zbog dekoncentracije.

ali vožnje 60-70 km/h iznad ograničenja teško mogu biti trenutak dekoncentracije
 
Na vrh