Novo je novo(?)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da ne spamamo Cutacu ko uvijek :)...

Nov' auto, reći će mnogi.
Baš tako, duplo mlađi od prosjeka, a kilometara nema ni za veliki servis :D
Mislim da bi se Cutacu zgadio vozni park mene i mojih doma heheh (najmlađi je napunio 170tkm)

Meni se novi auti sve više gade i gade... nikakve platforme, motori za*urac, dramatično se srozala kvaliteta auti... Nikad ne reci nikad, ali teško da ću više kupiti novi auto...
Najstarijem nema pametne zamjene, pa će ić u rastavljanje-sređivanje-sastavljanje.
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
Nikad ne reci nikad, ali teško da ću više kupiti novi auto...
nikad ne napiši nikad ne reci nikad. ja evo već mjesec dana pratim oglas za lexus is200 '04., i zvao sam čovjeka, ali nikako da se ohrabrim i učinim korak. aute više ne rade u tom fazonu. no, ni novi c4 nije nezanimljiv - suv, a opet ne presuvast
 

Cutac

Prèkaroš
Nov' auto, reći će mnogi.
Bio s jednom curom, njoj auto na servisu i kako je komentirala veli "A nov auto bokte, šta ima tek 8 godina".

OK, može biti "kao nov", ali istina je da su auti sa preko 5 godina već ostarjeli. Pogotovo današnji.

Mazda što je bila prije - klima, tempomat, stakla na struju
C4 - klima, tempomat, stakla na struju
Razlika 5 ili 6 godina, ne sjećam se. Skoro pa isti auti.

C4 - klima, tempomat, stakla na struju
C3 - touchscreen, mirror mobitela, ugrađeni dash cam, "pravi" infotainment
Razlika 5-6 godina. Potpuno različiti auti.

Odjednom je to buknulo. Prije su auti polako napredovali, od 2000. do 2010. je razlika bila u analogna/digitalna klima i koliko stvari je bilo na struju. A sada su od 2013.-2014. napravili veći iskorak nego u prethodnih 15. Barem za "smrtničke" aute.

Baš tako, duplo mlađi od prosjeka, a kilometara nema ni za veliki servis
To ne govori da je moj auto nov, nego da se ćaća nakr'o i to pošteno :D

Mislim da bi se Cutacu zgadio vozni park mene i mojih doma heheh (najmlađi je napunio 170tkm)
Ma ne bi. Bar tvoj ne jer paziš na aute.
Vozio sam ja razne aute sa po više stotina tisuća kilometara i OK je kad ih voziš, strah kreće kada ih posjeduješ :D
Još je dobro kad si prvi vlasnik, ali kada si neki poslije prvog, ajoj.

A i sa autom od preko 5-6 godina se javlja onaj crv sumnje u elektroniku. Kad je auto nov i nešto zeza, kažeš gremlini i ne brineš jer će se srediti. A kad na starijem nešto zeza, ee, hvataš se za džep u strahu :D

Meni se novi auti sve više gade i gade...
ali teško da ću više kupiti novi auto...
A koji ćeš? :D
Autima vrijeme ide, pogotovo ako ih se koristi. Koliko god mi voljeli svoje aute, moramo priznati da novi treba, a najbolji novi auto je baš taj, novi :p

A sada je problem što auti brzo zastare.
Burazov je iz 2002., moj iz 2011. i razlika je jako mala. Kvaliteta materijala, izolacija, količina opreme na struju, ali u biti isto. A razlika između 2011. i 2018. je nebo i zemlja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
C4 - klima, tempomat, stakla na struju
C3 - touchscreen, mirror mobitela, ugrađeni dash cam, "pravi" infotainment
Razlika 5-6 godina. Potpuno različiti auti.
Ubaciš 2din Android i na istom si

Odjednom je to buknulo. Prije su auti polako napredovali, od 2000. do 2010. je razlika bila u analogna/digitalna klima i koliko stvari je bilo na struju. A sada su od 2013.-2014. napravili veći iskorak nego u prethodnih 15. Barem za "smrtničke" aute.
Iskorak? Pazi, pol PSA auti je na +15 godina staroj platformi. A ove nove su redovno lošije od starijih (npr. VAG).
Mehanički, ovjes, kočnice su ili isti kuki ili lošije (šparanje), a motori (ako i jesu u osnovi bolji) su masakrirani do bola ekologijom, dugoročno skuplji za održavanje, netrajniji...
Radi presvetog šparanja, i sa materijalima se je krenulo unazad...

Jedino što priznajem je sigurnost. Tu je napredak nemoguće osporiti. Al hebeš mi sve ako nisu po svemu drugom lošiji.
Ajde i zvučna izolacija, al i to se da riješiti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ubaciš 2din Android i na istom si
To zna biti škakljivo.
Uglavnom to nije bog zna kakva kvaliteta i kompatibilnost je uvijek upitna.

Iskorak? Pazi, pol PSA auti je na +15 godina staroj platformi. A ove nove su redovno lošije od starijih (npr. VAG).
Ne mislim samo na PSA. Općenito auti nude puno drugačije korisničko iskustvo danas nego što su prije 10 godina.(u odnosu na tu istu rečenicu rečenu prije 10 godina)

Mehanički, ovjes, kočnice su ili isti kuki ili lošije (šparanje), a motori (ako i jesu u osnovi bolji) su masakrirani do bola ekologijom, dugoročno skuplji za održavanje, netrajniji...
Radi presvetog šparanja, i sa materijalima se je krenulo unazad...
Istina je da se gleda svaki euro, no na nižu kvalitetu gledaj sa strane proizvođača.
Njima ne treba 1.9 SDI koji se ne bi pokvario da uspeš u cilindar pola litre vode, njima treba motor koji će se prodati, a opet nakon nekog vremena uzrokovati želju za novim autom(ne samo motor, već sve).
Ekologija, da, nije baš izvor sreće, ali što je, tu je.

Ne mogu iz perspektive vlasnika komentirati nove aute, ali iz perspektive povremenog korisnika, ne nalazim neke pretjerane mane. Da, male zapremnine i turbaci mi nisu po ukusu, no ne znači da motori ne idu. Drugačiji su od starih, predimenzioniranih motora, ali to je i logično.

Da, sve bi trebalo kraće trajati jer je sve lakše i efikasnije, no, kao što sam rekao, auto koji traje zauvijek nije auto koji donosi zaradu.
Cilj je napraviti auto koji se svidi prvom vlasniku, koji u tih par godina bude super tako da vlasnik kupi opet tog proizvođača.

Kolega sa foruma, LaMarche, nakon pozitivnog iskustva sa c4 je kupio c5. Da je imao negativno iskustvo, ne bi. Da je auto zadržao 10 godina, pitaj boga što bi se moglo dogoditi. Strune ovo, razloha se ono, pregori ovo... I eto usporedi svog kvarljivog c4 sa dugotrajnim Jazzom(karikiram, naravno, nemam drugi primjer sad) i odluči se na Hondu iako je u nekim stvarima lošija.
Ili koristi c5 u predviđenom intervalu i bude sasvim zadovoljan.


Da se ima love, glavni auto bih mijenjao po isteku garancije i zadržavao one koji mi se svide. To je život :D
Doživiš 4-5 redovnih servisa i briga te za dalje :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Kolega sa foruma, LaMarche, nakon pozitivnog iskustva sa c4 je kupio c5.
Oprostite, na OT, ALI: Di je nesta taj drag čovik?
To mi je najgore. Ima tako ljudi na koje navikneš na forumu i onda odu. Nestanu. Nema ih. Niti napišu "zbogom" niti "adio" niti "odlazim". Makar da napišu "ko vas j...", pa da znamo na čemu smo, nego ništa. To je ka ono pitanje "di nestaje mrak kad se upali svitlo". Ne znamo. Vječno pitanje. Ka nestali član familije. Ima još ljudi tako, onaj "Marko", pa "Skafetin", "AX-ja".... Pratin ja forum. Eto "Lakii" se vratija, šta mi je isto puno drago.
Ja da odlučin otić, lipo bi napisa.

Isto san reka svojoj ženi: "ako slučajno ikad umren, napiši lipo i na internetu. Nek se zna da me se ljudi ne nadaju"
 
Na vrh