Razmisljam vec neko vrijeme o svim tehnoloskim sustavima na novim automobilima...
Recimo vani je zima i led na staklima...auto se upali i nakon 5 minuta je vec djelomicno ili potpuno vjetrobransko staklo odleđeno, u kabini je vec toplo....motor kao takav je i dalje hladan. Kako ventilacija uspije odlediti staklo i zagrijati kabinu? Znam da EGR ima hladnjak ispusnih plinova koji svojim prolaskom zagrijavaju rashladnu tekucinu pa se novi dizel motor brze zagrije ali nije mi jasno kako ventilacija puse toplo tako brzo?
Voznja sa ESP po snijegu....znaci uletis u zavoj ili skrenes naglo na raskrizju pod 90°, guzica malo zaplese/proklizi/zanese ali auto se sam ispravi ajmo to tako reci. Da li ESP kao takav detektira proklizavanje straznjeg dijela pa preko hidraulickog bloka ABS/ESP aktivira kocenje straznjih kotaca ili sto? Jer istu situaciju ako covjek ponovi sa ESP OFF zadnji kraj zaplese kao na starom tipu vozila.
Evo dosadno mi je pa sam iznesao neke stvari i nadam se da ce ovo gore ili jos neke stvari nekoga interesirati pa cemo moci diskutirati.
Recimo vani je zima i led na staklima...auto se upali i nakon 5 minuta je vec djelomicno ili potpuno vjetrobransko staklo odleđeno, u kabini je vec toplo....motor kao takav je i dalje hladan. Kako ventilacija uspije odlediti staklo i zagrijati kabinu? Znam da EGR ima hladnjak ispusnih plinova koji svojim prolaskom zagrijavaju rashladnu tekucinu pa se novi dizel motor brze zagrije ali nije mi jasno kako ventilacija puse toplo tako brzo?
Voznja sa ESP po snijegu....znaci uletis u zavoj ili skrenes naglo na raskrizju pod 90°, guzica malo zaplese/proklizi/zanese ali auto se sam ispravi ajmo to tako reci. Da li ESP kao takav detektira proklizavanje straznjeg dijela pa preko hidraulickog bloka ABS/ESP aktivira kocenje straznjih kotaca ili sto? Jer istu situaciju ako covjek ponovi sa ESP OFF zadnji kraj zaplese kao na starom tipu vozila.
Evo dosadno mi je pa sam iznesao neke stvari i nadam se da ce ovo gore ili jos neke stvari nekoga interesirati pa cemo moci diskutirati.