Ima li bluetooth RD4 u C5?!

Olaf

New member
Jel ovaj radio u C5 redizajnu ima bluetooth za mobitel ili nema? Glupo sto ja to pitam ali vise se gubim u svemu tome
 

Monk

Different Spirit
Ima prijatelju, to su bili oni prvi KML moduli bez USB-a. Modul se nalazi iza instrument ploče.
 

Olaf

New member
Ima prijatelju, to su bili oni prvi KML moduli bez USB-a. Modul se nalazi iza instrument ploče.
C5 je kraj 2006 proizvodnja al po sasiji mi ne daje da ima modul 76731544. Budem pogledo u autu kad cu ga ic pogledat

Laky,crni Laky..zar je moguće da Ti neznš takove stvari :D:D:D
Daj mi reci tko bi sve popamtio
 

Monk

Different Spirit
Da, ovaj auto po šasiji nema Bluetooth, barem ne originalni. A da ima FAP možda bi imao i Bluetooth... No FAP - no Bluetooth, hehe
 

Olaf

New member
Jel se da naknadno stavit?
Nebi ga uzeo s fapom jer fap verzije su vise problematicne, jedino kaj neznam di je servisiran da mi netko provjeri jel bilo problema u zadnje vrijeme s njim
 

Monk

Different Spirit
Pa uvijek možeš staviti naknadni Bluetooth tipa 'Parrot' ili slično... A za originalni znaš i sam da ne postoji priprema i da samo ta mala kutijica košta preko 2000 kn. Nisam se nikad s tim igrao ali sam razmišljao o tome da bi se možda i dalo ugraditi u originanoj izvedbi - ako imaš sve dijelove (modul, mikrofon, konektore i žice itd.), uzmeš shemu od C5 koji ima orig. Bluetooth i spojiš sva napajanja i informacije iz BSI i radija, telekodiraš kao prisutno i možda bi čak i radilo... Znamo da su Citroeni veoma modularni.
 

Monk

Different Spirit
FAP je problematičan svima koji ga redovito ne održavaju. Pogledat ću ja kod sebe, možda je koji put navratio.
 

Olaf

New member
Ima u povijesti garancije firma al neznam ih po kodovima. Mene svi odgovaraju od c5 ali meni je auto super, c3 mi je premali i nije za putovanja
 

Monk

Different Spirit
Pogledao sam mu malo povijest bolesti - pa imao je taj dosta problema u garanciji. A za ovaj kod, ne znam ni ja, mozda Mototehna...

Ako te odgovaraju od C5, a C3 ti je premali onda ti preostaje zlatna sredina - C4 1.6 HDi. Nema FAP, ima dovoljno konja, dobro ide, kvarovi - brtve diza, curenje kartera i sezor na rampi. Kud ćeš bolje
 

Olaf

New member
gledo sam i ja povijest bolesti...sad opet to moze covjek bit sretan kaj je vecina tog zamijenjena ali opet nemora biti dobar znak...

kad se sjetim zadnjih amortizera, tih kartera, plastike ispod stakla...uh...

EDIT: sad sam gledo jos 2 auta, oba imaju fap i bluetooth...
 

Monk

Different Spirit
Èudan mi je ovaj sa dizama i VT pumpom, pa RHR nikad nije imao problema s tim, znalo se desiti da koja diza rikne, ali na 200000 km a ne na 36000 km.
 

Olaf

New member
Gle mozda je nes drugo bilo pa su mijenjali dok nisu nasli ali opet on ima problema sa špenom u filteru goriva, ja sam imo da se pumpa potrosi. Na 1.6 sam se namjenjo dizni jer su rikavale ali na RHR-u nisam jos mijenjao a RHR kao motor bi bez frke trebo doc do 180 000
 

Hrvoje Marin

Active member
a RER? :) ide R*R do 300.000 bez problema...

moj je RER tj. nema BT a ja baš bi... Laky ako ideš u tom smjeru, dodati ću samo da nije baš za po gradu tipa ZG fora, ali autocesta i ostalo sve 5. Ne bi BVA?
 
Na vrh