Pregled pojedinog posta
Staro 1.4.2019. , 14:50   #6
Pankoz
Novi član
 
Pankoz's Avatar
 
Član od: 21.03.2018.
Zadnja aktivnost: 16.7.2019. 20:10
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 52
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Garaža
Originalno

Uspeo sam doći do jednog renomiranijeg servisa koji se bavi isključivo rashladnim uređajima.Problem sa klimom je rešen .
Naime,da bi se pristupilo defektaži kvara klima uređaja,ceo prednji kraj Picassa je morao biti raskupusan.To je oduzelo majstoru dosta vremena,što će se pokazati na kraju da je vreme utrošeno na sve oko popravke iznosilo tačno pola cifre od krajnjeg računa (takozvane majstorske ruke).
Prilikom dijagnosticiranja sistema,radni pritisak je bio oko 1 bar,pa je majstor odmah posumnjao da je negde u celom sistemu mala "rupica" jer nije komplet iscureo sav freon.Kvar je pronađen i bio je u pitanju semering na kompresoru klime (negde sa unutrašnje strane kompresora).Semernig je zamenjen kao i komplet gumica kvačila na kompresoru.Usput su detaljno oprana oba hladnjaka kad je već sve bilo komplet rastavljeno i moglo se hladnjacima lepo prići.
Na moj zahtev urađen je metrrofit,tj zamenjen je freon 1234yf u freon R134a uz pomoć odgovarajućih adaptera.Samim tim je zamenjeno kompatibilno ulje u kompresoru sa tim "starim" freonom.
Odlučio sam da se klima u Picassu vrati sa tog novog ekološkog i jako skupog freona u freon koji je još uvek mnogo zastupljeniji u auto iondustriji,i mnogo je jeftiniji.Samo punjenje sa R134a freonom je koštalo 35 E za količinu od 450 gr gasa.Da sam ostao na tom "ekološkom" freonu,samo punjenje bi koštalo od 250 E pa naviše.
Nadam se da će sada sve da radi kako treba i da sam miran bar 2-3 godine što se tiče klima uređaja u vozilu.

DA pokušam i da ubacim koju fotografiju:







Pankoz je offline