Pozdrav svima,
Ova tema je već spominjana na više mjesta no trebam pomoć u konkretnom slučaju. Dakle radi se o gore navedenom modelu sa exclusive opremom. Osim ovog problema auto je u tip-top stanju, 12/2006 te ima 73500 km. Veliki servis (zupčasti, španeri, pumpa vode) su mijenjani na prije 1500 km, a potrošnja (pretežno gradska vožnja) se navodno kreće do 7,5 l.
U posudi sa rashladnom tekućinom ima nešto ulja tj. emulzije, a ima i malo ulja na motoru. I u servisu rekli da im je to boljka, te da bi trebalo promijeniti brtvu i počistiti glavu što prije. Koja su vaša iskustva nakon ovog zahvata, koji je okvirni trošak, i isplati li se uzimati takav auto? Radim kakvih 15000 km godišnje, i mislim ga voziti barem 3-4 godine, a bez obzira na to što je sve drugo u dobrom stanju da li je to rizična kupovina
Unaprijed hvala!
Ova tema je već spominjana na više mjesta no trebam pomoć u konkretnom slučaju. Dakle radi se o gore navedenom modelu sa exclusive opremom. Osim ovog problema auto je u tip-top stanju, 12/2006 te ima 73500 km. Veliki servis (zupčasti, španeri, pumpa vode) su mijenjani na prije 1500 km, a potrošnja (pretežno gradska vožnja) se navodno kreće do 7,5 l.
U posudi sa rashladnom tekućinom ima nešto ulja tj. emulzije, a ima i malo ulja na motoru. I u servisu rekli da im je to boljka, te da bi trebalo promijeniti brtvu i počistiti glavu što prije. Koja su vaša iskustva nakon ovog zahvata, koji je okvirni trošak, i isplati li se uzimati takav auto? Radim kakvih 15000 km godišnje, i mislim ga voziti barem 3-4 godine, a bez obzira na to što je sve drugo u dobrom stanju da li je to rizična kupovina
Unaprijed hvala!