Pozdrav iz Zagreba!

qw47

New member
Pozdrav svima, novi sam ovdje i mjenjam tim iz Renaulta u Citroen. Nakon što sam imao iznajmljeni Citroen C-Elysee došlo je vrijeme da uzmem i nekog svog Citrača.

Tako je kupljen prošle godine 06.12. od prvog vlasnika iz uvoza Citroen C4 Picasso II 2017. 1.6 hdi 88kw s ručnim mjenjačem s 170,034 km. Sada smo na 199241 km i imam jedan problemčić i jedan poveći problem potencijalno pa da odmah pitam ovdje prije nego što krenem s nekom temom.

Pali mi se lampica greške suvozačevog airbaga svako 2.-3. pomicanje sica ili kad se vozim dugo po nekoj drndavoj cesti, onda pomicanje sica naprijed nazad ili nekad samo to što prodrmam konektor ispod sica ugasi grešku. Kako pristupiti rješavanju ovog problema trajno, a da me ne izuje iz cipela?

Drugi problem su mi 3 greške na autodijagnostici:

P1434(96) [0x143496]
A/C Refrigerant Temperature Circuit High
A/C Refrigerant temperature circuit High
Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
----------------------------
P1435(00) [0x143500]
A/C Refrigerant Temperature Circuit Range/Performance
A/C Refrigerant temperature circuit Range/Performance. EDC15C2 - Additive adding system. Faults additive accuracy. EDC15C2 - Additive system. Fuel gauge fault. EDC15C2 - Additive system. Low additive level sensor fault. EDC15C2 - Additive system. Fuel filler cap present sensor fault. EDC15C2 - Additive system. Faults additive pump. EDC16C3 - Additive system. Value received by the CAN network incorrect.
Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
----------------------------
P242F(00) [0x242F00]
Diesel particulate filter (DPF) - blockage/ash accumulation
Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear

Bio sam samo kod jednog majstora i po njemu bi se FAP odmah čupao van, gasi adblue, egr sve redom što ne želim niti mi je opcija jer auto će se vozat po inozemstvu dosta i ne želim nikakva petljanja s ispušnim plinovima. Gori mi samo service greška, zadnjih 1300 km, auto je od tada uspješno odradio 3x regeneraciju FAP-a kao i inače. Adblue pumpa radi i adblue normalno troši i ubrizgava. Auto ide kao metak i normalno vuče i troši.

Koliko sam ja primjetio iz navedenih grešaka i kopanja zacvikala je pumpa/zaštopao se dovod FAP tekućine, odnosno onog aditiva što ga ima 1.1L. Da li sam na pravom tragu i kod koga i pošto to ići rješavati? A da nije serijski mjenjač dijelova i čupaj to sve van i bacaj pa novo nego da zapravo popravi to što je problem?
 
Na vrh