Kao vlasnik novog Elysee, zanimao sam se za problematiku s dizel 1.6 HDI motorom i nakon višetjednog kopanja naišao na sljedeće:
1. Koncept EGR - stavljen da zadovolje normu emisije NOX plinova ALI radi se o povratu dima i čađe u motor što onečišćava ulje i štošta drugo. Argument 1- EGR nema filtera ? Zašto ? Zato jer bi se začepio za tjedan dana. Pa koji će onda k. filter zraka i gorivo Euro V kvalitete ?
Argument 2 - našao par izjava mehaničara koji su servisirali isti motor 1.6 HDI sa i bez EGR ventila (blanked). Nalaz nakon 150.000 km ? Sa EGR ventilom niti generalka više ne pomaže dok ovi blanked rade ko urica.
2. Uzrok najčešće havarije 1.6 HDI ? Začepljen filter ulja turbo punjača ? Zašto ? EGR
3. U citroenu mi rekli da je servis nakon 25.000 km ili godinu dana. To i bez EGR smeća zvuči jaako puno. Ljudi na forumu pišu nikako ne nakon 8.000 za 1.6 HDI...
4. DPF - ali o tome sve znamo
Molim cijenjene komentare
1. Koncept EGR - stavljen da zadovolje normu emisije NOX plinova ALI radi se o povratu dima i čađe u motor što onečišćava ulje i štošta drugo. Argument 1- EGR nema filtera ? Zašto ? Zato jer bi se začepio za tjedan dana. Pa koji će onda k. filter zraka i gorivo Euro V kvalitete ?
Argument 2 - našao par izjava mehaničara koji su servisirali isti motor 1.6 HDI sa i bez EGR ventila (blanked). Nalaz nakon 150.000 km ? Sa EGR ventilom niti generalka više ne pomaže dok ovi blanked rade ko urica.
2. Uzrok najčešće havarije 1.6 HDI ? Začepljen filter ulja turbo punjača ? Zašto ? EGR
3. U citroenu mi rekli da je servis nakon 25.000 km ili godinu dana. To i bez EGR smeća zvuči jaako puno. Ljudi na forumu pišu nikako ne nakon 8.000 za 1.6 HDI...
4. DPF - ali o tome sve znamo
Molim cijenjene komentare