Čist auto je plod bolesnog uma šta nisi vidio naljepnicu na gepeku što ima.Sve je već rečeno, al kolega dragi... za njušku daj kakvu urednu sliku unutrašnjosti.
Čišći ti je motorni prostor od kabine
A jbg, ko će to čistit stalno, triput uđem i izgleda ko da živim u štaliSve je već rečeno, al kolega dragi... za njušku daj kakvu urednu sliku unutrašnjosti.
Čišći ti je motorni prostor od kabine
Kakvu naljepnicu?šta nisi vidio naljepnicu na gepeku što ima
Koliko znam, ti nisi prvi vlasnik.
To više vrijedi za izvana čist auto. Ja potpuno vjerujem u to.Čist auto je plod bolesnog uma šta nisi vidio naljepnicu na gepeku što ima.
ma da si nutli vlasnik đaba ti je..prvo citroen je, drugo citroen je, treće citoren je, četvrto citroen je, peto nije vw golf 2 pa da dobiješ te pare a šesto, dabog da ga prodao kao što si i pivu platioRealno ne možeš baš usporediti auto koji ima 200k kojem se zna povijest od prvog dana i onaj sa 200k koji je uvežen od 17. vlasnika iz pripizdine donje preko 2 šoderaša. Znači niti možeš biti siguran u kilometre, niti povijest, niti održavanje
Jesi to mene našao j..at Ako ode, čemu da mašem? Jedino sam te u njemu viđao.Pa ako ćemo realno, tko u 12 godina ne skupi ovo što sam ja mijenjao, ili špara na autu ili vozi nekakvu Toyotu atmosferca.
Nebih nikad rekao da ćeš tim putem. Jer bar gledaš da je 8mm lanac?Ostat će protagonist kad kupi C4 1.5 automatik. To trenutno tražim.
Evo jedne pričice:p.s. 2 Stvarni mi se ne da pisat replike na sve stvari samo svako ko se imalo razumije u auta ce potvrdit sto sam rekao prije, pa volio ti i polirao svoj auto i zamijenio komplet i dalje je to stari auto. Ako ga kupi neko sa foruma ili rodbina mozda cak i dobije trazene pare ali na netu nema sanse.
E baš to.ali opet ostaje stigma vti motora koji ima 200 tisuća na leđima
[/QUOTE]Zafrkavam se znaju ljudi imat takvu naljepnicu.
Kakvu naljepnicu?
hahahaha sjetim te se svako malo, ali nikad ne stignem. U 4 s posla, triput tjedno trening, ovo ostalo što imam vremena budem s curom i jbg. Nisam na krštenoj pivi bio već mjesecima.ma da si nutli vlasnik đaba ti je..prvo citroen je, drugo citroen je, treće citoren je, četvrto citroen je, peto nije vw golf 2 pa da dobiješ te pare a šesto, dabog da ga prodao kao što si i pivu platio
Pa normalno kad je VTS blindiran u garažiJedino sam te u njemu viđao
Ni ja matere mi. Jedino od benzinaca što je ok u ovoj klasi je Mazda (nema ih ili koštaju 30k eura) ili ajde Reno. Ovo ostalo je više manje ****c.Nebih nikad rekao da ćeš tim putem. Jer bar gledaš da je 8mm lanac?
Jep, tu si u pravu...Nažalost većina gleda samo to - godine i km, pa bace sve aute u isti koš prilikom kupovine. Idealno bi bilo ako kupac traži baš C4 benzinca i zna njegove mane, pa će takav i platiti nešto više, ali koliko je takvih kupaca? U svakom slučaju, nadam se da ćeš ga prodati po većoj cijeni od ostalih sličnih god i km!
Jedino što je ova roba generični C4 benzinac.Evo jedne pričice:
A Story of Value. A father said to his daughter “You… | by Abdullah Bashar Sarker | Medium
Znam da je malo 'napumpano', preuveličano, kako god, ali bitna je poanta, poruka koju nosi, barem meni.
Mislim da se ova priča može minimizirati na hrvatskom, u jednoj rečenici kao: svaka roba ima svoga kupca.
tako ćeš ga i prodati, sjetit će te se ljudi često nazvati..ali te neće nazavatihahahaha sjetim te se svako malo, ali nikad ne stignem. U 4 s posla, triput tjedno trening, ovo ostalo što imam vremena budem s curom i jbg. Nisam na krštenoj pivi bio već mjesecima.
Priznajem, nemam šta drugo rećitako ćeš ga i prodati, sjetit će te se ljudi često nazvati..ali te neće nazavati
Je da, na 96 konjatreba to tunirat pa onda prodat!