jer nemaju para za takva auta
E upravo to govorim. Citroen je jeftin, a ima skup ovjes, i zato je skup za održavati.
Tetak je na W211 platio popravak i renovaciju Airmatica oko 3500-4000 eura. E sad, kad ti je to 70% mjesečne plaće je jedno, a kad ti je to 60% godišnjih primanja je nešto sasvim drugo. A dodatno, auto je plaćen oko 70 tisuća eura, pa se radi o 5-6% novca kojeg je vlasnik dao za auto, nasuprot, u slučaju rabljenog Citroena, 100% novca kojeg je vlasnik dao za auto.
U ovom gore slučaju jednog C5, kojeg si može priuštiti obitelj srednje klase, u istu rečenicu sa autima koje si mogu priuštiti bogati biznismeni.
Jel, kad vidiš C5 (novog), pomisliš "E ovaj tip ima okej posao i zna sa novcima". Kad vidiš Touareg (novog), pomisliš "E ovaj tip ima para da im kraja ne vidi". I boli njega ****c, sa njegovom plaćom, jel mora svakih 5 godina dati 1000€ za nešto. I naravno da neće srati da ne valja. A ako netko sa 5800 kuna mjesečno mora raditi veći zahvat na hidraulici. E, to je već druga priča.