BMW XM

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Rojs je radio ovjes po licenci Citroena, mislim da je i marketinški to bio samo plus.

Biće im mazda neda MX
Sigurno, MX je još na tržištu, popularan… s druge stane XM je u ropotarnici povijesti, pa ima više logike.
Pretpostavljam da će rijetko koji vlasnik BMWa uopće znati za francuski XM… bezveze al jbga
 

Profiler07

Well-known member
Rojs je radio ovjes po licenci Citroena, mislim da je i marketinški to bio samo plus.



Sigurno, MX je još na tržištu, popularan… s druge stane XM je u ropotarnici povijesti, pa ima više logike.
Pretpostavljam da će rijetko koji vlasnik BMWa uopće znati za francuski XM… bezveze al jbga
Pa jest plus kad cujes RR ima takav ovjes,odmah su komentari wooow ma to je auto,tako to rade velikani.A kad ta ista čobanija cuje za citroena i hidrauliku odmah govore da je to smece i da se to samo kvari jer je stric od njegovog prijatelja imao strica i taj stric je imao prijatelja koji je imao problem sa citroenovom hidraulikom
 

Cutac

Prèkaroš
Više je problem što je naš narod oduvijek siromašan i naravno da nije dolazilo u obzir imati nešto što može imati potencijalne probleme sa ovjesom jer postoje konkurenti koji imaju jednostavan ovjes koji puno trpi.

Ali ako si belgijski doktor recimo, živo ti se jebe za 1000€ više manje tokom 2-3 godine.
No, također je problem bio što se za auto jednog ranga dobivao ovjes 4 ranga iznad. A zna se da kako raste rang, tako raste cijena održavanja.
 

Profiler07

Well-known member
Problem je sto je svaki polovan hidraulicar samo drobljen jer je "narod" naviko na golfa 2 i samo sipaj i vozi i onda kupi neko tog hidraulicara u jako losem stanju gdje mu treba komplet servis jer nije na vrijeme mijenjan dio po dio nego sad sve odjednom treba i onda se hvataju za glavu da je to sranje i da je to preskupo za odrzavati.Niko ne uzima u obzir problematicne jastuke na Touareg-u,Airmatic sisteme,Bmw jastuke jer niko i nema pojma za to jer nemaju para za takva auta i onda uzmu C5 i kazu sranje od ovjesa
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Realno je tako, ja bih sad mogao da pljujem po svom C4P jer mu je na 200 000 otislo kvacilo. Pa je voda usla u motorni deo i pokvasila elektroniku i on prestao da radi. Jos meni tada taj majstor sto i nije vratio plastiku dobro. Kao vidis ti sta je francuz, pita mog tasta kao, a Audi jel mu bilo nešto od te kiše? Nista, eto vidis, a Citroen riknuo. Prijatelju, sipaj vodu po kutiji sa osiguračima na tom Audiju, pa da vidim dokle ces stići. On je vise opravki imao na tom Audiju nego ja na prethodnom i ovom francuzu zajedno. Loše održavan auto je loša osnova za bilo sta dobro. Nije auto samo kriv u toj prici :)
 

Cutac

Prèkaroš
Touareg
Airmatic
Bmw jastuke
jer nemaju para za takva auta
E upravo to govorim. Citroen je jeftin, a ima skup ovjes, i zato je skup za održavati.

Tetak je na W211 platio popravak i renovaciju Airmatica oko 3500-4000 eura. E sad, kad ti je to 70% mjesečne plaće je jedno, a kad ti je to 60% godišnjih primanja je nešto sasvim drugo. A dodatno, auto je plaćen oko 70 tisuća eura, pa se radi o 5-6% novca kojeg je vlasnik dao za auto, nasuprot, u slučaju rabljenog Citroena, 100% novca kojeg je vlasnik dao za auto.


U ovom gore slučaju jednog C5, kojeg si može priuštiti obitelj srednje klase, u istu rečenicu sa autima koje si mogu priuštiti bogati biznismeni.
Jel, kad vidiš C5 (novog), pomisliš "E ovaj tip ima okej posao i zna sa novcima". Kad vidiš Touareg (novog), pomisliš "E ovaj tip ima para da im kraja ne vidi". I boli njega ****c, sa njegovom plaćom, jel mora svakih 5 godina dati 1000€ za nešto. I naravno da neće srati da ne valja. A ako netko sa 5800 kuna mjesečno mora raditi veći zahvat na hidraulici. E, to je već druga priča.
 

Profiler07

Well-known member
Na bivsem c5 je bio hydroactiv u 7g vlasnistva samo ulje u hidr promjenjeno,na novom c5 u 3g samo crijevo na zadnjem tocku.Pa zasto bih se plasio hidraulike?Ok mozda sam imao srece pa nista nije riknulo ali mene vise plase fap,egr,set kvacila,turbina,denox na euro 6...
 
Na vrh