C4, a nije eksploziv

Totti

AS Roma fanatik
Pa da krenemo...

Od skoro sam vlasnik jednog C4 II 1.6 Hdi 92. Devet dana mu fali da bude 2012. godište :doh: , uzet sa 151.000 km. Neću vas mnogo gušiti, jer svi uglavnom znate većinu stvari o ovom autu.

Radim na jednom većem auto placu i u prilici sam da često menjam automobile. Posle prodaje poslednjeg auta, bio sam u blagoj dilemi koji kupiti. Sasvim slučajno, na jednom forumu pročitam da je kolega Sergio upravo kupio C4, a koji sam ja potpuno zanemario u potrazi. Odem kod komšija (konkurentski plac) koji su ga imali, sednem u njega i posle 3 sekunde shvatim da je to to :)
Ja sam malo stariji i čovek u godinama, pa me je u momentu oduševila pozicija za volanom, položaj i visina sedenja i prilično udobna sedišta za svoju klasu. Više nije bilo dileme i ekspresno se nabavio jedan primerak.









Od opreme vidite i sami šta ima, pošto verovatno prepoznajete i bez mog pisanja.

Ove radkapne su mi ukradene posle nepunih nedelju dana, pa su privremeno (dok ne kupim neke alu felne) zamenjene nekim divljim, a opet koliko toliko prihvatljivim:


Felne ću, zbog novih guma koje su na autu, tražiti 16", iako bih bez problema pljusnuo i neke veće :whistling:

Naknadno sam mu ugradio parking senzore i stavio sam one koji su izgledom verni originalu:



Posle gomile raznih 2.0 i 1.8 dizela, ovaj put sam hteo baš ovaj 1.6 Hdi agregat, iz razloga čuvene male potrošnje. Zbog godina, više mi uopšte nisu toliko bitna ubrzanja :grin:, već kao i svaki čika gledam samo ekonomsku stranu eksploatacije, a to su veoma niska potrošnja (u mojim svakodnevnim uslovima prosek je 5.8) i jeftinija registracija.



Pošto mi je posao takav da mi kroz ruke prođe sve i svašta (od Toyote IQ do Porsche Carrere), mogu napraviti neku realnu komparaciju sa njegovom konkurencijom.

Kao prvo, ne postoji ništa što je ovako tiho i uglađeno u radu kao ovaj Hdi motor. Auto je i u kabini i vani 20-ak % tiši od prvog sledećeg. Položaj za volanom je po meni savršen, u rangu Golfa 6 i 7, a i Pežoa 307 i 308 koji mi takođe savršeno leže. Ja lično mrzim kad moram da se smeštam u BMW 3 ili Alfu 159 :doh:
Sedišta su mekša od konkurencije, vešanje pa skoro standardno kao kod njih. Potrošnju neću da pominjem, može se reći da je van konkurencije :grin:
Od nekih zamerki za sada izdvaja se, po meni, katastrofalni landaravi menjač sa svojim glupim i donekle nepreciznim hodovima. 100 godina će proći, a ljudima iz PSA neće pasti na pamet da ga unaprede. Šestobrzinci su nešto bolji, onaj u 407-ici 2.0 je pristojan... Ali tu ih Švabe debelo šiju ;)

Inače, kupljen je sa operativnog lizinga u Francuskoj, sa kompletnom servisnom istorijom (zavedeno čak i kad su menjane metlice brisača). Naravno, kako to obično biva, kad sam uzeo ovaj primerak pojavila su se tri Exclisive-a u ponudi, al' kasno... Ono što mogu reći je da mu se još uvek nisu pojavili nikakvi znaci umora, bez obzira na kilometražu - i dalje je ekstremno tih, nema nikakvih vibracija, cviljenja, lupkanja, tupkanja... Doduše, najveći deo svog života je proveo na otvorenom putu, ali ipak...:palac-gore:


Eto, toliko za sada. Ako se još nečeg bitnog setim - dopisaću :hmmm:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Svaka čast post :stovanje: Auto prekrasno izgleda, dobra oprema. Neka te i dalje sretno i vjerno služi.
ja sam prezadovoljan s tim autom moj će sad napuniti 10mj i prešao preko 20.000km i mogu samo potvrditi tvoje rječi. u toj klasi je najblji:palacgore:
 

Totti

AS Roma fanatik
Ovaj auto je svakako odličan izbor za sve one koji nisu opterećeni Švabama. Da se razumemo - volim i cenim ih i ja, ali sam prvenstveno racionalan čovek. A kao stari trgovac, uvek gledam odnos kvalitet/cena i uloženo/dobijeno :grin:

Èim se sedne u njega, C4 na prvi pogled deluje masivno i daleko "skuplje" nego što to stvarno jeste. U odnosu na zemljaka Megana je tri klase iznad po kvalitetu plastika i ostalih materijala enterijera :aplauz:

On možda ne pegla krivine kao Giulietta ili Focus, ali za neku opuštenu vožnju, sa puno komfora i uživanja je odličan izbor :palac-gore:
Kažem, žao mi je samo zbog tog "nesretnog" menjača, ali bože moj...:)


I jedno pitanje: zašto mi se ne pojavljuje avatar?
 

ZlatkoC4

Well-known member
avatar ako si dobro učitao bi se trebao postaviti, ali to če modovi rješit.:D

Neznam ja nemam nekih primjedbi na mjenjać ili sam naočio na PSA mjenjače. prije ovog C4-II sam vozio C3 1,4 Hdi tako da su mjenjaći dosta indentični. Zavisi isto tko ga je prije vozao, ima dosta vozača što šalta sa nepotpuno stisnitim kvačilom. pa ga onda zeznu. poslje zafrkava. Treba ga pregledati netko iskusan pa vidjetii možda sajle ili kučište zeza pa ti dolazi do izražaja.
Auto sa toliko opreme i sustava za taj novac nema na tržištu u ovoj klasi.:grin:
 

hahehihoh

New member
Ako može slika zadnjega reda sjedala, molio bi:)

Lijepa C4, šteta što nije Exclusive ili bar Business oprema. Koliko te jw izašla, ako nije tajna?

Moja je iste boje.
 

Totti

AS Roma fanatik
Izvoli:



Pretpostavljam da znam šta te muči... Apropo toga:
http://www.citroen.rs/ponude/spojite-posao-sa-pametnom-investicijom/

Možeš ga kao firma kupiti sa sedištima koja po potrebi skineš, pa imaš i zakonom dozvoljenu povećanu nosivost.


Nažalost, nije exclusive :( Hteo sam da poručim onu hrom lajsnu u zadnjem braniku, ali ide komplet sa crnom plastikom i ovde kod ovlašćenog košta 165€. Ne pada mi napamet, smisliću neko drugo rešenje :grin:

Ova boja mi je iskreno poprilično dosadila, jer su mi poslednjih 6-7 automobila bili srebrni. Kad bih mogao da biram, prvi pik bi mi bila ona braon. Ali ova je naravno zahvalna za održavanje, mada ja i inače perem auto u proseku dva puta nedeljno.
 

Totti

AS Roma fanatik
Baš na tu :palac-gore:

Èak sam mislio da pokušam sa hrom folijom, ali mi kažu da njen lepak ne može lepo da se primi na tu vrstu plastike :hm:


Zaboravih da odgovorim kolegi - sa registracijom, malim servisom (ulje + svi filteri) i naknadnom ugradnjom parking senzora 7.550€.
 

ZlatkoC4

Well-known member
To je dobra cijena dobro si prošao. jer auto je zaista super. :palac-gore:

Da one kromirane naljepnice nisu baš nešto pouzdane. Ajde probati ću ja ovdje pogledati što bih ti štimalo da nije skupo. a da dobro izgleda.:grin:

Ajde vidi na toj crnoj plastici jel taj dio ravan gdje bih došla krom lajsna. Ako je ravan onda uzmeš ovu lajsnu što ide na vrata gepeka i staviš ju dolje donja lajsna ti je 118cm a gornja 112cm to je vizualno nikakva razlika. Ova lajsna na vrata gepeka ti dođe 53eur u HR. ja sam je platio manje jer je bila na akciji 25%. :grin:

Sad mi žena kaže da je Totti poznati Talijanski nogometaš:grin: a žena mi Talijanka:D
 

Totti

AS Roma fanatik
Ne samo poznati, već najveći :grin:

Nije baš ravan, lomi se, ne znam kako da ti objasnim... Sutra ću slikati, sad me mrzi da ponovo silazim po ovoj vrućinčini :shock:

Dao si mi dobru ideju. Pitaću Citroen koliko je ta lajsna na gepeku, vršila bi i ona posao. Video sam istu stvar i na Lancia Musi.
 

ZlatkoC4

Well-known member
nema veze ako se lomi na dužinu lajsne ali ako se lomi na njenu širinu onda je već problem.:grin: Ajde sutra slike pa ćemo dalje vidjeti. :D
 

hahehihoh

New member
Vrlo mi je zanimljivo da u originalu C4 II ima ovakva zadnja sjedala



A puno C4 koje su uvezene, ima takva sjedala kao ti - ili slična...

Neznam napraviti pametne usporedbe.
 

Totti

AS Roma fanatik
Ne znam šta bih ti rekao... Možda se civilne i verzije za firme razlikuju? Kakva su tvoja i šta te u stvari muči? :)


Zlatko, evo na ovoj slici može malo da se vidi otp. ono o čemu pričam. Lajsna ide preko ovog dela koji dominira i koji je u prvom planu i savija se na dole, pa pokriva i ovaj deo plastike ispod. Nadam se da me razumeš :grin:

 

ZlatkoC4

Well-known member
mogao si i malo više crne plastike uslikat ali shvatio i ovako. da malo je okruglo na širinu lajsne što bih stvaralo problem za postavljanje. ali mi se čini da je i razlika crne plastike kod tvog i mog auta. meni kod mene izgleda puno ravnije taj dio. Osim po dužini što nema veze za lajsnu.

Ali svejedno si možeš staviti onu gornju na vrata gepeka pa če ti estecki dignuti autu.
a biće i jedinstven po tom detalju.:grin:
 

hahehihoh

New member
Pa samo tako kažem, jer jih je vrlo punk uvezenih koje su bile dostavna vozila i omda dileri postave unutra zadnja sjedala i izgleda slično kao i kod tebe...

Moj je bio auto od firme i ima normalna sjedala.

Ali nema veze. Važno da si ti zadovoljan s autom.
 

Totti

AS Roma fanatik
Dostavna vozila su mogla da voze i kutije sa lekovima... Ne mora nužno da znači da su vukla cement :)

Ovaj moj je ovakav stigao. Kupujemo na licitacijama od leasing kuća, pa za svaki auto dobijem po 50-ak slika, gde se svaki detalj, pa i svaka ogrebotina slika posebno. Ako je neko i ubacivao sedište naknadno, ubacivali su ga
 

ZlatkoC4

Well-known member
Koliko je različitih sjedala u istim C4 primjercima je za nevjerovati ali tako je ne samo ovdje već i vani. Ja kad sam vidio neke četvorke iz njemačke nisam vjerovao da imaju takva sjedala. mislim dezen i djelomično oblik. ali očito postoje zasebne serije za ovu ili onu zemlju pa pojedina vozila koja su višak za naručenu zemlju završe diljem europe:grin:

Važno je u svemu da su sjedala ispravna a sve drugo je stvar ukusa a o tome se ne raspravlja:D
 
Na vrh