C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Prošla prva godina s C4 HDI 90.
35.700 km, od toga oko 18.000 km gradska vožnja
Servis:
-18.800 km ... 945 kn

Kvarovi:
-22.314 km ... nakon grmljavinskog nevremena neočekivano neće upaliti ujutro, poruka BATTERY CHARGE FAIL, otklonjeno u servisu isti dan, bez naplate
-30.570 km ... dvije-tri kapi ulja na podu garaže, u servisu zamjena brtve filtera ulja, bez naplate

Prosječna potrošnja:
5,0 (po mjeraču 4,9)

Dobre strane:
Potrošnja i autonomija s tankom
Udobnost i ugodna unutrašnjost, tih unutra i na velikim brzinama
Niti jedna pregorena žarulja

Loše strane:
Kvar pokvario dojam inače dobrog rada elektronike
Nemogućnost isključivanja automatskog preklapanja retrovizora, osim u servisu
Preko 160 km/h neugodan osjećaj laganog prednjeg kraja (nebitno osim na njemačkim autocestama)
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
Prošla prva godina s C4.
35.700 km, od toga oko 18.000 km gradska vožnja
Servis:
-18.800 km ... 945 kn

Kvarovi:
-22.314 km ... nakon grmljavinskog nevremena neočekivano neće upaliti ujutro, poruka BATTERY CHARGE FAIL, otklonjeno u servisu isti dan, bez naplate
-30.570 km ... dvije-tri kapi ulja na podu garaže, u servisu zamjena brtve filtera ulja, bez naplate

Prosječna potrošnja:
5,0 (po mjeraču 4,9)

Dobre strane:
Potrošnja i autonomija s tankom
Udobnost i ugodna unutrašnjost, tih unutra i na velikim brzinama
Niti jedna pregorena žarulja

Loše strane:
Kvar pokvario dojam inače dobrog rada elektronike
Nemogućnost isključivanja automatskog preklapanja retrovizora, osim u servisu
Preko 160 km/h neugodan osjećaj laganog prednjeg kraja (nebitno osim na njemačkim autocestama)

Super auto! :palac-gore:
koji je motor?
daj nam slikice neke :cool:
 

La Marche

Iskreni optimist
Ups...
Dopisao sam gore, HDI 90.
Crveni C4 II. Svi su isti, nije moj ni po čemu poseban.
Èak nemam na njemu ni naljepnicu foruma. Još nisam otišao po nju. Sramim se i crvenim.
 

rodzonis

New member
ako te muči nemogučnost sklapanja retrovizora, predpostavljam da je razlog jutarnjeg leda pri paljenju auta, netko je pisao da ima varijanta upaliti auto a da retrovizori ostanu u sklopljenom položaju dok se ne očisti led

ali neznam tko i gdje je pisao :eek:, ali znam da varijanta postiji::angel:
 

La Marche

Iskreni optimist
Ovo je drukčiji slučaj.
Bio sam sedam dana na skijanju i u slučaju padanja snijega i smrzavanja, kad krenem doma, bez obzira kako retrovizore preklopio, ne bih mogao otvoriti sklopljene retrovizore uopće, jer bi bili stisnuti ledom, a ne mogu očekivati da će se u zimskoj vožnji led na retrovizoru odlediti. Želio sam da se uopće ne preklapaju.
A nisam želio radi toga ići u servis da mi se spajaju i petljaju po autu.

Pa sam se spremio tako da sam kupio ceradu za auto, da auto pokrijem ako bude hladno i snijeg padao.
Na sreću - nije ništa padalo i bilo je razmjerno toplo danju, pa ništa od svega nije trebalo.
Ali, kad već mogu isključiti i uključiti i maglenke u zavojima i koješta drugo iz kabine, volio bih da mogu i retrovizorima reći da li da se preklapaju ili ne.
 

Joka

New member
ako te muči nemogučnost sklapanja retrovizora, predpostavljam da je razlog jutarnjeg leda pri paljenju auta, netko je pisao da ima varijanta upaliti auto a da retrovizori ostanu u sklopljenom položaju dok se ne očisti led

ali neznam tko i gdje je pisao :eek:, ali znam da varijanta postiji::angel:
Varijanta je da sam na tipku iz auta preklopiš retrovizore, tada se neće ni sklapati ni rasklapati kod zaključavanja, dok ih opet na tipku iz auta ih ne rasklopiš.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ne želim da se retrovizori preklapaju. Ni ručno, ni automatski.
Za to treba ići u servis, piše u uputama.
Tamnocrvena je boja auta.
Morat ću ga slikati, nemam niti jednu jedinu sliku na kojoj se vidi auto.
A prljav snijeg i nije neka pozadina.
 

La Marche

Iskreni optimist
Hladno, snijeg pada k'o lud, koma od vremena, a moram poslom malo van grada i odmah natrag.
Hvala Bogu da postoje auti (i garaže!) i poštede me čekanja tramvaja, vlaka, busa...
 

La Marche

Iskreni optimist
Servis 40.000 km - Citroen servis Tratinska; nikakvih dodatnih radova nije trebalo, ulje moje 400 kn, filteri i rad njihovi 900 kn, ukupni trošak 1300 kn i sat vremena.
Kao i do sada kod njih - ugodno, brzo, razumni radnici i razumne cijene.
Vjerujem da ću nastaviti ići tamo na servise i nakon isteka garancije.
 

c4 power

New member
filteri i rad njihovi 900 kn
Nekako mi se čini puno 900kn za filtere i 1 sat posla. Ja imam još 2800km do prvog servisa na 20000km pa ćemo vidjet koliko će biti :whistling: Ulje sam već kupio i čeka u gepeku. Total ineo ecs 5w30.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da. Izgleda svakom puno, no može se i drukčije gledati.
40.000 u godinu dana znači oko 20.000 kn rate otplate, pa još otprilike toliko gorivo, pa zimske gume i felge, trošak pranja, cestarine, vinjete (gotovo jedan servis godišnje koštaju vinjete za SLO i AUT, o našim cestarinama da i ne pirčam)... a onda je u tom moru nevelik čak i tsunami od 2.600 kn za dva servisa.
A može i ovako. Velik prostor u centru grada za servis, pa grijanje, plaće, ne bih se baš pomamio za tim poslom.
 

La Marche

Iskreni optimist
Napokon, prije dva tjedna, ljetne gume. Zimske do sada 25.000 km, Michelin Alpin u odličnom stanju.
Jedna ljetna je imala malog i oštrog slijepog putnika u gazećem sloju, pa je popravljena i postala rezervna, a rezervna se sretno kotrlja na prednjem desnom mjestu.
Odmah s njima na tri dana u Austriju, četiri osobe u autu, pun prtljažnik, 800 km, prosjeci 3,9l/100 i 78km/h i još je pisalo da ima goriva za 700 km. To je vožnja kako ju piše C4!
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh