C4 II eHDI 115 by "marko1103"

marko1103

Member
Pozdrav svima,

danas sam se registrirao na forum pa je došlo vrijeme da predstavim makinu.

Početkom 7. mj postadoh vlasnik ovog ljepotana.
Tamno sivi C4, riječ je o redizajniranom modelu.

S obzirom da nemam baš iskustva s kupovinom novih autiju neznam kakvi su ostali ali mogu reć da su u Citroenu Savska tj Kovinska izuzetno susretljivi, očito imaju nekakvu politiku zadovoljstva korisnika što mi je OK.

Inače auto pokreće 115 konja dizelaš, danas sam baš vidio da takvog motora više nema u ponudi već su samo euro 6 blue HDI modeli.

Odlučio sam se za jaču varijantu jer mislim da će vjerovatno po potrošnji biti tu negdje s slabijim dizelašem, a opet imat ću na raspolaganju više konja pogotovo ako vozim pun auto s 5 ljudi unutra.

Trenutno mi je jedina zamjerka dosta slaba vidljivost od B nosača koji mi zaklanja dosta pogled i moram se jako nagnuti naprijed da vidim na desno kao i kod pregleda mrtvog kuta.

Oduševljava me display iako zna bit zeznuto ako ne pogodim iz prve pa moram skrenut pogled s ceste pa se fokusirati na klikanje ali bude već sve to sjelo vjerovatno :angel:

Kvaliteta svega je zasad na nivou neznam kaj bih još napisao premalo je kilometara da bih bilo što konkretno rekao :)




 

NodiSa

RajvoSa
Dobro Dosao, odlicna vozilica...
Izgleda MRAKkkkk... �� i puno sretnih kilometara!!!
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da si prvi vlasnik sa redizajniranim :D čestitke. Auto stvarno izgleda fantastično sa novim dizajnom svijetala.

A o politici zadovoljstva kod ovlaštenih :rofl: Nadam se da neće bit problema, bit će zanimljivo pratit redizajniranog, valjda će ih bit još koji na forumu.

Jel ti ovo prvi Citroen?
 

marko1103

Member
prvi Citroen :angel:

LEDice su fantastične pogotovo po noći kada se auto uključi bacaju lijepo plavkasto svjetlo tada samo poželim auto ostavit u leru, ne palit kratko svjetlo i samo uživati u njemu :D
 

hahehihoh

New member
Vrlo lijep. Svi vide samo ove LED /koje su svakako fantastične/, a sad imajo svi VELIKI EKRAN, koji unutrašnjost radi fantastičnim. Konačno, nema više narančastog sata!!!:cool::D

Motor si odabrao super! Ja bih radije 120KS BlueHDI, ipak je nova generacija, ali nema veze, auto je fantastičan!

Šteta jedino što nema alu felgi, ali retko koji ih ima...
 

marko1103

Member
Kada sam ja kupovao auto bio je samo blue HDI od 100 konja barem ovdje u Hrvatskoj, sada su tek ubacili ostatak, a ovaj izbacili. Htio sam što je moguće jači motor s obzirom da u obitelji smo uvijek imali najslabije dizelaše koji su se mučili s 5 ljudi i punim gepekom.

Display nažalost ne dolazi standardno već se treba nadoplatiti dodatnih 5000kn što uključuje bluetooth, USB i automatsku dvoozonsku klimu.
Meni kao informatičaru je žalosno da bluetooth i USB se dodatno naplaćuju u današnje doba za display razumijem ili automatsku dvoozonsku klimu.

Uglavnom evo još bližih slika unutrašnjosti :)
U mom modelu nema podešavanja boje brzinometra kao i analognih pokazivača okretaja ili brzine.


 

hahehihoh

New member
Zanimljiv paket opreme. Nema PDC, nema analognih pokazivača za brzinu i okretaje, a ima ovaj srednji veliki ekran.

Važno da ti se sviđa i što više pređenih km ti želim! :)
 

markan1000

Well-known member
stvarno zanimljiv paket opreme, 115 KS, a bez felgi, maglenki... ali auto je krasan!

da, šta je s analognim? svi stariji imaju digitalni, i onda u krugu oko digitalnog pokazivača i analogni. taj analogni je npr. koristan kad koristiš opciju u noćnoj vožnji da se pogasi sva unutarnja rasvjeta u kabini (što uključuje i kokpit pa samim time i digitalni brzinomjer), a brzinu možeš pratiti na analognom.

za analogni pokazivač okretaja ni ja nisam nikad čuo :confused:
 

marko1103

Member
Možda sam krivo negdje vidio kao da postoji analogni mjerač okretaja brzina, lako moguće da ne postoji :whistling:

Uglavnom ovo je feel paket opreme +
- display (bez navigacije, postoji gumb al na ekranu se pojavi da navigacija nije omogućena) koji uključuje i dvoozonsku klimu
- pepeljara + upaljač (100 kn) :D
- rezervni kotač
 

ZlatkoC4

Well-known member
Èestitam na izboru i neka te sretno služi. Oprema ti je super. A uvjek je tako da jedni imaju ovo a drugi ono. A moraju se malo i razlikovat. Uživaj u njemu. :hello::aplauz:
 

markan1000

Well-known member
upravo tako! i kod mene se na parkingu pojavio jedan redizajn, sad je ukupno dva c4 II na parkingu, i moram priznati da sam maaalo ljubomoran na novog :)
 

marko1103

Member
Evo skoro ce 2000 kilometara pa da dam neke svoje utiske.

Za sada nemam nekih vecih primjerki.
Malo mi se ne svidja zvuk prolazaka po rupama i neravninama na cesti cini mi se kao da lupa mozda jace nego bi trebalo za novi auto ili mi je to mozda samo zato sto je auto iznutra tih jer je jako dobra izolacija pa se zato cuje jace lupanje. Mozda je to povezano i sa velicinom guma i s time sto su celicne felge na njemu.

Nekako, vjerovatno iz navike, mi fali pokazivac zagrijanosti vode u pravilu neznam kada je motor na optimalnoj temperaturi.

Jos mi je nekako cudan u 1. brzini, sad dal je to moja greska jer jos nisam 100% u autu ili do auta, kao da nema veliku snagu jer na staroj Vectri B dizelasu je cim bi malo pustio kuplung cupala ko luda, dok ovdje nekako mi se cini dok prijedjem prvu brzinu da auto nema snage.

Od ostalih stvari nista vise konkretno, pali i vozi.

Nista niti ne krcka, a takodjer nema nikakvih zvukova oko 60km/h sto sam vidio po drugim temama da je netko spomenuo.

S potrosnjom sam zadovoljan. Zadnjih 300 i nesto vise km sam znao da cu imat samo gradsku voznju pa sam bio resetirao brojac i rezultat je sljedeci:



Za 115 konja mi se cini sasvim solidno. Ne vozim staracki, ali ga niti ne stiscem jako mozda sam tu i tamo znao stisnut kad je trebalo jer je auto jos relativno nov.

Imam sad konkretno pitanje za forumase...
Naime uskoro cu vrlo vjerovatno autom na duzi put 600 km u 1 smjeru, znaci barem 1200 tamo i amo. Autoputom prema Njemackoj pa me zanima kako ste vi razradjivali svoj auto ? Konkretno, 6. brzina, da ili ne ? Dosad sam samo 1 ubacio u 6. jer pokusavam prvih par tisuca sacuvati motor pa sam ga vozio tak negdje oko 110 u petoj sto je bilo nekih 2000 i sitno okretaja. Sad do Njemacke mi se neda 110 vozit jer cu razvuc put nepotrebno mozda. Hvala unaprijed na odgovorima.
 

vborovic

C5 modifikator
Pa motor ćeš i sačuvati da čim prije prebacuješ u višu brzinu ... 110 km/h u 5. je recimo na 2500 o/min (gruba procjena), dok bi u 6-oj trebalo biti ispod 2000 o/min (jednolična brzina vožnje po otvorenoj cesti) ... dakle, čuvaš motor
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ja sam moj pazio do 5000km a do tad raznolika vožnj. Smiješ ti u 6 odeš na 130 pa ga malo spustiš i tako . Znaći vozi od 100 do 130. Nevalja jedino da je stalno na istoj brzini. :grin:

Samo ja i ti imamo tako normalnu potrošnju, ovi će drugi morati na tećaj vožnje.
:D
 

marko1103

Member
Da malo osvježim temu nisam već dugo ništa napisao :)

Evo neki dan auto je isao na prvo duže putovanje točnije do Minhena i nazad u 2 dana.

Tamo i nazad + vožnja po Minhenu ispalo me oko 1200km točnije 1189 km.

Prosječna potrošnja 4.3L :cool:

Malo je duže trajao put tako da sam dosta proveo čekajući na Austrijsko-Njemačkoj granici i po povratku u gužvi na autobanu.

Dobro je podnio temeprature +29 u Zagrebu, susnježicu u Austriji, oblačno u Minhenu.
Zašto pišem ovo? Pa zato što stvarno nemam što drugo napisati auto ide bez ikakvih problema :) do sada se nakupilo nešto malo više od 4200 km.

E da... imao sam samo 1 problem... naći radio stanicu s dobrom glazbom :D
 
Na vrh