Hrđa (ruzina) na blatobranu

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ovako, počeo mi je na Kasantiji puštati ruzinu (hrđati) zadnji desni blatobran. Znači, gore skroz u vrhu. Odokativne procjene jedno pet-šest kvadratnih cm. Bogu fala, do sada nisam imao ikustava s limarima, pa me interesira kako se to sanira? Kida li se kompletan truli komad i umjesto njega umeće novi?

Ima li neko ideju u koga je to najbolje napraviti na potezu Zadar-ST-Šibenik? Ili može preporuka za nekog u ZG, jer dolazim i u ZG koncem travnja.

Hvala i pozdrav!

P.s. Svake pohvale ekipi za forum! Dobar je.
 

Olaf

New member
ako je bas probila korozija lim onda se reze na zdravom dijelu i umece se novi lim...znaci reze se dalje od ruba korozije da se vari na zdravom limu i da se sprijeci sirenje korozije, nakon toga ide zastita i lakiranje...

ako nije probijen lim (ako nije fakat jako zagrizlo) onda se samo cisti i stavlja antikorozivni premaz (tako sam ja imao na krovu kod prednje sajbe na jednom drugom autu), i to...

najbolje da pitas limara da pogleda i da ti odmah kaze cijenu
 

Dalibor

Dado Tornado
Tanaja se zafrkava... citroen da je prohrđo, nema šanse... vjerojatno je netko na parkiralištu udarnim čekičem slučajno odnio komad lima...

Laky ne nasjedaj!
 

djelonito

New member
Stvarno čudno ali nisu sve Xantie s istim problemima . Slabo ih se vidi da hrđaju ali ih se nađe da im lak izgubi sjaj a tako i zadnja svijetla. To je poznato na nekima .No netreba krpati ima zamjenski ili sa neke se skine.

Bez polemike!!
 

zoran37

New member
Stvarno čudno ali nisu sve Xantie s istim problemima . Slabo ih se vidi da hrđaju ali ih se nađe da im lak izgubi sjaj a tako i zadnja svijetla. To je poznato na nekima .No netreba krpati ima zamjenski ili sa neke se skine.

Bez polemike!!
Kaj skineš lak sa neke i staviš na svoju ako je izgubio sjaj ?
:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

Kak se to radi? :confused::confused::confused::confused:
 
Na vrh