Čitač goriva

zdiki

New member
kazaljka radi je se rijetko kad zna dignut na nekoliko minuta pa padne
misliš na jack il žicu iza sata da neš nije dobro skopčano?
 

RI-C3

New member
Nije vezano za čitač goriva al je vezano za trenutnu potrošnju.
Jutros se penjem uz blagu uzbrdicu i moram dati jači gas da prešaltam iz druge i treću.U tom trenutku potrošnja goriva mi je pisalo 20.7 lit,to mi je rekord:cool:
Èoviječe nekada pomislim da vozim kamion a ne mali autić...
 

superhrvoje

New member
Nije vezano za čitač goriva al je vezano za trenutnu potrošnju.
Jutros se penjem uz blagu uzbrdicu i moram dati jači gas da prešaltam iz druge i treću.U tom trenutku potrošnja goriva mi je pisalo 20.7 lit,to mi je rekord:cool:
Èoviječe nekada pomislim da vozim kamion a ne mali autić...
vidiš, to ti je zato šta voziš na preniskim đirima, hehe :)
i 1.6 HDi dizelaš uspije pokazat skoro toliko, npr. kad stisneš gas na početku uspona kraj kamačnika u smjeru prema rijeci od zagreba.

inače ne volim to pokazivalo trenutne potrošnje. samo odvlači pažnju, a informacija koju daje ne vrijedi niš.
 

RI-C3

New member
Hrvoje morao sam dignuti okretaje preko 3000 i zaboljelo me srce:D

meni je stalno na ekranu uključena trenutna potrošnja i čini mi se da je dosta realna,naravno da vjerojatno nije posve točna ali mislim da je 70,80 % točna.

Jedino sam skeptičan kada piše potrošnja 0.0 kada se spuštam na nizbrdici iznad 2000 okretaja.Nevjerujem da u tom režimu baš niti kap benzina ne potroši
 

superhrvoje

New member
Hrvoje morao sam dignuti okretaje preko 3000 i zaboljelo me srce:D
meni je stalno na ekranu uključena trenutna potrošnja i čini mi se da je dosta realna,naravno da vjerojatno nije posve točna ali mislim da je 70,80 % točna.

Jedino sam skeptičan kada piše potrošnja 0.0 kada se spuštam na nizbrdici iznad 2000 okretaja.Nevjerujem da u tom režimu baš niti kap benzina ne potroši
0.0 je tako jer u tom režimu ima cut-off pa ti motor radi praktično kao kompresor. cut-off = injektori ne ubrizgavaju praktično niš u cilindre. za probu - stisni kvačilo pa ćeš vidjet kako odmah više nije nula (ali gledaj i pred sebe da ne bi bilo... :)
ne mislim da trenutna potrošnja nije točna, nego mi malo smeta. čini mi se da odvlači pažnju od ceste i zato ja to ne volim na displeju. samo ponekad to upalim iz znatiženje, jer sigurno više goriva ušparam efikasnijom vožnjom "po osjećaju" nego "po displeju".

oko okretaja, jasno da ispravnom stroju na radnoj temperaturi ne smije biti ništa, i jasno da viši okretaji = viša potrošnja (ali i veća snaga).
 
Na vrh