Depollution system faulty

beha

New member
Javlja mi se svakih par dana ta greška, s njom se pali žuta lampica motora. U servisu su mi rekli za je to zbog filtera goriva, zamjenili filter, ali opet se to javlja svako malo. Velik je problem da auto ide loše, radi loše, i trza kod ubrzavanja. Prije se i gasio kad sam stajao na semaforu (ali samo kad sam dodao gas i kad je trebalo krenuti), sad to više ne radi. Citroen je C5 2.0 HDI 2009. god.
Ima li tko kakvih iskustva oko ovog problema?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Depollution system faulty jedna je općenita greška na sustavu prevencije onečišćenja. :)

Redom može biti problem pojedinačno ili na više komponenti, ali sudeći po tvojim simptomima, najvjerojatnije je EGR ventil (cca 3500 u ovlaštenom).

Kod benzinaca zna biti i problem na katalizatoru, MAF-u, itd.
 

beha

New member
koliko kilometara ima, jesi li ga kupio rabljenog?

moguće da je nešto do fap-a ili egr-a
Ne, kupljen nov, sad ima 25000 km.

Ja bi sam dodal da se zaletiš do Meića u ZG na dijagnostiku. Auto ti tak i tak više nije pod garancijom?
Nije pod garancijom (reklamirao sam im to pod garancijom, ali onda su samo zamjenili filter).

Vidim da na netu ima rješenje da se makne EGR i DPF, ima li netko iskustva, ja bi to maknuo, samo problemi s tim? Radi li tko to u HR?
 

Damaj

Active member
Nije pod garancijom (reklamirao sam im to pod garancijom, ali onda su samo zamjenili filter).
Bez obzira što nije više pod jamstvom ako si to reklamirao u jamstvenom roku trebali bi ti to srediti, ja sam imao takvo iskustvo i bilo je pozitivno riješeno. Ne bi bilo loše ako imaš radni nalog te reklamacije.
 

Monk

Different Spirit
Prijatelju beha, tvoj problem je najvjerovatnije u kutiji osigurača opsluživanja motora (PSF), u njoj dolazi do prekida napajanja, a nova košta četiristotinjak kuna. Ne petljaj po FAP-u, tko je vidio micati FAP na 25000 km? Ako ti u Varaždinu nema tko riješiti kvar, zaleti se do Zagreba gdje su pravi majstori.
 

beha

New member
Update situacije: problem je bio u EGR ventilu, nedugo nakon mog prvog posta auto je odlučio stati na cesti jer jer EGR klapna ostala zatvorena...zamjenjen ventil i sad je ok.
 

Hrvoje Marin

Active member
Svašta, EGR, FAP, filteri baš svašta. Ako je baš bilo puno stani kreni onda malo na otvorenu cestu ili na mjestu kad je topli sasvim koji put do 4000 pa bude iskašljao već.
 

belmondo

Member
antipollution faulit

poceo je da se gusi i da štuca, ugasio se u voznji.....a pre toga sam vozio 70km i ugasio motor svratio za cigarete i štampu..
- jedva sam ga upalio sve dzekove sam proveravao i brisao krpom, prodrmao i filter goriva gore -dole, nakon nekoliko zakljucavanja gasenja i paljenja i voznje oko 5.km poruka se izgubila,da nije eurodizel sečen vodom?katalizator? filter vazduha i filter nafte nisam menjao 16.000.km?hoceli pomoci skidanje (-)kleme i čekanje od 10.minuta?
unapred zahvalan
help :rolleyes::confused::confused:
 

koledinns

New member
Ja sa upaljenim depollution system fault vozim vec unazad jedno 2-3 meseca, danas trebao do majstora ali ne stizem. Nikakvih problema u voznji nemam. Pretpostavljam da je do EGR-a ali videcemo posle nove godine...
 

radisic

New member
evo šta je meni bilo:
Imam citroen C 5 2009 godina 103 KW 2.0 HDi motor. U vožnji mi jednostavno izgubi vuču upali mi se ESP greška i inda napiše Anti polution system fault, te ostane goriti ona žuta lampica kao slavina. Nekad mi se jednostavno dogodi da se ugasi pri bilo kojoj brzini, i samo svjetli lampica od akumulatora. Tada ga ugasim sačekam 2-3 minute i opet radi ko da ništa nije bilo. Samo sad se češće događa. e sad: u servisi su mi poništili greške (kažu da ih je dosta bilo) i tada radi 20 dana normalno i onda opet iznova. Provjeravali su tekućinu aditiva u FAP filteru kžu da je ima negdje oko 1,3 l. Može li mi ko pomoći da me savjetuje šta da servisiram. Ne bi htio porpavljanje sa metodom pokušaja i pogreške, tj možda fali aditiva, možda je FAP filter, možda nekakav senzor i sl. Jedan majstor mi kaže da je siguran da se radi i EGR ventilu i da njega treba zamjeniti kao da se on zanečisti od našeg goriva. On ga je kao jednom čistio i opet bilo u redu 20-ak dana i sad se opet javlja isti problem i sad mi kaže da ga moram promjeniti. po pričanju onih koji imaju ili peugot i slične kvarove, kažu da kad fali tekućine - aditiva auto gubi na snazi i da ne može preko 2000 obrtaja. Kod mene auto normalno ubrzava dok jednostavno ne izgubi struju. Pored toga promjenio sam u servisu i filtere zraka, i filter nafte, te sad sam najbliže mjenjanju tog EGR ventila a ne bi ga mijenjao ako nije on.

i na kraju bude ovo:
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:

Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.
 

Konrad

New member
nebi ti potrosio par tisuca nego se takve kvarove jednostavno ostavi kod mehanicara ili u servisu dok se kvar ne otkloni...
 

Automatic

Well-known member
evo šta je meni bilo:
Imam citroen C 5 2009 godina 103 KW 2.0 HDi motor. U vožnji mi jednostavno izgubi vuču upali mi se ESP greška i inda napiše Anti polution system fault, te ostane goriti ona žuta lampica kao slavina. Nekad mi se jednostavno dogodi da se ugasi pri bilo kojoj brzini, i samo svjetli lampica od akumulatora. Tada ga ugasim sačekam 2-3 minute i opet radi ko da ništa nije bilo. Samo sad se češće događa. e sad: u servisi su mi poništili greške (kažu da ih je dosta bilo) i tada radi 20 dana normalno i onda opet iznova. Provjeravali su tekućinu aditiva u FAP filteru kžu da je ima negdje oko 1,3 l. Može li mi ko pomoći da me savjetuje šta da servisiram. Ne bi htio porpavljanje sa metodom pokušaja i pogreške, tj možda fali aditiva, možda je FAP filter, možda nekakav senzor i sl. Jedan majstor mi kaže da je siguran da se radi i EGR ventilu i da njega treba zamjeniti kao da se on zanečisti od našeg goriva. On ga je kao jednom čistio i opet bilo u redu 20-ak dana i sad se opet javlja isti problem i sad mi kaže da ga moram promjeniti. po pričanju onih koji imaju ili peugot i slične kvarove, kažu da kad fali tekućine - aditiva auto gubi na snazi i da ne može preko 2000 obrtaja. Kod mene auto normalno ubrzava dok jednostavno ne izgubi struju. Pored toga promjenio sam u servisu i filtere zraka, i filter nafte, te sad sam najbliže mjenjanju tog EGR ventila a ne bi ga mijenjao ako nije on.

i na kraju bude ovo:
Ovako, da odgovorim šta je bio kvar - za sve koji imaju sličnih problema. A ovi što govore da ga prvo prikopčam na dijagnostiku nek prvo pročitaju tekst upita. U tekstu piše da je bio kod više majstora a i u servisu citroena (svi su očitavali dijagnostiku i izbacivalo im puno grešaka tako da su mogli samo naglabati je ovo je ono. A bilo je sljedeće:

Valjda imaju nekakva dva senzora (jedan na radilici jedan na bregastoj). Kvar je bio na konektoru muško - ženskom na senzoru radilice. Hoću reći da je konektor bio labav tako da bi nekad izgubio kontakt te bi senzor prepoznao da nema struje te se auto gasilo. promjenom konektora auto radi ispravno i već sam prešao cca 2.000 km bez i kakvih problema. Radi tog banalnog kvara izbacivalo je greške EGR ventila, anti polution sustem fault, fap filtera itd. da sam radio po dijagnostiki sve to bi džaba mjenjao i potrošio koju tisućicu nepotrebno. Uglavnom nije sve baš kako kompjuteri izbace.
Imam v6 i anti polution mi se uredno pali ,pa se ponekad ugasi i ne pali po dva tjedna ,pa opet po starom itd.Na lexiji mi ispiše da je predkatalizator loš a jedan nije u funkciji.Probat ću ovo što si napisao makar je moj benzinac.Hvala na savjetu.Inaće bratu riknuo ecm na vectri ,promjenio ga pa riknuo drugi (slab akumulator a svjećice bile sa četiri elektrode i tražile puno struje pe rikavala elektronika)trebalo mi tri dana da skužim da su za sve bile krive svjećice ,a po dijagnostici bi promjenio pola auta jer mi ispisavala sve i svašta .Nekada zaboravimo na ono najosnovnije u mehanici pa kompjuterom tražimo dlaku u jajetu
 

damvid

New member
Diagbox problem

Pozdrav,

nakon sto sam na 130 km/h na sat i u sestoj brzini prilicno jako lupio po gasu, upalio mi se antipollution fault. To mi se vec jednom prije desilo i samo od sebe nestalo nakon odredjenog broja paljenje, ali sam u medjuvremenu kupio Lexiu 3 sa Diagboxom 7.48. Jucer sam spojio auto na Lexiu, nasao greske, ali ih nisam mogao obrisati. Dobio sam sljedecu poruku: "Before erasing the fault(s) an after-sales zone must be completed". Nakon toga trazi ukucavanje kilometraze i kad se to napravi posalje poruku da greske nisu obrisane. Radi se inace o Citroenu C5, X7, 2008. godina. Inace sustav radi s autom, prepoznaje VIN, ocitava greske i sl.

Hvala.
 
Na vrh