Metropolis Concept (budući DS9)

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Metropolis Concept
(da načnemo i ovaj podforum) :cool:

Dugačak: 5,3 m
Širok: 2 m
Visok 1,4 m

Motorizacija:
2,0 V6 benzinac od 200 kW ~ 270 KS
4,0 V8 benzinac od 345 kW ~ 470 KS
Enormnu snagu na kotače prenosi elektronski automatik s dvostrukim kuplungom.

Ako sam dobro shvatio, onda sam oduševljen time. Jedna spojka hvata prvi, treći, peti i sedmi stupanj prijenosa, dok druga lovi drugi, četvrti i šesti. Ispravite me ako griješim, no to onda znači da recimo na šaltanju nema prekida prijenosa? Koliko jedna spojka isključuje niži toliko druga uključuje viši stupanj i obratno?

Znam da je das auto na Gnojfu nešto slično imao, ali se nisam previše interesirao oko toga.

Pri nižim brzinama prebacuje se u ZEV (Zero Emission Vehicle) modus gdje se aktivira elektromotor varijabilne snage od 40 do 70 kW, odnosno 55 do 95 KS. Ako sam dobro shvatio, isporučena snaga elektromotora ovisi o brzini punjenja, odnosno stupnju napunjenosti baterije.

Dizajn? Ajmo reć da sam upravo promijenio wallpaper u Windowsima. :wub:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9pyqS132XIk[/ame]

Nadam se da proizvodnja i prodaja neće biti ekskluziva sam za azijate, nego da će ga biti i na Starom kontinentu.

Krene li u serijsku, "plašim se" da bi opasno mogao oteti dio kolača Mercu, Bembari i Audiju.
 

Dalibor

Dado Tornado
jedva čekam fotke unutrašnjosti.
neki dan čuo kako ove godine izlazi ds5, imaš kakav info o tome?

dvostruki kuplung je skupa stvar koja treba samo ferariju. za 10, 15 god. već čujem pitanja "nemam 3000€ za drugi mjenjač, ide li na njegovo mjesto obični"
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
jedva čekam fotke unutrašnjosti.
O, da. Također! :p Još u studenom prošle godine sam pročitao na jednom french forumu od tobožnjih "insajdera" :whistling: da će unutrašnjost biti veoma nalik "skromnijoj" unutrašnjosti DS5ice.
Inače, premijera Metropolisa je najavljena za sredinu 2012 kada službeno postaje DS9

neki dan čuo kako ove godine izlazi ds5, imaš kakav info o tome?
Kad kreće u serijsku proizvodnju se općenito ne zna, no za službenu premijeru nećemo trebati čekati dugo - 4. ožujka počinje sajam u Ženevi (btw, ako ima zainteresiranih, mogli bi se organizirati, podjelimo benzin...) :cool:

DS5 će osim izgledom biti poseban i kao prvi (Citroen) s hibridnim dizelom, HDI motorom kojeg je Peugeot razvio za svoju 3008-cu u koju će se od 2011. prethodno serijski ugrađivati. Inače, to je prvi dizel hibrid na svijetu.



dvostruki kuplung je skupa stvar koja treba samo ferariju. za 10, 15 god. već čujem pitanja "nemam 3000€ za drugi mjenjač, ide li na njegovo mjesto obični"
Razmišljam nešto drugačije, ako uzmemo u obzir da će DS9 ciljati na segment BMW-ove sedmice, Audijeve osimice i Mercedesovog Genšera, siugrno je da će mu i cijena odgovarati segmentu. Onome kojem nije problem istovariti gomilu love za sam auto, vjerojatno je i 3t EUR tričarija. ::thinking:

P.S.

Premijeru će doživjeti i Citroen Survolt. Nije hibrid, već je električni. Èini mi se da cilja na sasvim novi segment kojeg je Tesla Motors načeo sa svojim Roadsterom.

 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
ala se citroen raspištoljil. Strelja na sve strane da je to neverovatno. tako se to dela: inovacijom i originalnošću protiv krize.
 

ExOduS442xb

Racing
Znaci, nista ispod 65-70 tisuca eura?

Odlican je, ovo je auto kojeg kupite i koji za 30g izgleda opasno i nimalo zastarjelo:twisted:

Inace, neki dan sam se vozio iza Žabe, znam da je ot, ali sam htio samo naglasiti kako su svi ljudi okolo buljili u taj auto, a kad se sjetimo kad se pojavio, DS9 bi mogao tim stopama;)
 

Dalibor

Dado Tornado
slike interijera uvijek su zadnje razotkrivene...
ponekad se auti znaju napraviti samo za pokazivanje na svjetskim salonima, a unutrašnjost niti nemaju :D
ds5 ima lijepu unutrašnjost, valjda ds9 može biti samo bolja :D
 

ccccxm

New member
Metropolis to je jednostavno po meni spomenik svom radu što se tiče citroena od žabe do danas.Ni jedan automobil na svijetu nema takvu liniju tako dobro rješen zadnji kraj,bočne linije su nevjerovatne automobil je savršenstvo oduševljen sam:wub::wub:.KONAÈNO citroen se vratio na stare staze.Ne puštanje ovog automobila u serijsku proizvodnju bilo bi totalna katastrofa.Takav jednostavno mora biti model koji će citroena opet odvesti na vrh,pojava koja sve ruši s nogu i posramljuje.Majko mila da mi ga je samo jedan dan da se provozam ,nikada mi rođak i ekipa iz graže nebi ni rječ rekli za citru ROFL:euforija:
 
Na vrh