Kako ste zadovoljni sa C3??

Zix

Active member
Prezadovoljan 1,4 hdi 50kw 2006
Opste, isti su problemi kao sto je glava motora,dihtung.
Problemi sa oprugama prednjim i ostalo ali zato smo svi zajedno tu da podelimo ili suprotstavimo misljenja i dodjemo do resenja.
Generalno c3 je udoban auto koji malo trosii goriva a registracija za njega nije skupa,a usputni problemi koji se desavaju pa Boze moj to je auto!!!

Volim mog Citroencica C3 i to bas i vozicu ga dok se ne raspadne ili dok ga ja ne unistim!!!

Poz za sve
 

Vojvodina

New member
(Pre)zadovoljan za ono što koristim.
Posedujem ga od 2008., na tabli će uskoro 250 000, kad je kupljen imao je oko 80 000. Za svo to vreme, nemoguće je biti bez kvarova, međutim ništa ozbiljno za sad.
S njime sam obišao Evropu (do Hamburga nekoliko puta). Kao što su u Top Gear-u rekli, kad mi pootpada sva plastika, auto će trajati zauvek. :)
Potrošnja je 5l kombinovane vožnje zimi, leti ne preko 4,5. Zimi kad imam sve 4 zimske (inače 14ke su mi točkovi), prolazi kroz visok sneg bez problema - negde gde i mnogo bolja kola ostaju zarobljena.

Navešću neka sitna iskustva sa kvarovima što sam imao:
- brava za ključ na vratima mi više ne radi, ključ neće da udje ceo (čitao sam da je to čest kvar)
- daljinsko otključavanje mi je poblesavilo nakon što sam u njega ubacio aftermarket radio (nije reagovao na ključ, mislio sam da je kvar u njemu), rešenje raskačio radio - centralna brava proradila lucky guess .
- crkao mi je osigurač za zadnje desno svetlo (prvo sam mislio da je sijalica), rešenje je bilo što je majstor morao da kupi polovan ispravan BSI i da se prelemi osigurač baš na ploči, znači ne postoji zaseban da se utakne
- radio mi je crkao odnosno FM tjuner nije više pronalazio stanice, a nakon toga i CD player, rešenje kupovina original polovnog oko 40e
- trenutno imam problem (nadam se da je u pitanju senzor temperature rashladne tečnosti) - pitanje sam postavio u odgovarajućoj temi
- promenio sam jedan akumulator, prošle godine čini mi se
- uzeo sam skoro prednje Monroe amortizere (stabilizatore i kugle), ali me od tad zeza neka škripa preko ležećeg policajca kad predjem, rešenje nadam se da su silent blokovi koje nisam promenio (mada vidim da se ovde spominju opruge, proveriću)
- dešavalo mi se da kad baš zabodem u rezervu s gorivom, pa sipam samo 5,6 litara - merač neće da se popne, rešenje je sipati bar jedno 15-20 litara i problem nestaje (nekad ne odma, ali već po narednoj vožnji da)
- postao sam profesionalac za menjanje sijalica, s obzirom da često crkavaju, za prednje farove mi sad treba svega minut i po :)

To je to za sad, malo ću prelistati forum da vidim da li mogu da pomognem nekom, naravno možete me slobodno pitati šta god.
Naravno, zamoliću ukoliko neko ima neki predlog rešenja za gore napomenute probleme, da mi slobodno napiše.
 
Posljednje uređivanje:

2mario2

Well-known member
Imam priliku zamijenit Saxo VTS svoj za C3 mislim da 1.4 HDI uz doplatu, pa me zanimaju prednosti i mane C3? Po kompjuteru mu je 4-5l potrošnja, oko 200000km ima, super stanje svega, ima dosta opreme (mislim da ima i klimu), 2003. ak sam dobro zapamtio
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Krky ti ima istog takvog :D ljudi su zadovoljni koliko vidim. Malo će ti trebati za naviknut se na drugi položaj u autu, mekši ovjes, fotelje unutra... ako ti to ne smeta, zašto ne.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Vidi kad je rađen veliki servis?
Ako radiš dosta i otvorene vožnje onda je to super auto ima sam ga 11god.
Ako si pak više u gradskoj onda dizel nije za tebe.
 

2mario2

Well-known member
Imam 90% otvorene, pa zato i razmišljam o zamjeni premda mi je Saxo prirastao srcu. Al to je ionak 50-50% jer mi se zbilja ne rastaje od ovog malog zvrka. Sve je napravljeno što je trebalo napraviti tako da jedino budem pitao kolko bi doplate uz Saxo, pa ću onda razmislit o tome bolje
 

Zix

Active member
Zavisno od toga u kakvom je stanju c3 koji ti se nudi u zamenu i sta je sve potrebno servisirati.
Ja posedujem c3 2006 1.4 hdi restyle i to sam slucajno naleteo na auto ne preko oglasa vec privatno jer je devojka otisla u inostranstvo pa sam ga kupio od njene majke za neku smesnu cenu u to vreme jer zena nije znala sta ce sa autom a nema ni vozacku a auto je bio da ne kazem perfektan ali u veoma zavidnom stanju kakav je i danas jer ga odrzavam.
Kao sto sam pisao a vidim i ostali problemi su isti:
Glava motora,dihtung
Pucanje opruga
Uopsteno to su neki od "vecih" problema sa kojima sam se suocio i resio naravno uz pomoc dobrog mehanicara.
Evo auto radi i dosta dobro me sluzi kako po gradskoj voznji tako i na otvorenom putu.
Razmisli,stavi na papir racunicu pa vidi sta ti se isplati.
Koliko sam video na fotkama i tvoj saxo je ok.
Poz
 

Krky

Lakerski profesionalac
Zix, na 1.4hdi si mijenjao dihtung glave?
Koliko sam upoznat samo na benzincima odlazi dihtung..
Moj kolega sad ima na 2003g 1.4hdi 350tkm..
Ništa nije motor ni kuplung još dirao, sve tvornički, osim velikog i malog servisa.. a zadnjih 150tkm ga tjera na plavu, pošto ima doma cisternu par hiljada litara za poljoprivredne strojeve..
Ja imam 210tkm isto motor i kuplung još tvornički zatvoren..
 

Krky

Lakerski profesionalac
Kaže on meni, kad moj traktor od 400tkn bez boš pumpe guta plavu, kaj nebi i ova stara raga :D tankira ga sa špric kantom za zaljevati cvječe:D kaže 4 kante i on je pun, šiba 1100km ko od šale :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sve je to ok samo nadam se da nitko ne čita ovo pa da ne budu uskoro odvajali dizelaše na cesti i provjeravali rezervoare na što se vozi :confused:
 

Krky

Lakerski profesionalac
To mu i ja kažem.. al veli več su se otplatile da ih 8 ima..

Carinske kontrole goriva u dizel vozilima su normalna svakodnevna pojava na našim prometnicama, teta u bjeloj kuti i sa špricom u ruki :D
 

2mario2

Well-known member
Jel onda glava odlazi i dihtung na hdi-u il ne? Jer privlači me uzet pogotovo jer mu bi pod račun vratio Saxo i ostatak mi daje na rate kao i Saxa. Jedino je problem kaj ja nikako ne volim te dizele (nijedan općenito) i neznam kako bi ja s tim baratao uopće. E da je supruga zaposlena uzeo bi ja taj C3 i ostavio i Saxo doma, al ovako mi je malo knap, a auto je milina kolko sam vidio. Probat ću ga na dan-dva ako ga nebude rentao prije kad bude meni mijenjao šajbu na Saxu, pa ću onda vidjet

Edit: nit meni baš, a ni ženi se ne sviđa izgledom (rekla da je Saxo 10 puta ljepši i da ga ostavim) :grin:
 

Zix

Active member
Vec sam pisao o tome kada si spominjao onaj tvoj cuveni aditiv da me obuzme seta kada vidim strucnjake u belim mantilima i eksperimentisanjem u vezi sa uljem,gorivom i dr.
 
Na vrh