...Prije WRC-a

Lakii

Well-known member
OK, znam da vecina pucanstva u HR broji autosport od datuma kad je Nova-tv pocela prenositi WRC.
Ali bilo je puno toga prije!

Evo jedna lijepa slikica, da vidimo, tko prepoznaje ove auteke?




Iza svakog se krije prica o kojoj bi se mogle napisati stranice i stranice...
 

Dalibor

Dado Tornado
nova-tv prenosi wrc :confused: to je bilo ono u 2 ujutro :confused:


ekipa brije na lancie i subarue, kad je zapravo prava rally marka citroen :palacgore:
 

Lakii

Well-known member
Citroen DS

Kada spomonemo ovaj auto i ja mislim da nikome pada na pamet da je to auto za jurcanje. Elegantan, udoban...




A opet, vjerovali ili ne, osvojio je podosta rally-a, vecinom u svojoj klasi ali i neke u ukupnom poretku.
Uz sam DS ovdje cemo spominjati i ID, iz ocitih razloga...




1956. je bio prvi nastup DS-a u nekom natjecanju, 1. mjesto u klasi na Monte Carlu.
1959. ID 19 osvaja Monte Carlo a na kraju godine i Europsko prvenstvo.



Iducih nekoliko godina DS osvaja rally-e po europi, moglo bi se nazvati cak dominacijom, posto svi auti koji se prijave zavrsavaju u top-10.

1963 je bila najuspjesnija:



1963 Tour de Corse, DS 19 osvaja rally u muskoj i zenskoj konkurenciji a od 72 auta koja su zapocela trku 19 je zavrsilo. Od toga u prvih 6 mjesta bilo je 3 DS-a



Iducih godina DS se natjece po Europi, Africi, Australiji...
DS pobjeduje sve do 1975. tada je zabiljezena zadnja pobjeda, Rally Maroko, 1. u klasi, 4. ukupno.
U meduvremenu DS zamjenjuje SM, koji zapocinje svoju sportsku karijeru 1971. pobjedom u Maroku...

I, kako je bio preraden DS da sve to izdrzi? Jako, jako malo. Vizualno, zadnji blatobrani su bili izrezani radi lakse zamjene kotaca a i postojale su skracene verzije DS-a.



Mehanika, mjenjaci i ovijes su bili standardni, jedino su motori pojacani...

Jos par slika za kraj...



NAPOMENA:
Podatci i slike preuzete sa stranice citroenet
Link:
http://www.citroenet.org.uk/sport/ds-rally-cars-01.html
Sljedite linkove na toj stranici, ima jako puno toga za vidjeti!!!
 

deda

New member
Nitko od svih vrlih strućnjaka nije uspio skužiti kakva je razlika DSa u odnosu na ID.Sve informacije koje su dostupne su oprećne,tak da ustvari na kraju ispada da je svejedno.
 

ccccxm

New member
Danas je citra dokaz da su francuzi radili najizdržljivije automobile i da ih rade još
Sasvim svjedno dali čete u planine ili na autoput.Današnji wrc je dokaz,za to tamo opstaju samo najbolji.Šteta što se reno povuka,ali mora neko i u f1:hello::palac-gore:
 

HAL9000

New member
Nitko od svih vrlih strućnjaka nije uspio skužiti kakva je razlika DSa u odnosu na ID.Sve informacije koje su dostupne su oprećne,tak da ustvari na kraju ispada da je svejedno.
?
Imao sam ID.
ID je ogoljena verzija DS-a . Od onoga šta znam ima normalnu pedalu kočnice umjesto gljive, lošije riješen volan i manjka dijela luksuza u unutrašnjosti.
 
Na vrh