Danas sve puno pozdrava. Evo i mene iz Zag

rdobrici

New member
Pozdrav svima koliko Vas ima. Ja sam se danas uključio na forum i sviđa mi se kako izgleda i radi. Vlasnik sam drugog Picassa i očito sam zaljubljen u taj auto. Moj drugi Picasso je C4 Grand Picasso 1.6 HDI. Kako sam prije imao 2.0 Xsara Picasso, jedva sam dočekao pojavu novog prije par godina. Èim se pojavio, bila je to "ljubav" na prvi pogled. Nakon godinu sam se dočepao mog "zločka". Zovem ga zločko jer mi je pojeo dobru količinu živaca i vremena na servisu. Očito je prva serija. Svako malo su se palile lampice, serviseri nusu znali resetirati centralu pa se servisni ključ palio svakih 1000 km nakon servisa. Lampica diagnostike motora se palila kako se je njoj sviđalo te su (valjda) mijenjali kojekakve senzore. Te nema snage na malom broju okretaja (opet neki senzor). Zatim nešto zvoni za hladnog vremena dok se motor ne ugrije (navodno bila vodena pumpa koju su navodno zamijenili ali čim je opet zahladilo-ista priča). Kako auto dobro ide, na to više ne reagiram. Zvučnik u vozačevim vratima je zamijenjen jer je radio kako se njemu sviđalo. Niti novi ne radi kako treba, kao da ga nisu zamijenili. Bio sam pozvan da provjere sajlu ručne kočnice te potvrdili da je kod mene ispravna. Pogađate, nakon deset dana ista je puknula. Hoće li ponovno? Èitao sam negdje da Pluriel prokišnjava? Moj tapicirung na nosaću krova kod suvozača ima prekrasnu fleku od procurivanja-navodno krovni nosač nije bio dobro pritegnut?!
Usprkos svemu tomu, auto je prekrasan i meni predobrih voznih osobina. Izgleda da nisam imao sreće i da ga je sklapao pospani Turčin na kraju treće smjene (citiram mehaničara). Najnovije je da je gospodin PROCVJETAO na prednjoj haubi! Auto star 4.5 godina, 42000 km! Kako je ovo predstavljanje, neću vas više zamarati. Daljnje probleme pročitajte u C4 Grand picasso izborniku.
 

1587 VTS

New member
Pozdrav i dobrodosao! Ima ovdje iskusnih doktora pa ces mozda i probleme lakse rijesit ;) Inace, uvijek su prve serije musicave :hm:
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Izgleda da nisam imao sreće i da ga je sklapao pospani Turčin na kraju treće smjene (citiram mehaničara).
Netko je ovde mudro napisal drugim rečima ovo kaj si ti sad napisal: da prodaš svojeg, i za istu cenu si kupiš drugog istog, problema ne bi imal.
 

rdobrici

New member
Za stari Picasso samo riječi hvale. 0.5 - 1 l nafte trošio manje, nešto malo sporiji od sadašnjeg. Prostran i udoban. Mehanički problemi - zamijena vilice nakon 4 godine. Kupio Peugeotovu jer je znatno jeftinija. Kako je povišen tako je i težište više. Problem ga je voziti iznad 150 ako si sam. Jednostavno ga nekako moraš stalno hvatati po Dalmatini. Možda je to i bolje da ne nastradaš radi brzine i presretača. Ponavljam, sve naj što me je i navelo da ostanem kod Picassa ali.......

Naravno da je to opcija ali kad kupiš auto koji dijelom plačaš kreditom, onda je zamijena i problem, i zabrana otuđenja i veliki gubitak novaca. Već bih to napravio da mi nije kredita.
S druge strane, već bi i nakon prvih problema Citroen Hrvatska radi neugodnosti koje mi je isti prouzročio trebao reagirati barem nekom ponudom. Nisu prstom mrdnuli iako su znali za svaki od kvarova. Baš me zanima da li bi u NJemačkoj tako šutjeli. Vjerujem da ne bi. Ne da bi mi dali drugi auto još prije dvije godine već i vratili dio novaca. Ovako, eto me na forumu da s nekime podijelim svoju muku.
 

djtk1

New member
pozdrav, puno srece zelim i nadam se da ti se C4 gr. picasso koji mi je u klasi najljepsi vise nece kvariti. netko je bleknuo da je to sve sharm francuskih vozila- mislim da nije - sharm je u tome da su udobni i kvalitetni
 

prignis

New member
Ajme majko, koliko problema u tako kratkom vremenu.:(
Ti mora da imaš čelične živce.

Ja sam sa prošlim autom (Mazda 3) imao problema s hrđom, izbila na zadnjim rubnicima nakon 6 godina starosti. Žalio se i reklamirao, naravno da nisu priznali garanciju koja je 12 godina, tako da sam popiz... i prodao auto.

Nadam se da ćeš uspjeti riješiti sve probleme uz čim manje izgubljenih živaca...
 

deda

New member
Svi auti,bilo koje marke koji se rade u malim serijama su nepouzdani i puno lošije kvalitete od visokoserijskih(većinom),bez obzira na cijenu,klasu auta, tako da kada se kupuje auto treba na to obratiti pozornost.
I nikada ne kupovati auto koji je tek izašao na tržište,pričekati barem godinu dana,jer svi modeli uvijek imaju nebulozne djećje bolesti,tako da treba pričekati dok proizvođač to skuži i otkloni,a to radi tek onda kada se vidi kako je tržište prihvatilo model,odnosno dali se isplati raditi korekcije,odnosno u kojoj mjeri i do kada će se proizvoditi.
 

1587 VTS

New member
Ja sam sa prošlim autom (Mazda 3) imao problema s hrđom, izbila na zadnjim rubnicima nakon 6 godina starosti. Žalio se i reklamirao, naravno da nisu priznali garanciju koja je 12 godina, tako da sam popiz... i prodao auto.
Ma te garancije su samo marketinški trikovi i porez na budale. Kaze Kia ima 7 godina garancije, wow! Sta meni znaci tih 7 godina sta sam vezan svaku sitnicu radit u ovlastenom servisu po najmanje duplo vecoj cijeni, a kad se nesto pokvari svakako ti izmisle neku rupu u pravilu ili nesto napisano sitnim slovima sa zvjezdicom i naravno ne priznaju ti garanciju.
 

rdobrici

New member
Kao što ste mogli predpostaviti, Citroen Hrvatska je odbio reklamaciju jer :" Aluminij ne korodira (hauba je od aluminija navodno)". Igraju se nijemog i gluhog, ja reklamiram koroziju (da, istina je i aluminj naravno korodira (lista se,...)), a oni odgovaraju da ne priznaju reklamaciju na boju jer je ista istekla!? Dakle, nećemo svakih desetak godina mijenjati limariju i farbati aute već ćemo ih svakih 5 kompletno lakirati skupim bojama i kojekakvim posebnim premazima za aluminij. U vezi odbijanja OSNOVANIH reklamacija kao neosnovanih u vezi garancije na koroziju 12 godina, skupljam vaša iskustva na temi : korozija i odbijanje reklamacije od strane Citroena Hrvatska.
KOliko sam na brzinu uspio prosurfati ima zaista puno slučajeva na svim Citroenima sa tim cvjetanjem nakon 2.5-5 godina. Ne samo u Hrvatskoj. U Francuskoj i Beligiji to naravno priznaju ali kod nas nas itroen Hrvatska vuče za uši koje su nam sve veće i veće. Dakle, volite svojeg citrača pogotovu ako je novi? Riješite ga se dok ne procvjeta. Ako ste zaljubljeni i mislite ga kupiti? Nemojte, lažu Vas na svakom koraku!
 

ledolomac

New member
Svi auti,bilo koje marke koji se rade u malim serijama su nepouzdani i puno lošije kvalitete od visokoserijskih(većinom),bez obzira na cijenu,klasu auta, tako da kada se kupuje auto treba na to obratiti pozornost.
I nikada ne kupovati auto koji je tek izašao na tržište,pričekati barem godinu dana,jer svi modeli uvijek imaju nebulozne djećje bolesti,tako da treba pričekati dok proizvođač to skuži i otkloni,a to radi tek onda kada se vidi kako je tržište prihvatilo model,odnosno dali se isplati raditi korekcije,odnosno u kojoj mjeri i do kada će se proizvoditi.
Ne bih se složio s tobom.naime ja sam vlasnik i Xsare 1.4 iz 98 godine i daleko je bolja od kasnijih i redizajniranih modela.Imam je i sad i 100 je ispravna.Nikada nisam imao problema s elektronikom, el.podizačima i sličnim kvarovima koje su imali kasniji modeli.Auto samo treba redovno održavati i ne voziti do zadnje kapi benzine.


Garancija na boju je vezana uz obvezne servise koji se i naplaćuju pa ih nitko i ne radi.moja xsara ni danas nema ni naznake korozije.Lak je sjajan i očuvan.Prvih pet-šest godina zaštićivan je voskom pa ju je to vjerojatno i sačuvalo.
 

rdobrici

New member
Apsolutno se slažem sa tobom u vezi Xsare. Niti moja prva xsara picasso nije imala nikakvih problema. Zbog nje sam se i navukao na picasso. Očito Citroen muče modeli sa slovima i brojevima. Prema svim forumima (i Francuskim) C5, C4, C4 Picasso - korodiraju. I nije stvar boje već nekvalitetna materijala ispod boje ili njegove pripreme. Servisi zaista s time nemaju veze. Moja servisna knjižica ima sve servise i to nije otklonilo probleme.
 

ExOduS442xb

Racing
Dobrodosao na forum, vec dugo govorim da je mi je C4 Picasso najljepsi obiteljski auto, definitivno :D

Omjer ulozenog/dobivenog je najbolji, nadam se da vise neces imati frke, i da ce te se Murphy-jeva teorija rijesiti i preci na nekog drugog (VW-a, sala :D)
 

rdobrici

New member
Sve je to super i sve je to za 5 ali bih volio da se događa u drugom dvorištu i da je Citroen Hrvatska pošteniji u odnosu prema nama koji smo im dali naše povjerenje. Ne treba garancija trajati doživotno ali neke stvari su zaista nenormalne i nemoralne što oni pokušavaju podvaliti.:mad::mad:
 
Na vrh