Nije prošla eko test

007

New member
Sranje totalno! 1.4. 55kw motor. Do sada uredno sve prolazila, ali ove godine ne. Ljetos mi je počela miješat ulje i vodu pa je uslijedilo ravnanje glave i izmjena svega što ide. Nakon toga nikakvih problema do sinoć kada mi na tehničkom lik u nevjerici pokazuje vrijednosti CO.

Prag je 0,300 dok moja Xsara pokazuje vrijednosti oko 3,700. Veli lik da stari stojadini bez katalizatora toliko ne pokazuju i nije mu jasno do čega je. Par dana prije toga sam napravio 1000km otvorene ceste tako da je svakako "propuhana". Veli lik da je ili katalizator ili lambda sonda.

Odem do nekog električara tu u Rovinju gdje sam sada i veli mi on da mu se po nalazima s tehničkog ne čini da je katalizator, no da ako je, da me čeka ili 600kn za zamjenski + rezanje ispušne grane + ponovno varenje te za 2 godine da će taj zamjenski otići ili 4000kn za originalni. Dao sam mu Xsaru na dijagnostiku pred jedno sat ipo i čekam još da me nazove s rezultatima.

Koliki bi mogao bit ceh ako je lambda sonda?

Bi li moglo bit nešto treće?

Bi li moglo bit nešto što se na dijagnostici ne može utvrditi?

I da, da sve skupa bude još zanimljivije, moram proć tehnički do petka jer (a) u subotu će mi auto biti neregistrirano (b) u petak navečer trebam do prijatelja u Sloveniju odakle hvatam bus za Francusku.
 

Dalibor

Dado Tornado
a koliki je O2?

ako je sve drugo u redu, a samo CO povišen, mogao bi imati previše goriva ili premalo zraka u sustavu paljenja. ako nisi primjetio povećanu potrošnju goriva možda ne dobiva dovoljno zraka, tj. ima nepotpuno izgaranje.

kreni prvo s onim što manje košta - kupiti na otpadu lambda sondu i onda pogledati kako radi, ali najprije treba detaljno provjeriti motor (kakve je boje garež na svječicama, rade li svi cilindri... itd.) i auspuh, ovako napamet pisati mogu te navesti na krivi trag.
 

deda

New member
:cenzura::cenzura::cenzura:eek:ga taj na tehničkom,za tako malo odstupanje se pušta, a ne da trenira propise na raji,nek on veli kaj i kak vozi.
 

deda

New member
Kako 12x,dozvoljeni CO je 3% ,a ne 0,3,ti si napisao 0,3,to je nemoguće.Da je 12x veči CO,auto bi dimio čađu i benzin bi bacao na auspuh i trošio 100l,a rad motora katastrofalan.Ne mješajte ugljični monoksid koji je izuzetno otrovan sa ugljičnim dioksidom.Znači jedno je co, a drugo je co2.
 

Citru

New member
na leru mu je 0,50 a na povisenim okretajima je 0,30 CO dopusten

ovisi kakav mu je lambda faktor? u svakom slucaju vuce na to da je prebogata smjesa i auto mora smrdit ko kuga iz ispuha
 
Na vrh