Zupčasti remen

darkoooo

Limunofil :-)
ima li tko shemu kako trebaju biti postavljene osovine na 2.1td motoru s remenom na osovinama. Naime, zatečeno stanje na motoru ne odgovara onom kako bi navodno trebalo izgledati. Kada se blokiraju bregasta i pumpa za gorivo, remenica ne gleda kajlom gore prema bregastoj več za 2 zuba desno (prema prednjem dijelu auta). Jel to standardno tako???
 

fullcool

New member
ima rupa u bloku kroz koju se ugura štift u zamašnjak, trebao bi bit dekl koji se skine tak da se vidi zaašnjak. i trebalo bi kajlu na radilici zamjeniti novim tipom, ako je stari tip sad.
 

darkoooo

Limunofil :-)
ima rupa u bloku kroz koju se ugura štift u zamašnjak, trebao bi bit dekl koji se skine tak da se vidi zaašnjak. i trebalo bi kajlu na radilici zamjeniti novim tipom, ako je stari tip sad.
zašto je kajlu potrebno mijenjati?

u svakom slučaju, kada utvrdimo pravo stanje javim. Èini se ovako za sada da je netko (to valjda tako mora biti) fulao zub il dva?!?!? Pa mislim....
suludo!

---

za sada kajla gleda u smijeru crvene linije na ovoj slici:


___________________________________________________________________-



eto, potvrđeno je: radilica je za 1 zub ispred pumpe i bregaste.

Što sada činiti???

Ovo je diesel motor, tu nema šale, zar ne?
Netko je ili fulao zub ili... je taj pomak korigirao na bregastoj naknadno.
Gledao sam eko test od prošle rege i tamo su svi elementi OK bez odstupanja.

Imate li ideju kako to sada riješiti, dovesti baš u stanje kakvo MORA biti?
 

fullcool

New member
eko test ti nije nikakvo mjerilo jer se to lako sredi ako poznaš nekog na tehničkom.
ne znam zašto se kajla mijenja, nova kajla je duža i ulazi u nekakav utor na pogonu uljne pumpe:confused:
kako si utvrdio da je jedan zub ispred? na slici se vide blokade bregaste i pumpe, jesil ti našao rupu za blokadu zamašnjaka? kad staviš novi remen moraju se poklopiti sve tri blokade, ali postoji i mogućnost da je tu neko nešto kemijao, možda je pumpa sa drugog motora ili tako nešto. taj motor mora vući odlično od niskih obrtaja pa nadalje, ako je išao dobro prije onda je zatečeno uzubljenje remena možda ispravno iako se blokade ne podudaraju.
 

darkoooo

Limunofil :-)
eko test ti nije nikakvo mjerilo jer se to lako sredi ako poznaš nekog na tehničkom.
ne znam zašto se kajla mijenja, nova kajla je duža i ulazi u nekakav utor na pogonu uljne pumpe:confused:
kako si utvrdio da je jedan zub ispred? na slici se vide blokade bregaste i pumpe, jesil ti našao rupu za blokadu zamašnjaka? kad staviš novi remen moraju se poklopiti sve tri blokade, ali postoji i mogućnost da je tu neko nešto kemijao, možda je pumpa sa drugog motora ili tako nešto. taj motor mora vući odlično od niskih obrtaja pa nadalje, ako je išao dobro prije onda je zatečeno uzubljenje remena možda ispravno iako se blokade ne podudaraju.
Kako znati jel auto vukao dobro, tj. bolje, kada ga nisam vozio nakon prve promjene remena. Onaj tko je bio vlasnik, mogao je skužiti razliku, a meni je sve OK dok ne vidim da može bolje ili, gore :-/ Doduše, meni se i nije činio baš nešto super poletnim, ali opet, nisam ga nešto ni forsao...

Fulanje?
Kad je klin za blokadu radilice, ondje gdje si spominjao, tada je nemoguće staviti klinove i blokirati pumpu i bregastu. Dakle, nemoguće je svo troje blokirati istovremeno. Ili su blokirane bregasta i pumpa ili samo radilica. Odstupanje uranjuje radilicu za 1 zub.

To će reći: ventili kasne, a kasni i ubacivanje diesela u cilindar (za 1zub kasni paljenje).

Što su izvodili majstori prije nemoguće je doznati, sada ima smisla samo otkriti način kako sve postaviti baš u idealni takt. Ne vjerujem da je netko lažirao eko test jer je motor stvarno dobar i NE DIMI.

ps CX prestige prazan teži 1440kg
 

fullcool

New member
čudna situacija:hm:
dizel kad kasni sa paljenjem onda jako dimi dok je hladan.
kod tog motora je elektronski upravljana pumpa pa se možda ona sama podesi prema položaju radilice, ali opet bi ventili kasnili za jedan zub. sumnjam da je tu moguće staviti remenice koje nisu sa tog motora, ali i to sam vidio pa postoji male šanse da je i kod tebe nešto tako kemijano. ja bi ipak probao pomaknuti radilicu da bude u fazi, da se poklope sve tri blokade. staviš tako pa probaš ručno vrtit radilicu da vidiš hoćeli klip udariti u ventil, ako ide probaš malo zaalnasovat, pa na kraju probaš upalit. kad upališ onda bi trebo skužit jel radi drugačije. ili ostavi tako pa nađi nekog ko poznaje taj motor da ti kaže jel vuče kako treba.

slikaj zadnju klupu od prestiža pa stavi slike, malo ljudi zna da je prestiž produžena verzija cx, vrata su duža, krov je povišen, mjesta od zadnjih do prednjih sjedal kolko hoćeš.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Pozdrav. Pošto mi se bliži zamjena zupčastog remena, da vas pitam imate kakav savjet, stvari na koje moram pripazit i slično?

Koje marke preporučat? Planiram nazvat tokić da vidim što nude.
 

Marko

Well-known member
Sipe pa ti iskusan igrač!

Od remenja za preporučiti tu su ti još marke Gates i Contitech (Continental).
 

darkoooo

Limunofil :-)
Pozdrav. Pošto mi se bliži zamjena zupčastog remena, da vas pitam imate kakav savjet, stvari na koje moram pripazit i slično?

Koje marke preporučat? Planiram nazvat tokić da vidim što nude.
khhhmmmm, ja bih kupio original ili najkvalitetniji od konkurencije... ipak je to zupčasti remen, ne brisač zadnjeg stakla...
 

sipe

od Dijane do XM-a
Nekako mi se najviše sviđa Continental, pošto su me gume jednostavno oduševile ovu zimu, zašto ne i remen. Idem u nabavku ovaj tjedan javim marke i cijene :)

Hvala na savjetima.
 
Nekako mi se najviše sviđa Continental, pošto su me gume jednostavno oduševile ovu zimu, zašto ne i remen. Idem u nabavku ovaj tjedan javim marke i cijene :)

Hvala na savjetima.
A Dayco,Goodyear,Bosch....
Svaki je dobar samo kad je nov.
 

darekb

New member
U Hrvatskoj košta od 180-232 kn, ovisno o proizvođaču i trgovini koja ga prodaje. Mijenjao sam ga prošli tjedan pa sam se raspitivao za cijene, na kraju sam nabavu dijelova prepustio mehaničaru pošto on izvuče još rabata od trgovca, a i jednostavnije je.
 

sipe

od Dijane do XM-a
U Hrvatskoj košta od 180-232 kn, ovisno o proizvođaču i trgovini koja ga prodaje. Mijenjao sam ga prošli tjedan pa sam se raspitivao za cijene, na kraju sam nabavu dijelova prepustio mehaničaru pošto on izvuče još rabata od trgovca, a i jednostavnije je.
Dijelovi naručeni, izvukao sam i ja neki rabat, sutra popdne idem po njih pa napišem marke i cijenu pa javim. Ugradnja u ponedeljak javim dojmove.
 

sprajc123

New member
lijep pozdrav.Preskocio mi je zubcasti na citroenu xm-u 2.1 td 94 god automatik je,na bregastoj sam i na pumpi naso gdje se blokira, ali nemogu da nađem na radilici gdje se ona blokira da ustimam paljenje.pa vas molim ako ko zna da mi objasni tacno gdje se to nalazi,HVALA.
 

lageros-zg

New member


Evo slike starih dijelova. Izmjena bila gotova u utorak, danas popdne otišao po auto, zadovoljstvo me koštalo 180€ miran sam 5 godina :cool:

Popis
http://www.autopartoo.com/oem/contitech/ct955.html
http://www.findpart.org/part/hep-p889
http://www.autopartoo.com/oem/ina/532002010.html
http://www.autopartoo.com/oem/ina/531004710.html
Pozdrav sused Samoborac :)

Drugi put se slobodno javi kad trebaš nešto takvoga, jer moglo se to i bolje proći s cijenom (ako je onih 180€ cijena tih dijelova) sa jednako kvalitetnim dijelovima pa na primjer to bi izgledalo ovako (prema onim brojevima koji su navedeni u onim linkovima):

- Zupčasti remen CT955:
GATES = 140,00 Kn/1kom
HUTCHINSON = 165,00 Kn/1kom

- Pumpa vode P889:
DOLZ = 201,00 Kn/1kom

- Klizač zupčastog remena 532002010:
INA = 137,00 Kn/1kom

- Natezač zupčastog remena 531004710:
INA = 186,00 Kn/1kom

Dakle, ukupan iznos sa Gates remenom je 664,00 Kn
ili opcija sa Hutchinson remenom je 689,00 Kn

A možda bi moglo i još jeftinije u nekom od setova zupčastog remena od INA-e ili GATES-a.

I da, na kraju još može i dostava na kućna vrata, osobno :grin:

Nego, ako bude trebalo što za vozilo, ja ću samo moliti broj šasije zbog toga što mi je potreban radi originalnog Citroenovog kataloga.

Eto, ako što treba, tu sam.

Pozdrav!

Anđelko
 

Dalibor

Dado Tornado
ali nemogu da nađem na radilici gdje se ona blokira
radilica se blokira na zamašnjaku. znači tamo negdje na strani prema getribi ili kod getribe, ima utor gdje se gorne šipka ("posebni alat") koji je tamo dok se mjenja remen.
 
Na vrh