Saxo se neće upaliti

hostovbreg

New member
Pozz svima.Zoveme se Dario iz Rijeke sam.
Nedavno sam saznao za ovaj forum te sam odlučio potražiti pomoć i savjet.

Naime ponosni sam vlasnik Citroen Saxa 1.1 (1999 god) prvi i jedin vlasnik.
S vozilom sa prešao 168 000 km,vozilo je uredno servisirano svake godine i do prošlog svibnja (2014) nije bilo nekih većih problema sa vozilom.
Od tad počinju moji problemi sa paljenjem vozila.S obzirom da sam ubrzo imao godišnji servis vozila pored uobičajenih zamjena filtera ulja,zraka,zamjene ulja,stavio sam novi filter goriva i nove svjećice,al to nije riješilo moj problem.
Vozilo je palilo po 7-8 dana normalno i onda bi došao dan kad apsolutno nije htio upaliti na ključ.Tad bi ga upalio na guranje i onda bi opet upalio na ključ.
Došla je i jesen 2014 auto je prvi put odvežen kod autoelektičara koji nije uspio detektirati kvar.
U međuvremenu stavljen novi akumulator i rađen popravak anlasera,međutim ni to nije bitno popravilo situaciju.
Odlazak ponovno autoelektičaru te mjenjaje senzora temperature i senzora radilice nije otklonio problem.
Auto i dalje,ali sad sve češće neće da upali bez obzira na uredno verglanje.Èim se upali na guranje,opet poslije toga se može upaliti i ključem.
Ostavljan auto u više navrata kod "provjerenog" autoelektičara,spajan na tester (nije pokazao nikakav kvar),koji prema vlastitoj izjavi je probao sve (mada sam malo sumnjičav u tu izjavu) ali nije uspio detektirati uzorak problema kod paljenja.
Stavlajna druga centrala ali bilo je još gore..

Uglavnom sadašnje stanje je ovakvo (malo sam si dao truda i pratio):

Auto nakon dužeg stajanja,preko noći,ili kad ga se pusti po 4-5 sati u mirovanju u više od 75% slučajeva neće da upali niti nakon 4-5 verglanja.
Kada ga nakon toga upalim na guranje i ponovno ugasim,pa opet okrenem ključ auto pali bez beda..
Auto se u vožnji ponaša najnormalnije bez ikakvih oscilacija i trzanja motora.Radi sasvim dobro.

Dal je moguće da je problem (u koji i sam sumnjam) kontakt brava,mada je moj vrli autoelektričar otvarao i provjeravao i kaže da je sa njom sve u redu.
Napominjem da je u autu dva puta mjenjan motorić minimuma zbog problema sa broj obrtaja.
Sada nemam problema sa tim.

Ljudi pomozite sa dobrim savjetima osobito ako je itkoo imao sl.problem..
Unaprijed zahvaljujem.
 

fullcool

New member
Re: Saxo neće da upali..

Osnovno je da utvrdiš jel kod starta ne dobija gorivo u motor ili nema iskre na svjećici, kolko vidim to dosad nije utvrđeno a po tome ide dalje šta treba raditi. Moguća su 4 ishoda koja dalje usmjeravaju "istražne radnje".
 

hostovbreg

New member
Re: Saxo neće da upali..

Gospodo hvala puno na brzim odgovorima.

što se tiče pumpe za gorivo autoel.mi govori da je sve u redu sa njom!!
I ja kada palim auto tj.okrenem ključ da dam kontakt,čujem pumpu i pustim je da odradi svoje pa tek onda palim.

što se tiče iskre na svjećici,pala mi na pamet stvar od prošlog ljeta,kada mi je susjed provjeravao svjećice i tada mi rekao da ne baca iskru na svjećicu??
Kvragu pa valjda bi to autoel.provjerio za sve ove dane koje je auto bio kod njega??:thinking:

Da li bi stavljanje novih svjećica što promjenilo mada ni ove nemaju godinu dana kako sam ih stavio!!??:thinking:

Jel moguće da pojava zraka u gorivu stvara ovaj problem što mi je objašnjavao jedan lik i di to mogu provjeriti??
 

igor

New member
Re: Saxo neće da upali..

Da li bi stavljanje novih svjećica što promjenilo mada ni ove nemaju godinu dana kako sam ih stavio
to što nemaš iskre na sviječici ne znači da ne valja sviječica, može bit problem u kablovima, bobini, senzor radilice, modul paljenja.

I ja kada palim auto tj.okrenem ključ da dam kontakt,čujem pumpu i pustim je da odradi svoje pa tek onda palim
To što ti čuješ pumpu ne znači da je ona u potpunosti ispravna treba provjerit dali ona ima dovoljan pritisak goriva.

Jel moguće da pojava zraka u gorivu stvara ovaj problem što mi je objašnjavao jedan lik i di to mogu provjeriti??
pojava zraka u gorivu može biti problem ali ako električar tvrdi da je sve ok treba provjerit. Zašto misliš da ima zraka u sustavu goriva? , može biti to ali treba provjeriti dali je koje crijevo oštečeno pa vuče negdje zrak ili ima smeča u rezervoaru pa pumpa nemože isporučivati dovoljnu količinu goriva zbog smeča nataloženog na filteru pumpe.
 

hostovbreg

New member
Re: Saxo neće da upali..

Pozz svima..

Problemi su i dalje prisutni,a ono što je sigurno utvrđeno.
Pumpa goriva je ok..
Nema iskre na svjećici prilikom verglanja..
 

Automatic

Well-known member
Re: Saxo neće da upali..

Nema iskre na svjećici prilikom verglanja..
Senzor radilice,bobina,ako ima ECM može biti on,senzor bregaste, prekid kontakta , nevidim kaj bi bilo još,imal sam jednom sličan kvar gdje je auto gubio kod između ključa i brave,neki ključevi imaju u sebi kod na koji reagira kod pokraj brave pa nekad na rezervni neče da upali,ali onda ne pali ni na guranac.
 

fullcool

New member
Re: Saxo neće da upali..

Već sam ti rekao, moraš utvrditi dvije stvri da bi mogao ići dalje, jednu si utvrdio to je da nema iskru na svjećici, sad još da utvrdiš jel motor dobija gorivo pa onda možemo dalje.
To što pumpa goriva radi ne znači da radi i ubrizgavanje, to treba vidjeti, jel dizne špricaju gorivo?
 

Automatic

Well-known member
Re: Saxo neće da upali..

Pogledaj si šok šalter meni neki dan na xari malo radila pa malo nije ,uopće nije bilo naznaka za šok šalter čak ga ni dijagnostika nije skužila ,fino se dal pritisnuti i škljocnuo ,sva sreća da sam imal od renaulta isti takav ,stavil i auto normalno upalil.
 

fullcool

New member
Re: Saxo neće da upali..

Smisao šok šaltera je da prekine dovod goriva tj. da isključi napajanje pumpe el.strujom, čovjek reče da pumpa radi;)
 

Automatic

Well-known member
Re: Saxo neće da upali..

znam čemu služi šok šalter.Èovjek reče i da auto zapali na guranac u kasnije , a to znači da radi ubrizgavanje.Samo sam naveo koji problem sam imao a sve izgledalo ispravno;)
 

fullcool

New member
Re: Saxo neće da upali..

Pa ako upali na guranac znači da tad ima i iskru na svjećici, nas zanima čega nema kad neće upaliti. Zasad znamo da pumpa radi ali da nema iskre, ne znamo jel pumpa daje dobar tlak ili je samo ustanovljeno da radi i ne znamo jel dizne rade.
Ako dizne npr. rade, znači da ECU odrađuje proceduru za startanje ali da nema iskre pa ćemo gledati dio od ecua do svjećica, ako ni dizne ne rade onda ecu ne određuje proceduru za startanje pa ćemo gledati koji parametar nedostaje da bi ecu pokrenuo startanje itd. selektivnim pristupom dolazimo do problema itd.
 

hostovbreg

New member
Ljudi evo javljam se nakon više od tri mjeseca sa veselim vjestima.Od 23.4 saxo pali bez ikakvog problema.Sve i jedan put od tada je upalio..:grin:
Svima hvala za pruužene savjete.
Ukratko ću objasniti što se dogodilo.
Dogodio se Autoservis Gogi-Pulac-Rijeka.
Dovezo sam Saxo kod njega,nije me gledao ko prošli autoelektičar (u smislu šta mi dovoziš taj krš),pustio sam auto dva-tri dana kod njega.
Zove me kaže pronašao sam problem (nekakav problem u vezi između senzora radilice i centrale)..
Kaže mi čovjek uzmi auto vozi mjesec dana i ako bude sve OK onda ćeš mi platiti.
Sve pohvale Gogiju..
Zbog njega opet sa svojim Saxom krstarim po ulicama Kvarnera.
:grin::grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zanimljivo upalio bez upaljaća:grin:

Šala naravno drago mi je da si to rješio i da te sad služi kako i dolikuje Citroënu. :hello::palacgore:
 

igor

New member
Znači kabel senzora radilice koji se spaja na ecu, eto to baš nije uobičajeni kvar na kakve smo navikli ali eto to je onda moralo biti fizički oštečeno dali od vibracije ili guljenja kabela o blok motora ili nosača nekog nitko neče znat ali bitno da si riješio ;)
 
Na vrh