C5 II Propao ovijes

joys3

New member
C5 II 2008 god.. Naime ovijes mi je propao skroz dole.. Ulja u posudi ima, nigdje ulje ne curi, ali auto nece da se podigne.. Da li je netko imao iskustva s tim? I da to se dogodilo u voznji, samo je upalio service i lampicu od hidraulike da se vozi preko 90 kmh.. Nakon par sati je sve pogasio sam.. Napravio sam nekih cca 30 kilometara i opet ista stvar se dogodila.. Molim pomoc. Hvala
 

vborovic

C5 modifikator
Za početak probaj očistiti konektore i davače visine na svakoj osovini, ako ne pomogne, onda pravac dijagnostika, teško da ćeš bez toga napipati što mu je ... probaj par puta u mjestu mijenjati razinu vozila, od najniže do najviše, da vidi kojom brzinom se diže/spušta, da li je normalno ili sporije nego što je bilo inače
 

joys3

New member
Ma mjenjao sam mu visinu na mjestu, ovijes uopce ne reagira na mjenjanje visine.. Cekao sam i po 10 min, reko mozda nadodje... Ni zvuk da promjeni, prije bar se malo cula razlika u zvuku kada ga spustas ili dizes..

Vborovicu di su mu ti konektori na osovini

Znaci kod majstora mi je auto, pumpu od hidraulike mi ne upali uopce.. Dijagnostika 2016 bosch kaze da nema struje.. Ako netko zna sto moze biti neka javi.. Bio bih zahvalan. Hvala
 

vborovic

C5 modifikator
Glupo pitanje - osigurač provjeren? Što se tiče senzora visine, budem probao iskopati nekakve sheme da vidiš gdje se nalaze prednji/zadnji, ali ne znam koliko to ima smisla s obzirom da je pumpa neaktivna (zbog nekog razloga)
 

misa

Active member
Ja bih pregledao SVE osigurace posto dijagnostika prijavljuje da nema struje.
Cini mi se da sam negde procitao da za pumpu idu neki veliki od 40 + ampera u motornom prostoru...van svih ostalih osiguraca.

Pretece me vborovic. :)
 

joys3

New member
Osiguraci provjereni.. To smo prvo isli pogledati.. Ima neki mali od 5 sta pise u knjizi od vozila, ali smo sve pregledali.. I u autu i ispod haube.. Al pumpa nema znakova zivota ni najmanje.. Ako na kraju bude pumpa, jel znate mozda di ima neka polovna ili jel se ova moze nekako reparirat

Za ovaj u motornom prostoru van svih osiguraca ne znam ni gdje bi se mogao naci... Sve osigurace koje smo vidjeli smo provjerilo smo.. Svi su ispravni
 

vborovic

C5 modifikator
U pravilu se svaka pumpa da reparirati, samo ovisi što joj je, i koliko će biti isplativ takav popravak ... rabljena pumpa se kreće negdje oko 150-200 € sa ECU računalom

Preporučio bih ti da odeš nekom serviseru koji ima PSA dijagnostiku, prije nego počnete ozbiljnije kopati po autu. možda je neka bezvezna greška, tipa uzemljenje ili nešto, pa automatski pumpa ne radi
 

scorpyon

New member
ne znam oko ove teme nista ali ako je pumpa vidljiva i ako se mogu kablovi odvojiti(Dzek)
zar nije bolje samo uzeti voltmetar i provjeriti da li struja dolazi do pumpe .
ako dolazi onda je prosto ,
ako ne dolazi onda osigurac ili nesto drugo .

a jeli moguce da je prekidac u autu otisao i da ne reaguje kada pritisnes da promeni visinu . probaj prvo te najprostije stvari , ali mozda je i najbolje kao sto kazu pravo na PSA .
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako je tvoj majstor ustanovio da pumpa ne dobije struju onda trebaš električara koji će riješiti struju.
Ako pak struja dolazi onda pumpa nije uredu te treba nju reparirati ili naći drugu.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Vidim da ne možeš pronaći osigurač.
Malo je zeznuto...

Nalazi se ispod BSIa.

Ovako je na C5 II, a vjerujem da je i kod tebe slično.

BSI je ispod ovog poklopca




Pomakneš ova dva jezička koji drže ploču i izvučeš cijeli sklop





I na "čelu" ploče se nalaze ti maxi osigurači.
Mislim da je prvi lijevo. Raspored piše u uputama vozila.



Ako je pregoren osigurač, to ti znači početak kraja elektromotora pumpe. Raditi će neko vrijeme, ali prvom prilikom kreni put Èepina po drugu.
Nova košta 7500kn. Rabljene su 1500-1800kn.

U principu ti samo treba elektromotor, elektroniku je najbolje prebaciti sa stare pumpe. Jer se zna dogoditi da auto ne prepozna pumpu.
Meni je crkla pumpa na oba auta. Na jednom kod 196kkm a na drugom kod 218kkm.
Koliko ti vidim u garaži, to bi moglo biti to.
Promijeniš i tjeraj dalje...

Ako nije pregoren osigurač, onda je problem u elektronici ili u vodovima ili u senzorima visine.
To ti mora pogledati netko tko radi Citroene...
 

vborovic

C5 modifikator
konaroast, na C5 X7 je BSI u kabini, ispod volana, a na toj "tvojoj" poziciji je BSM, a joys je napisao:

ali smo sve pregledali.. I u autu i ispod haube
... tako da sam pretpostavio da su provjerili SVE osigurače u autu i nisam išao dalje u detalje napamet ... ali, cjenovno se slažemo ... :D ... što se tiče elektronike, bolje da uzme sa njom, ako je moguće, pa onda možda nešto iskombinira, nego da posebno lovi samo elektroniku od pumpe
 

dares

New member
pozz,ako nekome treba pumpa imam za prodaju,elektronika na njoj je neispravna jer je poklopac bio napukao a majstor oprao motor :whistling: i tako skvasio elektroniku koja je riknula,ostalo sve na njoj ispravno.
 

Brruno

Well-known member
Evo danas mi se u voznji pojavi Suspension faulty, max speed 90 km/h. Sve ok dok nisam parkirao i ugasio auto. Nakon ponovnog paljenja auto se spusti na najnizu razinu i to je to. Provjerio sve osigurace na oko osim onih u crvenoj kutiji kod akumulatora. Otvorio sam kutiju ali tu vrstu osiguraca ne mogu provjeriti jer nemam multimetar sa sobom jer sam trenutno u Zgu. Lds ulja ima dovoljno. Ima li netko da provjeri brzinski jel osigurac ili nesto drugo ili da zovem CiB i cekam? Mozda neki broj telefona nekog majstora u ZGu i okolici koji zna posao? Ne znam kako provjeriti i ocistiti senzore jer nisam nikad radio i nemam pojma kako uopce izgledaju i gdje se nalaze. C5 x7 2012. godina.
 
Posljednje uređivanje:

DStipic

Member
To se meni dogodilo kad mi je akumulator bio pri kraju (to smo naravno, shvatili 2 tjedna kasnije kad je krepao), sve smo isprobali, a on jednostavno baca grešku (koja čak poslije i nije bila vidljiva na dijagnostici) i zakucao se donji nivo, ne reagira na tipke i bok. To je potrajalo jedno dopodne i sam se "oporavio", pretpostavljam jer je akumulator malo "nadošao", nakon toga proradile tipke i radio normalno...dva tjedna.
 

DStipic

Member
Ne ništa drugo, točno ovo što se tebi dogodilo. Ujutro ga otključao, upalio...nisam skužio da pumpa nije odzujala (tek sam ga bio kupio), krenem (zapnem na mostu) i skužim da je stražnji kraj potonuo, baci mi grešku na ovjesu i ograničenje do 90km/h. Napravim krug po ulicama, stanem na parkiralište i on se iznivelira, ali u nanjnižem položaju. Zovem jednog majstora, zovem drugog...kažu provjeri osigurač(e), iščupaj neki relej pa ga vrati...ništa. No onda kako sam rekao, valjda je akumulator malo nadošao, odmah se podigao na normalnu visinu i sve bilo ok dok aku nije krepao skroz. Tada smo shvatili da je sve bilo povezano.
 

Brruno

Well-known member
Nažalost nemam mogučnost isprobavanja akumulatora nigdje. Možda bi i našao nešto ali ću izgubiti puno vremena a nemam ga baš previše ,pa sam ga odnio u CIB. Danas ujutro mi nakon dugo vremena javio i Economy mode pa bi stvarno moglo biti do akumulatora. Vidjet cemo sta kazu.
EDIT: evo da javim:

Hidraulični blok ovjesa. Plus akumulator odlazi. Kazu 8100kn.
Jel nekom riknulo tako nesto? Moze li se skinut s rabljenih i zna li neto cijenu?
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh