C5 Problem sa hidraulikom

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

MarioZD

New member
Postovani korisnici foruma molio bih vas pomoc,

Uglavnom radi se o tome da sam prije 4 dana ujutro sjeo u svoj c5 i uputio se kod mehanicara privatnika da mi izmjeni prednju livu manžetnu i pločice na prednjim kotacima. Hidraulika je normalno radila auto bi se sam livelirao kad sam ga otkljucao i sjeo upalit, dakle maistor je sve to izmjenio primjetio sam da je nakon izmjene plocica sa metalnom sipkom vracao klipove ili kako se to vec zove od kljesta kocnica. Nakon sto je to odradeno sam se uputio natrag u grad stao sam na kratko na blagoj uzbrdici sa prednjim krajem prema dole i nakon dvije minute krenuo u rikverc kad sam izasao na ravno upalila mi se na poruka na displayu serious suspension fault auto se podigao u najvisi polozaj, a na tipke za podizanje nije reagirao znaci kad bi stisao tipku za podizanje pokazao bi kao da dize ali nakon sekund ista slika prekrizena i ne trza ni gore ni dole.Sutra dan kad sam izasao iz kuce auto je bio skroz spusten bar zadnji kraj i pumpa ne reagira nikako se ne cuje pregledani su osiguraci i mali i veliki svi su ok, sad me zanima dali ako je maistor tjekom izmjene navedenih djelova mogao zapeti za senzor visine pa ga ostetit da se auto tako ponasa ili ne, i dali ako je senzor u banani pumpa nebi trebala da radi ili bi radila bez obzira dali je senzor u banani ili ako ko sto vise zna molio bih da mi kaze jer ludim da nije pumpa otisla mada mi to nema smisla, lds ulja ima normalno do malo vise od sita u posudi. Hvala unaprijed i evo jedna slika u kakvom je polozaju sad.

http://imageshack.com/a/img923/4531/g3LKlu.jpg
 

Mrki5

Well-known member
how to print screen on pcPoštovanje,
auto je ovde u normalnom /spuštenom položaju. Da li ste proverili konektor/džek na pumpi?
Majstor je najverovatnije pajserom vratio klip na kočionim čeljustima i nije mogao da pokvari senzor, e sad ne znam šta je skidao i dirao kada je menjao mandžetnu.
free photo upload prekrontrolišite i konektor na senzoru, mada je ovde izgleda do pumpe
evo tema gde pišu kako je rešen sličan problem pa se nadam da ćete sami to uspešno rešiti http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/ne-podize-se-2314/
evo i senzora pa to malo prekontrolišite možda je negde zapeo za žice free image host
 

MarioZD

New member
Postovani,

Osiguraci su svi pregledani znaci i gornji i dolnji, samo mi nije jasno zasto je ovaj zadnji od 90 kod mene a koliko sam gledao po vasim slikama svi su 40A, tako je otkako sam kupio auto prije 3 mjeseca. Sto se tice ulja ima ga dovoljno kao sto se vidi na slikama, kablovi na pumpi pregledan je samo ovaj veliki jer drugog nismo mogli dovatit i sto se tice senzora za visinu to takoder nemogu dovatit jer je auto dole do poda takorec pa se nemogu zavuci. Sad po vasim pricama da je riknula pumpa primjetio bih prije da je promjenila zvuk sto nije jer uvjek isti zvuk je imala, a i osiguraci su svi ok, znaci pumpa nije? Najvjerovatnije je da je senzor visine u banani, ali opet mi nije jasno jedno a to je dali bi se pumpa cula da radi bez obzira na to ako je senzor riknuo ili se nebi trebala cuti kao kod mene ? Puno hvala svima na odgovorima.

http://imageshack.com/a/img923/2820/dl5MT9.jpg
http://imageshack.com/a/img923/4585/A0klJh.jpg
http://imageshack.com/a/img921/1148/1M41xi.jpg
 

Mrki5

Well-known member
Pumpa bi trebalo da se čuje/radi bez obzira na prednji senzor. Da li je pregledan F 23 osigurač? adult picture hostingfree image hosting
Da li ste probali da upalite auto i krenete bar tridesetak metara ništa mu neće biti možda reauguje pa se podigne, jer 2.2 ima senzore koji automatski podešavaju visinu vozila u zavisnosti od stanja put/brzine što ovi drugi nemaju..Probajte ga provozati.
Što je akumulator vlažan kod čepova? Ulja ima dosta. Ovo je 2,2 motor ?
Bilo bi dobro da ima neko lexiu da proba to pokrenuti a i znaćete u čemu je problem.
Konektor označen zelenim kružićem niste proverili post a picture
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Prije svega bi trebalo auto spojiti na Lexia dijagnostički kompjuter za konačnu potvrdu. Ne znam ima li netko u Zadru da radi sa tim kompjuterom po terenu, ali ga sigurno ima u ovlaštenom servisu. To su MTA Thomas ili Auto centar Perović. Oba su na drugom kraju grada... :(
Vožnja u najnižem položaju ne bih preporučio zbog zapinjanja.

Senzor visine možeš pregledati jedino da digneš auto. Njega se vidi i od gore, ali ti to ne znači puno jer ga ne možeš dohvatiti i pregledati žice. Jedino da nekako digneš auto...

Sumnjivo je da je ovaj osigurač 60A, ti ga zoveš 90A. Znači da je originalni već jednom pregorio. A to upućuje na pumpu pri kraju života... Ako nije on pregorio, moguće je da je u njoj nešto pregorilo.
Ovako je izgledala moja kada smo je otvorili.



 

MarioZD

New member
Probao sam ga voziti tu po selu, doduse nije neka velika brzina bila ali napravio sam krug nekih 250-300m i vratio se na isto mjesto nemogu uci u dvoriste jer ima blaga uzbrdica pa me strah da ne poderem nesto od ispod zato san ga parkirao ispod kuce.A sto se tice osiguraca F23 to ste u pravu nismo ga pogledali, trenutno kisa pljusti u Zadru pa nemogu inace bih odma isao pogledati. Ali opet ako je taj osigurac ok, kazete da bi se bez obzira na senzor trebala cuti pumpa onda me vec strah da nije pumpa otisla.
 

Mrki5

Well-known member
A sto se tice osiguraca F23 to ste u pravu nismo ga pogledali
To vam ostaje kao poslednja nada i spas, daj Bože da je samo on ako je do njega. Taj osigurač je kod utičnice za dijagnostiku. U pravu je čovek kada je rekao da je pojačan osigurač koji treba da bude 40V a on je sad 60V a vi ste ga videli kao 90V .
Osigurač se nesme pojačavati/stavljati jači jer bolje je da pregori osigurač nego instalacija ili pumpa.

Ovako je izgledala moja kada smo je otvorili.
Pa šta se tu desi da ovako izgori, vlaga ili?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Razgovarao sam sa jednim profesorom elektrotehnike o tome i njegov stav je da su spojevi nosača četkica u tvornici loše izvedeni. Zato je došlo do topljenja ove ploče i odvajanja jedne četkice. To se ne dogodi odmah već nakon nekog vremena. Tj. proizvođači namjerno rade dijelove da ne traju vječno. Samo je pitanje vremena kada će pumpa pregoriti. Život joj može produžiti čišćenje utora na rotoru, ali to je vrlo teško izvesti dok je pumpa u autu...
Na starim pumpama su odlazile brtve. To se promijeni i voziš dalje.
Sada više nije tako jednostavno
 

MarioZD

New member
Provjereni osiguraci, svi su ispravni znaci najvjerovatnije je do pumpe ? Tija san ga provozati ali sam odustao nakon sto sam sjeo u auto tresnuo je dole auspuhom ili necim od pod pa san odustao da ne sj...m nesto :hm:
 

MarioZD

New member
U slucaju da mi je crkla pumpa, ujutro moram nazvati perovica u zadru da mi kaze ocu dovesti auto jer san zvao prosli tjedan pa mi je rekao da je guzva do sride, uglavnom ako se ustanovi da je pumpa u banani, ima tu kod jednog sto prodaje auto djelove citroen c5 ali nema active 3+ znaci ima samo tipke za gore i dole bez sporta, dali mi pase pumpa od njega ?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Trebala bi ti pasati jer je razlika samo u elektronici. To ti je ona crna kutija. Elektroniku premjesti sa svoje.
Ako ti nije pregorila i elektronika zbog onog prejakog osigurača... :(
U tom slučaju zovi autootpade. Cijene su ti 1500-2000kn. Ima tu u Zagrebu jedan sa kojim imam dobra iskustva, šalju poštom. Pa ti pošaljem broj ako ništa ne nađeš.

Evo, malo sa Njuškala http://www.njuskalo.hr/?ctl=search_ads&keywords=citroen+c5+pumpa+hidraulike
 
Posljednje uređivanje:

MarioZD

New member
Danas se cuo sa Perovic servisom i rekao sam im da nemogu vozit auto jer je pao skroz dole, a oni ne izlaze na teren sa diagnostikom. Tako da se sve vise mislim da se uvatim sam skinit pumpu uzet polovnu zamjenit samo elektro motor i vratit nazad, jedino me muci ulje sta sa njim, dali posli treba ozracit ili nesto ?

Hvala unaprijed
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Uf, trebao bi imati prste kao lignja da uspiješ promjeniti samo motor.

Za skinuti pumpu ti treba dijagnostika jer se prvo treba maknuti sav pritisak u sistemu.
Može se i ručno, ali se moraš zavući pod auto što trenutno ne možeš.
Ne možeš čak ni gurnuti običnu dizalicu pod auto jer je sada prenisko.

Moja preporuka je, vučna služba do Perovića. U svakom slučaju promjena pumpe je ozbiljan zahvat. Ako je do pumpe, kupi rabljenu pumpu i neka ti je oni ugrade. Ali će ti već dijagnostika dati konačni izvor problema.
 

Mrki5

Well-known member
jedino me muci ulje sta sa njim, dali posli treba ozracit ili nesto ?
Ispusti ulje u neku čistu posudu , skinu posudu od ulja , skini creva sa nje , onda dolazi el motor polako to skini /zamjeni naspi ulje nazad kada sve složiš obrnutim redosledom (sipaj ulja u crevo što ide na pumpu) sve središ sastaviš , pališ makinu , digni ga bar pet puta do kraj i tako spusti do kraja i vozi bez problema.
 

Randy5

Active member
Ljudi, čekajte, svi govorite o zamjeni pumpe, a problemi su počeli nakon odlaska majstoru koji je digao auto dizalicom. Nemam hidrauličar, ali čitao sam da ga treba posebno pripremit prije dizalice. Nije li moguć neki banalniji kvar poput zraka u sistemu prije zamjene pumpe?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh