Xantia Pjeni se LHM u posudi

grandepuconi

New member
Pozdrav ja sam Pero,odavno sam na forumu al nisam često pisao.

Vozim Xantiju 1,9 TD '94. godine.

Mijenjao sam prednji regulator pritiska i zadnje kugle. Sad sto sam primijetio je da pumpa kad krenem voziti klika skoro svako 2-3 sekunde. Kad zakočim, osjetim da mi se zadnji kraj podigne.
LHM se pjeni u rezervoaru LHM-a.
Pomozite ako Boga znate. :angel:
 

grandepuconi

New member
Hvala na odgovoru,taj problem sam rijesio,sad je sve uredu ulje se nepjeni vise. Al od pocetka mi se javlja drugi problem,regulator mi se pali precesto klika svakim 3-4 sekunde kad upalim auto,i kad dirnem kocinicu stalni klika. Prebacio sam cijeli regulator s kuglom s druge Xantie,tamo je bilo ko sve uredu palio se je svakih 20-30sekundi. Jel moguce da je problem s zadnjom centralnim kuglom. Prednje kugle su dobre i zadnje su mjenjane dobre su. Majstor mi je jedan rekao da je to normalno sto se pali svako malo jer tako regulira pritisak u sistemu?? A ode sam citao da nije dobro ako klika svako 3-5 sekundi???
 

misa

Active member
Prazna ti je centralna(ACC) bomba.Ona sto se srafi na regulator koji si menjao.Postoji mnogo razloga za cesto kliktanje regulatora,a prazna centralna je jedan od njih i...uglavnom cest razlog.
Ona mora imati 62bar pritiska.
 

nikol

New member
gledaju cu u posudu od lhm, treba napomenuti da crevo od pumpe sto se spaja na ulaz u posudu od lhm da iznad ima jedan fabricki cep koji moze da propusta vazduh ,nemislim na cep gde se doliva lhm,ovaj o kojem govorim je jako mali otprilike Ф20 bude fabricki utisnut pa zna nekad popustiti i tu zna pumpa vuci vazduh
 
Na vrh