Novi C5 bez hidraulike!

iVar

New member
Ne znam da li je ovo pravo mjesto za ovu temu pa molim moderatora da prebaci temu po potrebi ali...da, PSA ...da ne kazem Peugeot ...je donio odluku da novi C5 stize na trziste naredne godine bez hidraulicnog ovjesa.
Sta vi kazete na ovo? ;)
 

Profiler07

Well-known member
ako bude jedina opcija BEZ dzaba im brate...radije cu uzeti kad-tad c6 ili c5 2015g ne znam sto im to treba ili su ipak izmislili nesto sto ce nadmasiti hirauliku :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Super. Prilagođavaju se tržištu.

Zadnji c5 je pokazao/dokazao da hidraulika u Citroenu nije relevantna. Kao niti par romantičara koji pate na to.

Ali osobno smatram da neka vrsta podešavanja ovjesa (ako ne već Hydro) mora ostati, i ima mjesta u primjerice DS modelima. Naravno kao skupa doplata. Pa ko voli...
 

deda

New member
Opcija kod C5 je bila pilot serija koliko to tržište još želi.Očito da je interes premali da bi hidraulika opstala.Uostalom danas se hidraulika može samostalno ugradti na bilo kakav auto,pa tko voli nek izvoli.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U biti treba držat fige da uopće C5 ostave u ponudi... s obzirom na rezultate.
 

ExOduS442xb

Racing
Ne znam da li je ovo pravo mjesto za ovu temu pa molim moderatora da prebaci temu po potrebi ali...da, PSA ...da ne kazem Peugeot ...je donio odluku da novi C5 stize na trziste naredne godine bez hidraulicnog ovjesa.
Sta vi kazete na ovo? ;)
Može link na članak, nisam na netu uspio nista naci.
 

HAL9000

New member
Eto da se malo nadovežem. Upravo sam kapario novi C5 , stiže idući tjedan.
I to koji model ? Bez hidraulike. Zašto? Radio sam probne vožnje s jednim i drugim po cca 1.5 h. Iako je hydro ovjes nesumnjivo udobniji i lebdiš na cesti moja su zapažanja slijedeća: veći mi je gušt bilo voziti klasični model , bolji osjećaj ceste , bolji osjećaj na volanu. Model sa hidraulikom ima bezosjećajan volan i ovjes je diskonektan od ceste. Modeli sa hidrauličkim volanom su mi bili nemjerljivo bolji. Također moje subjektivno mišljenje da se i mjenjač bolje ponaša na klasičaru iako ne znam da li je to moguće. Radi se o ručnom mjenjaču , automatic ne podnosim iako on bolje pristaje Hydro verziji.
Oni koji me znaju pod bivšim nickom LHM sa bivših foruma znaju da sam napravio prvu web stranicu na hrvatskom o Citroen hidraulici i pokrenuo prvi HR Citroen forum prije 15 godina. Sve to iz ljubavi prema hidrauuličarima , A serija mi nikad nije bila zanimljiva. Imao sam redom od hidrauličara : DS, GS serie I , GSA, CX Serie I i Xantiu . Meni je najbolji i najgenijalniji CX i ako ikada budem ponovo u mogućnosti kupiti dobro očuvani Serie I držaću ga doma kao trofej . CX je meni mjera kako auto može biti udoban , sportski i futuristički.

Ovaj potez Citroena ( koji sumnjam da je 100% sigurna i potvrđena stvar) govori samo o tome da je danas samo profit bitan . Preko 70 % prodanih C5 zadnje generacije je klasični ovjes.

Meni hidraulika ostaje ultimativna zabava kod oltimer modela .
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Mogli su barem u DS liniji ostavit hidrauliku, ipak je prestiž.
Da je zbilja prestiž, onda bi u Monte Carlu većina registriranih automobila bila Citroen, a nije baš tako ... :D

Da je Citroenov hidro-ovjes najudobniji tip ovjesa na cesti, vjerojatno se slažu svi koji su ga makar jednom isprobali, ali nažalost, tržište je neumoljivo, i vidimo što se prodaje kao prestiž ... smatram da je Citroen s jedne strane napravio dobar posao što su omogućili odabir da tipa ovjesa na modelu X7 (ali djelomično su i sami sebi zabili nož u leđa, jer se pokazalo da je hidro ovjes manje tražen nego što su i sami očekivali) ... a to bude vjerojatno utjecalo na daljnje modele ... pored toga, X7 hidro-ovjes je tvrđi od hidro-ovjesa prethodne generacije C5, pa se treba zapitati koja mu je svrha, ako Citroenovska udobnost pati u približavanju tradicionalnim kupcima
 

ExOduS442xb

Racing
Ako je tako onda ću vjerojatno napraviti istu stvar kao što je naveo Profiler, uzet C6, iako mislim da će žaba i cx biti zanimljiviji, ipak se dižu dok ovi imaju uvijek istu visinu, meni se i dan danas ljudi zaprepaste kad vide da se bx dize, prije više od godinu dana na autocesti sam palio auto i dotrči mali cigan i pita jel moze gledati kako se auto dize, ocito još veseli ljude, mene osobno da, tako da hidraulika ostaje u obitelji:wub:
ako bude jedina opcija BEZ dzaba im brate...radije cu uzeti kad-tad c6 ili c5 2015g ne znam sto im to treba ili su ipak izmislili nesto sto ce nadmasiti hirauliku :)
 

deda

New member
Je,to je poseban gušt.Sjedam ja jednom u svojeg GA,a ono neki lik sa klincem čućnu kraj auta i tata pokazuje klincu nek gleda kako će se sad taj auto dignut.
 

AX-ja

èudo jedno
mislim da je glavna stvar kod ljudi
"problem" koji se zove - "hidr. ovjes,ima brdo stvari i uvijek moze nesto crknut,uzmes normalni pa si miran. da to valja,svi bi auti imali"

eto nekako tako ljudi gledaju na to,bar onako kako sam stvorio sliku ja o tome svemu.
u biti opcenito o citroenima.

i definitivno cu u posjed kakvog c6 u daljnjoj buducnosti,kad ih ljudi izmuzu do bola.
 

deda

New member
Da,fama je napravljena jer se ljudi boje nekaj kaj ne kuže, a i meštri još više radili famu od toga samo da mogu derati vlasnike,a što je največa fora,najmanje na citroenima ima kvarova na hidraulici,samo je treba servisirat kao sve ostale stvari na bilo kojem autu.Niti jedan klasičan ili bilo kakav drugi ovjes ne može izdržati toliko,pa čak i bez održavanja,koliko može hidraulika.
Nitko ne argumentira da na autu sa klasičnim ovjesom treba mjenjati federe,amortizere čak i tri puta dok na hidraulici nekaj ode.
Kaj se sigurnosti tiče,daleko je bolja od klasičnog ovjesa,jel dok radi radi jednakim inteizitetom,a na ovim običnim,tko mjenja amortizere i federe i ostalo dok ne krepa skroz,a vožnja na takvim ovjesima sa polufunkcionalnim potrošenim djelovima je daleko opasnija.
 

Profiler07

Well-known member
mah jedina stvar ako jeste istina da se dobro prodavao model bez hidraulike je u tome sto je jeftiniji 3-4milje € i onda "narod"konta ajd ba i jeftiniji je ovaj za odrzavanje,hidraulika to su samo problemi i zato kupuj amortizer,a nema pojma ni koliko kosta odrzavanje kad se poredi hidraulika i klasicini ovjes...ako cemo porediti cijene mislim da je hidraulika skuplja samo zbog pumpe ostale komponente su iste
 

Dalibor

Dado Tornado
pod bivšim nickom LHM
bio si mi sumnjiv :D


:hmmm: da ne budem troler sad moram nešto napisati i o temi

danas postoje "zračni" ovjesi koji su suvremeniji od "citroenove hidraulike" koja je skoro ista već 100 godina, i da bi bila u rangu s konkurencijom trebalo bi uložiti u osuvremenjivanje, a to im je očito neisplativo.

koga zanima što je moguće postići sa "citroenovom hidraulikom" (ako baš nećemo spominjati prave zračne ovjese) na linkovima niže mogu se pronači informiracije o tome što radi mclaren sa onim što bi bilo najbliže "citroenovom hidraulikom".

da se citroen kojim slučajem zadnjih 15 godina zbilja posvetio svojoj "hidraulici" stvar nebi trebala biti jako puno različita.

http://www.caranddriver.com/features/the-anti-anti-roll-bar-tennecos-kinetic-suspension-explained-feature

http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2012-mclaren-mp4-12c-suspension-walkaround.html (zanimljive slike)
 
Na vrh