C5 Kugle s karavana na limuzinu?

dares

New member
pozdrav svima,na c5 2,2hdi 2002. lupaju mi zadnji amortizeri.
nasao sam polovne komplet sa bombama povoljno,ali su od karavana.
da li odovaraju na limuzinu ili moram staviti svoje bombe ili ne odgovaraju uopste?

Poruka Moderatora:
Post uređen.
Ukoliko otvarate novu temu, obratite pažnju da njen naslov bude deskriptivan, odnosno da iz naslova bude jasno kakav sadržaj obuhvaća. - Pravila foruma
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ni slučajno!
Kugle su drukčije podešene i vožnja sa krivim kuglama može biti opasna!!!
Nove zamjenske kugle uopće nisu skupe, npr ovdje: http://www.citropart-shop.de/index.php/cat/c2_Federkugeln-Citroen-C5.html
A siguran sam da ih ima i po BiH.
U HR sam siguran da JuraPZ ima nešto na lageru.

Kugle na novim Citroenima su vrlo trajne i neki ljudi ih nikada nisu trebali mijenjati.
Možda problem uopće nije u kuglama već i ležajevima stražnjih ramena koji odu sigurno prije kugli.
 

dares

New member
Kod mene su kugle ispravne ali su amortizeri losi tj ona mandzetna se poderala i tu ima dosta lufta u onom klipu.
Ako bih uzeo te od karavana pa na njih navrnuo svoje kugle-bombe,da li bi to bilo izvodljivo?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Kod mene su kugle ispravne ali su amortizeri losi tj ona mandzetna se poderala i tu ima dosta lufta u onom klipu. Ako bih uzeo te od karavana pa na njih navrnuo svoje kugle-bombe,da li bi to bilo izvodljivo?
Za to nema nikakvih zapreka. Ti cilindri su isti na limuzini i breaku.
Jedino je razlika između H3 i H3+ cilindara.
Samo preseliš svoje kugle i to je to.

A u kakvom su stanju ležajevi stražnjih ramena?
Kada se već radi na stražnjem mostu ne bi bilo loše i to zamijeniti...
Biti će jeftinije ruke HAHAHAHAHA!!!
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Kada se skinu cilindri ramena se moraju moći glatko pomicati, bez škripe, ne smije biti bočnog lufta.
I treba pregledati okolinu ležaja da nije došlo do prodora vlage.
 

dares

New member
Kada se skinu cilindri ramena se moraju moći glatko pomicati, bez škripe, ne smije biti bočnog lufta.
I treba pregledati okolinu ležaja da nije došlo do prodora vlage.
Kad je auto na dizalici i spusten na najnizi nivo,znaci nema pritiska u cilindrima,tada se ramena normalno mogu pomicati bez lupkanja skripe i lufta. Sudeci po tome lezajevi treba da su u redu.
 
Na vrh