C5 slabo ide uzbrdo

Lexillium

New member
Nedavno kupio C5 1.6 HDI
Sve super,nikakvih lampica da svjetli,dijagnostika ne kaze nista.Turbina zamjenjena takodje nedavno i auto po ravnom ide fantasticno.
Medjutim jel se pojavi brdo,auto jedva prvom izadje.
Onaj osjecaj isto kao da je upaljeno ogranicenje brzine,pa gusi se...
Lamela nije.Auto nema sekunde dima.Nikakvih vidljivih simptoma

Neko kaze moguci uzrok protokomjer?

Da li je neko imao slicnih problema?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èini mi se da svi koji odu popravit turbinu na ovom forumu, vrate se s pokvarenim autom :D

Protokomjer, pumpa goriva, sam turbo... nazad odi reklamirat kod tih ''mehaničara'' di si bio.


...
Ili možda nisi naviknut... ipak je to premali motor za tu karoseriju. :D
 

Automatic

Well-known member
Kak je ispušni sustav,da nije kaj zaštopano,ovo kaj si napisal je sve na malom gasu i ide super čim brdo i treba gasa neide,promjeni filter goriva
 

Lexillium

New member
Da je turbina bilo bih drugih negativnih posljedica po ravnom.Pumpa goriva isto mislim.On po ravnom za 1.6 ide ko lud.Ovako na prvu mislim i ja da moze biti do protokomjera,ali fazon je sto pokazuje na dijagnostici sve OK. FAP filter mu je nov ali idem prvo da njega mehanicki i softwerski maknem.

U biti nije da nisam naviknut.Vozio dosta jace auto sad 110KS,ali ipak prva i druga brzina trebalo bi da ide ikako,medjutim on nikako...
 

Automatic

Well-known member
Kak prima gas pod optrečenjem,ne dok auto stoji već u vožnji.Imal sam problem na 106ici gdje je auto išao ko lud po ravnici ali brdo osjetio prije nego sam ga vidio.Da je turbina u pitanju odma bi se upalio MIL jel većina sad novijih auta ima VNT turbine(varijalne) koje imaju zakrilca za regulažu pritiska upuhivanja a one su pak povezane sa MAP senzorom i samim kompom koji opet prima podatak mjerača protoka zraka i sigurno bi nešto palilo lampicu.Comon rail dobiva gorivo kroz filter i nabija 200 bara ali pumpa u rezervaru je ta koja ga treba dovesti do sistema .Trebaš vidjeti da li se auto ponaša u leru ili pod opterećenjem jednako,jel ako mu je dovod goriva slabiji u leru će primati gas jer mu je potrebno mnogo manje goriva i broj okretaja motora lakše se postiže,pod opterećenjem potreba za pedalom gasa je jaća i onda nema snage jer možda nema dobar protok.Probaj sa filterom jer ti je to trenutno najjeftinija opcija a i filter goriva je bitan koliko na starim šljukama toliko i na najnovijim autima sa elektronikom.Nekad hoće zezat i regulator pritiska goriva pa lagano propušta gorivo nazad kad je auto pod opterećenjem(takav kvar sam imao na CDI mečki),sistemi ubrizgavanja kod novijih auta su jako slični ,razlike su u nijansama ali i kvarovi bi morali biti slični .Ovo kaj sam napisal govorim iz osobnog iskustva ne mora biti ali probaj ovu jeftinu varijantu.Kasnije s e može izmjerit tlak u pumpi ,tlak u sistemu,rad turba i pritisci pod opterećenjem ili bez njega
 

Lexillium

New member
Evo ovako da odgovorim sta je bio kvar.
Znaci crijevo-dihtung na spoju turbine i crijeva sa senzorom,filterom je bilo hajmo reci labavo.Tako da je vuklo na tom mjestu fals zrak i senzor je kao mjerio slab protok zraka i bacao auto u safe mod.
Ali jedna veoma interesantna cinjenica je da auto nije pokazivalo nikakve upaljene lampice.
U ovlastenom servisu kazu da je to standardni odnosno poznati problem kod citroena.

Tako da je sad drugo auto :D
 

vborovic

C5 modifikator
Ali jedna veoma interesantna cinjenica je da auto nije pokazivalo nikakve upaljene lampice
100% bi pokazivalo grešku na auto dijagnostici (Lexia/DiagBox), jer ima granične vrijednosti parametara rada motora, i zapisao bi da ga muči nešto što je van okvira ... te greške auto ne bude prikazivao na instrument ploči ni negdje drugdje vidljivo vozaču (a ni na onim univerzalnim OBD skenerima)
 

Lexillium

New member
Pazi on je ocitao gresku slab protok zraka na dijagnostici.To da.
Ali nije prijavljivao gresku na instrument tabli.Znaci nije bilo nikakvih upozorenja tipa svjetle lampice i slicno.

Evo o kojem se silikonskom ringu radi(broj 14):




Komentar na ovo sa drugog foruma je:"Infact we had one a few weeks back that had disintegrated that much it was injested by the turbo and damaged the impellor on the turbo!"

Zbog 10 eura rizikujemo da crkne turbina :surprised:
 

vborovic

C5 modifikator
Ali nije prijavljivao gresku na instrument tabli.Znaci nije bilo nikakvih upozorenja tipa svjetle lampice i slicno.
A gle, realno, toliko se tih oscilacija u radu auta događa, da bi se sve prikazivalo vozaču, gotovo da ne bi bilo dana da neka greška ne bi uskrsnula na ekranu ... a ipak se ljudi i sa takvim autima voze tisuće kilometara do prvog idućeg servisa ... :D ... proizvođač je predvidio da su kritične greške one koje se budu prikazale (tekućina za hlađenje, tlak ulja i sl), ali ovo tvoje eto recimo nije ... a potencijalno je veći rizik i posljedica na motor odnosno njegove dijelove, nego neki drug "vidljivi" problemi na instrument ploči

Èinjenica je kad bilo tko bi radio preventivni apsolutni pregled svog vozila, npr. jednom mjesečno, da bi vrlo vjerojatno našao neki kvar kao tvoj na svom autu, koji je došao puno prerano (i potencijalno može oštetiti puno više toga nego što treba) ... ali, to je tako, kako te zadesi, nikad ne znaš i ne možeš biti spreman, pogotovo na te "skrivene" dijelove, koji nisu baš pristupačni
 
Na vrh