2013 Citroen C4 Grand Picasso

Hrvoje Marin

Active member
Sjedio jučer u jednom, upalio motor gledao ovako i onako, ne znam što bi rekao.

mjenjač, motor isto, 2.0HDI ML6C itd. izolacija je ok. Sve ostalo, ali doslovno sve ostalo mi se ne sviđa. Visok je, ali ako je sjedalo ok onda glava o strop, e tek greben sa kontrolom panorame itd. Vrata prtljažnika na struju, nije loše, ali sve je nekako glomazno pa se prtljažnik čini malim. Previše to liči na Audi od prije 7-8 godina. Mene je odbio skroz. Vozio sam Pic 1, sad vozim C5 II i C3 II.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
TEST

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI Intense - komfor na n-tu potenciju





Aktualni model koji je nedavno ugledao svjetlo dana nema mnogo veze s onim iz devedesetih, no neke značajke su identične. Moderan, upotrebljiv i drugačiji od drugih. Nova platforma još jednom je odigrala važnu ulogu u kombinaciji najboljih elemenata modularnosti, prostranosti i lakoće pristupa trećem redu sjedala. Korištenjem posebno dugog međuosovinskog razmaka od 284 cm, koji je najveći u klasi, ovaj monovolumen značajno je dobio na ponudi prostora u unutrašnjosti.

Iako nije novina na cestama, Picasso svakako plijeni pažnju. Najviše je 'drugačiji' sprijeda. Smještaj prednjih svjetala između poklopca prtljažnika i branika je originalan. Automobil je dizajniran po novim Citroenovim smjernicama s daškom originalnosti. To se naročito odnosi na funkcioniranje interijera. Picasso ovdje osvaja kupce dizajnom i sofisticiranom tehnologijom.

Citroen je stavio desetak funkcija na unutrašarnji obruč. Iako se u početku čini mnogo, smještaj je jednostavan. Uz klasičnu postavku instrument ploče na sredinu, dodan je ekran i na centralni greben u istom dizajnu, tako da iako ne rade zajedno, izgledaju skladno. Svakako treba pohvaliti rezoluciju i boje.







Nakon početne zbunjenosti oko prostora i rasporeda instrumenata i komandi, shvatite da je sve zapravo tamo gdje treba biti.

Pritisak na start / stop gumbić i oglašava se poznati dizel motor. Auto je u parking modu i na instrument tabli se pojavljuje slika automobila u tlocrtu sa svim okolnim objektima. Slika je napravljena izuzetno realno i u prvi mah izgleda nadrealno jer imate osjećaj kao da kamera snima automobil s par metara visine. I ono što je najvažnije, sistem radi. Žardinjere, ograde, automobili, sve se lakoćom iscrtava po ekranu s nevjerojatnom točnošću. Za to je zaslužan sustav sačinjen od niza kamera (branici, ispod bočnih retrovizora), koji radi savršeno.

Ergonomija je također za svaku pohvalu. U pitanju je francuska udobnost. Sjedala uz grijanje imaju i masažu, s nekoliko programa rada. Ovakav automobil to zaista treba imati na listi dodatne opreme. Baš kao i stakleni krov koji daje putnicima straga osjećaj prostora i smanjuje osjećaj klaustrofobičnosti na stražnjoj klupi. Prtljažnik nije prevelik, jer se u njemu nalazi skriveni red sjedala, tako da korisnik može po potrebi podizati i spuštati stražnja sjedala.

Vožnja s Picassom je posebna priča. Kako se radi o high-tech monovolumenu, očekuje se ista priča i u vožnji. S 2.0 HDi motorom, Picassa je užitak voziti. 150 konja snažan motor i 370 Nm govore da možete vrlo udobno jurcati, preticati i istinski uživati bez da vam nedostaje snage. Putna brzina Picassa može biti i propisanih 130, no ako skoknete do Njemačke, bez problema ga možete rastezati i do 160 km/h bez previše buke. Motor u vožnji daje osjećaj uglađenosti i živahnosti, dok je mjenjač precizan. Mnogo precizniji i finiji pod rukom nego u prethodnim generacijama.

Grand Picasso je u novoj verziji opravdao očekivanja svojih vjernih kupaca. Moderan, upotrebljiv i drugačiji od drugih.











Proizvođač: Citroen
Model: Grand C4 Picasso 2.0 HDi Intense
Vrsta motora: 2.0, četiri cilindra, dizel
Obujam: 1.997 cm3
Snaga (kW/KS): 113/150 @ 4.000 o/min.
Okretni moment (Nm): 370 @ 2.000 o/min.
Potrošnja (l/100 km): 5,4/8,2/6,7
Ubrzanje (0-100 km/h): 11,3
Maksimalna brzina: 209 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.600/1.826/1.645
Cijena do registracije: 241.176 kuna (osnovni model: 148.000 kuna)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
sve super, i svaka čast... al 240tkn za citroenovog monovolumena, ne hvala. :mad:
 

asorta

New member
Odličan obiteljski auto,pregršt mjesta, komocija neprocjenjiva- stražnja klupa je pomična pri čemu ekipi u trećem redu sjedišta nožice ne pate, ali nije preporučljivo vozitit ekipu višu od 180 cm na trećem redu sjedila:rolleyes:
 

asorta

New member
slažem se sa navedenim.
Te bih htio napomenuti da se modelu od 2014 pojavljuju pukotine na nosačima prtljažnika (s vanjske strane, iznan pneumatike) pogledajte jer je riječ o tvorničkog grešci
 
Na vrh