Koliko vrijedi moj C3 realno, koliko da tražim za njega?

Echo49teen

New member
Povučen nedoumicom i nesrazmjerom cijena na oglasnicima zanima me mišljenje ekipe koliko realno vrijedi sada moj C3, te koliko bi mogao dobiti za njega ako ga stavim na oglasnik jer iskreno imam potrebu za nečime malo većim i nešto jačim.

Do sada sve rađeno na auto ima na temi pot Moj C3: Raste trava zelena a ono C3

Ukratko: auto je 2003. god za slovensko tržište, prva vlasnica je moja teta. Auto ima servisnu knjigu i sve je servisirano u ovlaštenom serivisu do 54 000 km. Ja sam otkada je kod mene mjenjao žarulje za night breakerice, prednje disk pločice, filter goriva, ljetne gume sve 4. Ima prijeđenih 66 000 km sada i registraciju do kraja 3. mj 2016. godine. Nikada nije razbijan, limarijski 9/10 zbor par sitnijih ogrebotina s parkinga i nedostatka jednog od tri dijela ralice. Izuzev protočnog sportskog ispuha nisam radio neke prerade. Trenutno je unutra Alpine radio i Hertz odvojeni sistem koji ne bi dao uz auto, eventualno mogu ostaviti unutra Pioneer odvojeni sistem koji je bio prije Hertza. Uz njega idu 4 zimske gume na čeličnim felgama vožene jednu sezonu. Nedostatci su jedini što je na glavnom ključu otpala guma na gumbima pa se ne može koristiti centralno daljinsko i lijevom podizaču stakla je otišao gumb plastični, prekidač je inače 100% ispravan i funkcionalan.
 

Kanader

Active member
Teško je to reći napamet. Selektiraj na njuškalu sve C3 od 2002. do 2004. uzmi cijenu najjeftinijeg, a da nije totalno uništen, odbij 10% i to ti je otprilike cijena koju češ postići.
To što ima manje killometara znači da će se brže prodati, a teško da češ na račun toga dobiti više novca.
Ovo s prekidačima bolje popravi prije prodaje.Ne vjerujem da je to neki iznos, a kad te greške vidi potencijalni kupac pomislit će da ga je vozio neki manijak.
To ti je realnost. O kojem novčanom iznosu je riječ znati češ kad ga oglasiš.
Svaki tjedan spuštaj po 100 eura dok ga ne prodaš.
Tako se radi ako prodaješ auto. Ako se samo želiš pokazati u oglasu stavi cijenu 3500 i gledaj si oglas mjesecima. Neki gledaju i godinama.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da me krivo ne shvatiš..
benzinci bez plina su dosta jeftini i teže ih je prodati..
c3 benzinac bez plina od 2002g do 2004g regan najmanje još pola godine cijena ide od 16tkn do 22tkn za te pare ga možeš naći u svako doba dana..
za nas nažalost..
a 1.4 hdi od 2002g do 2004g se kreču od 18tkn do 25tkn
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
3000 u oglas, da dobiješ 2500 možeš bit sretan, 2000€ je neka realna vrijednost.

Tržište je zasićeno takvih auti, HDIa ima za tih 3000. To je ipak 12 godina star auto, 60 ili 160tkm ne igra veliku ulogu. Kao ni to što je ''za slovensko tržište'' :D

PS

Ako ne bude išla prodaja, i spustiš ga na realnu cijenu, vjerovatno ti imam zainteresiranog kupca.
 

quadrolg

Member
Ja sam za svoju xsaru 1.4 i 2002 128tkm u odličnom stanju dobil 2350e , prvo sam stavil 2600e i niko nije zval,onda sam sputil na 2500e samo dva poziva ali niš konkretno a kad sam stavil 2400e pozivi su pljuštali ko ludi, tak je i sa ovim c3 oko 2500e bi možda mogal dobit zbog kilometraže naravno ako prava
 

Franzg

New member
nažalost nikako ne drže cijenu, ja sam isto razmišljao o realnoj cijeni, ali stvarno se jako malo može dobit, evo uzmi za primjer moj, u zadnje 2 godine uloženo preko 2 tisuce eura, imedu ostalog novi kuplung, nove felge, nova šajba (zbog rupice na šajbi), novi pločice i pakne prošli mjesec, novi auspuh original citroen, nove opruge prednje, izmjenjen zupčasti i zatezači, novi filter motora i kabine, nove gume, zatamnjna straznja stakla sa dozivvotnom garancijom na folije, novi volan alkantara i koža, unutra muzika ekran panasonic sa dvd-om, OSRAM cool blue zarulje....dakle auto mi je trenutno u boljem stanju nego je bio kad sam ga kupio (kupljen od bakice sa 19,000km a sada ima isto malo, oko 97), ali kod prodaje sve ove stavke znače jako malo nažalost, isti model 1,4 benzinac sa 74ks exclusive paket ima čak i tempomat, i onda kad si razmislim da za to mogu dobit cca do3,300 stvarno mi bude žao i odmah odustanem od toga
 

ZlatkoC4

Well-known member
Stavi samo u oglas da je auto održavan i kad je rađen veliki servis i dr. nemoj hvaliti auto več kako sam rekao i onaj koji zna što hoče će ga i kupiti ovi što skidaju cijene večinom kupe mačka u vreči. ja sam svog bio prodao u 7 dana 1,4 hdi 25000kn ošao u Šibenik. pito lika zašto je izabro mene kad ih ima hrpa jeftinijih reče kad sam vidio da je napravljen veliki servis redovni servisi i za sve postoji servisna i računi to mi je važnije nego da se sjaji:grin:
 

Franzg

New member
Slazem se Zlatko, realno kod auti koji su tolko stari ja bi prvo prosumnjao u kilometrazu, a kad im das racun iz servisa di lijepo pise sta je mjenjano i kolko je auto imo km odmah se dize povjerenje
 

deda

New member
Dečki,auta ima više nego dreka,a ljudi prvo kaj prodaju da imaju kaj jesti prodaju auto koji vrijedi kojeg soma € i daju ih pošto poto,pa ako baš trebaju i dalje auto,kupuju nakon prodaje nešto za par sto €.Dakle ako ga baš hočeš prodat,na prvu ponudu odma ga daj,jer sve kasnije ide sve teže.
Kada imate auto,trošite na njega samo ono kaj se mora da se drži u ispravnom stanju.Trošenje love na šminku i kerefeke je samo bacanje novaca kroz prozor,jer kada ga prodaješ,to ti ništa ne vrijedi,tak je bilo uvjek i tak bu uvjek,a nadalje još i više.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Bolje ti se isplati skupit nešto keša i nać auto, pa uvalit ovaj svoj i nadoplata..
kak veli deda, ljudi su u besparici i da mu daš soma evra i svog pod 2.500eu to ti je 3 i pol soma, to su lepa kola, a još bolje ako imaš još više love..
u zamjenu ga možeš ugurat pod 2.500eu čak i 3000eu
 

deda

New member
More i tak,nekog spasi soma,dva ako ima vrijedniji auto,a odma ima opet auto,tak se ustvari i najviše dila.Situacija je takva,kakva je,a svak nek iskoristi kaj može,nema sentimenta.
 

Franzg

New member
slažem se sa vama
ja ulažem u auto u dodatne moglo bi se reć "bespotrebne" stvari zbog ljubavi prema autima i vožnji, i znam da se to realno ne isplati ali svako ima nešto što ga veseli :grin::grin:
 

Kanader

Active member
Ovo da je svejedno ima li 60 ili 120 000 km je netočno. Da to nije bitno auti ne bi u sebe imali instaliran brojač prijeđenog puta. Uvijek je onaj s manje km bolja prilika.
 

quadrolg

Member
Ovo da je svejedno ima li 60 ili 120 000 km je netočno. Da to nije bitno auti ne bi u sebe imali instaliran brojač prijeđenog puta. Uvijek je onaj s manje km bolja prilika
A pa normalno da ima veze to je jedna od najbitnijih stvari kad kupuješ auto, nije isto dal auto ima 60tisuća ili 160t , a i kad malo pogledaš po oglasnicima aute kaj imaju više kilometara cijena je manja ili obratno.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ovo da je svejedno ima li 60 ili 120 000 km je netočno. Da to nije bitno auti ne bi u sebe imali instaliran brojač prijeđenog puta. Uvijek je onaj s manje km bolja prilika.
čuj, zavisi od situacije do situacije..
recimo ja sam uzel prije 3g c3 1.4hdi 2004g sa 100tkm sad imam 196tkm neznam kaj nisam več mijenjal, od komplet kočnica, ležaj kotača, prednji ovjes kaj je i najskuplji zahvat bio, grijače.. da ne nabrajam dalje.. ima tam u mojoj temi dva metra lista..
a kolega je mijesec dana prije kupil 307-dmicu isto 2004g za iste pare sa istim tim motorom 1.4hdi ali sa 240tkm, on danas ima 360tkm mijenjal je u tih 3g samo prednje pločice 220kn.. tankira i tera ko vrak svoju mater..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Oćito krky previše koćiš a tvoj kolega u necitroenu ne koristi koćnice uopće napravio je 120tkm i mjenjao samo ploćice ? Ali to onda znaći da je prethodni vlasnik mjenjao prije prodaje diskove, ploćice i tko zna što.

Moj C3 1,4 hdi čovjek koji ga je kupio nije imao ništa za mjenjati dobio je auto sa novim diskovima, ploćicama paknama promjenjenim zadnjim amortizerima, veliki servis. Platne . Sve to sa 160tkm i sad ga tjera bez problema.

Sve ovisi kako se vozi i kako se održava auto. Nije istina da se na citroenu stalno nešto kvari a da se na drugima necitroenima ne kvari. Diskovi ploćice amortizeri imju svoj vjek po prjeđenim km i po naćinu vožnje.

Kad gledam kako neki jurcaju preko ležećih i kako udaraju felnama po rubnjacima kad se penju. I onda kukaju na proizvođača auta:confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
Povučen nedoumicom i nesrazmjerom cijena na oglasnicima zanima me mišljenje ekipe koliko realno vrijedi sada moj C3
C3 uz vw polo jako dobro drži cijenu, možda i najbolje od malih automobila.
polo je možda u neprimjetnoj prednosti.
206 je recimo prema usporedivom modelu jeftiniji 3-4000, fabia 5-6000, punto 7000, a xsare se prodaju za dvostruko manju lovu od C3-ica.

to je neki moj dojam od prošle godine kada sam gledao te aute.
slobodno stavi 21-22 000 pa skidaj cijenu svakih tjedan dva, koliko ti se već žuri, ali mislim da će ti na 20 000 poprilično zvoniti mobitel.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Moj C3 1,4 hdi čovjek koji ga je kupio nije imao ništa za mjenjati dobio je auto sa novim diskovima, ploćicama paknama promjenjenim zadnjim amortizerima, veliki servis. Platne . Sve to sa 160tkm i sad ga tjera bez problema.
ee vidiš Zlatkič :D
tog tvog bi rađe kupil pa da ima i 200tkm nego nekog sa 80tkm jer znam da sam 100tkm miran, samo točim i čeram. :D
 
Na vrh