Novi C4-Elysée

Dalibor

Dado Tornado
Re: Kupovina novog C4

jako je lijep.
nisam čuo za njega.

puno ljepši od recimo sl. škode rapid: nova škoda rapid

dobro bi bilo za citrić da ima jedan takav auto kompaktne limuzine.
tko zna hoće li to na naše tržište.

 

Marko

Well-known member
Re: Kupovina novog C4

dobro bi bilo za citrić da ima jedan takav auto kompaktne limuzine.
tko zna hoće li to na naše tržište.
Oće, oće! Samo da ne udare bijesnu cijenu... Konkurencija Fluencu/Focusu/Cruze-u...

Ak stave 130.000 /150.000 kn za 1.6 piši propalo!
 

Zdravac

New member
Lijep je, ali po mome mišljenju nepotrebno.
U redu je to da treba imati konja za utrku, ali c4 kompakt ima, mislim najveći prtljažnik u klasi, dovoljno mjesta na stražnjoj klupi za noge, itd itd...

Stoga mogu skužiti da Astri treba limuzinska verzija, ali što će pobogu C4-orki to?
 

Marko

Well-known member
Taj C4 bi treba biti klasa vw jette ili?
Prije kategorija Reno Fluence... Ali kaj se mi uopće zamaramo, imaju oni marketing stručnjake i plaćaju skupa istraživanja tržišta pa nek sami
odrede di će se smjestiti.
 

deda

New member
Ne bi ga zel ni zabadava,ih kineski Citroen,nek si ga prodaju tam gdje ga i delaju.U tom se nebi vozil pa da dobim rak od isparavanja radioaktivne plastike,to kaj žuti rade nije ni za Mars.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne bi ga zel ni zabadava
Mogu misliti kako ne bi. :)

Inače...

"Citroen neće imati samo jedan, već čak dva modela u segmentu koji godišnje pronađe 20 milijuna kupaca. Oba automobila gradit će se na istoj platformi, onoj modela C4, s time da će se C-Elysee, namijenjen onima plićeg džepa proizvoditi u Turskoj, dok će se luksuzniji C4 L proizvoditi u Kini i Rusiji.

C-Elysee je dugačak 4,43 metra, 1,71 m je širok i 1,47 m visok te raspolaže prtljažnikom od 506 litara. Automobil će se nuditi s dva benzinska (72 KS i 115 KS) motora i jednim dizelašem (92 KS). C4 L je nešto veći (4,62 puta 1,78 puta 1,5), ima manji prtljažnik (440 litara), no zato, navodno, udobniju unutrašnjost.

Citroen spominje 'obujmljujuća' sjedala na stražnjoj klupi pod kutom od 29 stupnjeva, a tu je i najdulji međuosovinski razmak u klasi (2,71 m), 10 centimetara duži od standardnog C4.

C4 L će se isporučivati i sa snažnijim motorima - Benzincima sa 150 i 170 Ks razvijenim u suradnji s BMW-om, uparenim sa sekvencijalnim šesterostupanjskim automatskim mjenjačem.

Više o automobilima znat ćemo nakon njihove službene premijere u Parizu koncem rujna. U međuvremenu ih razgledajte u našoj fotogaleriji."

tportal.hr















 

Sale123

New member
Citroen C4 L i C-Elysee

GUŽVA NA TERENU
I Citroen ima pristupačne limuzine za obračun

Tek što nam je Peugeot objavio lansiranje modela 301, i iz Citroena stiže vijest o kompaktnoj limuzinskoj konkurenciji

Citroenove kompaktne limuzine
Pogledaj cijelu fotogalerijuCitroen neće imati samo jedan, već čak dva modela u segmentu koji godišnje pronađe 20 milijuna kupaca. Oba automobila gradit će se na istoj platformi, onoj modela C4, s time da će se C-Elysee, namijenjen onima plićeg džepa proizvoditi u Turskoj, dok će se luksuzniji C4 L proizvoditi u Kini i Rusiji.

C-Elysee je dugačak 4,43 metra, 1,71 m je širok i 1,47 m visok te raspolaže prtljažnikom od 506 litara. Automobil će se nuditi s dva benzinska (72 KS i 115 KS) motora i jednim dizelašem (92 KS). C4 L je nešto veći (4,62 puta 1,78 puta 1,5), ima manji prtljažnik (440 litara), no zato, navodno, udobniju unutrašnjost.

Citroen spominje 'obujmljujuća' sjedala na stražnjoj klupi pod kutom od 29 stupnjeva, a tu je i najdulji međuosovinski razmak u klasi (2,71 m), 10 centimetara duži od standardnog C4.

C4 L će se isporučivati i sa snažnijim motorima - Benzincima sa 150 i 170 Ks razvijenim u suradnji s BMW-om, uparenim sa sekvencijalnim šesterostupanjskim automatskim mjenjačem.

Više o automobilima znat ćemo nakon njihove službene premijere u Parizu koncem rujna. U međuvremenu ih razgledajte u našoj fotogaleriji.



http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/200593/I-Citroen-ima-pristupacne-limuzine-za-obracun.html
 

Rok

New member
U današnjoj slobodnoj piše da će C4L na nekim tržištima biti u ponudi s 1.8 VTi motorom. 135ks /5-stupanjski ručni ili 6-stupanjski sekvencijalni.
 

DSZG

Sommelier
Kao što je citirano u člancima gore, model za sada izlazi samo za kinesko i rusko tržište, o Europi se ne razmišlja u skoroj budućnosti...

iako, i bez njega, stižu novi modeli uskoro ;)
 
Na vrh