Novi C-Elysée 2017

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja se trudim u drugoj temi slike poljepit a ti tako :D Evo ih onda ovde:













I do sada je bio privlačan s obzirom na cijenu. Ako ostane ista, samo će ih još više bit... fino su ga pomladili.
 

mamut

C5
Donator foruma
ja sam isto gledao to, kad sam C5 kupovao sam mogao novi elyse, al kad sjednem u elyse nekak mi je šugav osjećaj bio, neznam..okrljašteno
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je i cilj :D

Veselim se vidit nova svjetla uživo, prvo sam mislil da je led, al po ovoj mi se čini da ostaje halogeno, samo u oblikovanom kućištu.... u nekom opisu su navodili i 3d efekte :cool:



Evo, stanu i dva kufera, a ostane taman mjesta za subwoofer :D



Al najljepše je vidit kako mami osmjeh da dječja lica :D

 

Cutac

Prèkaroš
Ova plava mi je :wub:

Vidim touchscreen(Android Auto ako ne griješim), kožna sjedala, LED, nadam se da nisu zaboravili na filozofiju tog modela. Da ga ne bi obogatili, a kupce dodatno udarili po džepu.
 

Clutch

New member
Evo kao vlasnik 2013 modela Medvescak, ne pada mi napamet opet "nagazit na minu" sa "povoljnim cijenama" za model koji je gol ko k...c, a za ikakvu iole srednju opremu, nadoplata se penje skoro za trecinu vrijednosti cijelog automobila.
Kako se cilja na dio trzista kupaca kojima je cijena gotovo glavni kriterij, gdje se ne gleda koja tisuca, nego stotina kuna cine razliku za krajnjeg kupca, moj komentar je jasan sam po sebi.
Stedilo se na mjestima i gdje je trebalo i gdje nije, tako da je za mene to dovoljna skola.
A bas me zanima sto ce serijska oprema sadrzavati u usporedbi sa ovim modelima na slikama i na promo spotovima...

Da rezimiram, c-elysee nije los auto sam po sebi, dapace vrlo je pouzdan i siguran, ali omjer ulozenog i dobivenog nije niti blizu realnih i objektivnih vrijednosti za marku Citroen, i zaista se osjecas prevareno kad vidis da su po cijelom autu pripremljene rupe i otvori za izolaciju i tapecirunge kojih nema, da je u gepeku samo tepih koji je samo na jednom dijelu pojacan tankom ivericom, da za dva (losa) zvucnika na zadnjoj polici traze 1.500 kn nadoplate i da ne nabrajam dalje...
 

Clutch

New member
@Ivan222
nisi daleko od istine, jer vani ima "one year old" automobila kategoriju-dvije iznad (sa svim davanjima) za istu cijenu novog C-Elysee u HRV.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Vidim touchscreen(Android Auto ako ne griješim), kožna sjedala, LED, nadam se da nisu zaboravili na filozofiju tog modela. Da ga ne bi obogatili, a kupce dodatno udarili po džepu.
Ne brinen ja da su oni zaboraivli na filozofiju modela, neg je ovo demo model. Mora izgledat reprezentatinvo za foto objektiv i predstavljanje po auto portalima i magazinima. Kad krene u prodaju, prema ovome će izgledati, navodno, ka moped.

U svakom slučaju je po meni Elysee bolji izbor neg Dacia. Ne bi se sramotija u Daciji nikad. Kad bi se želija sramotiti, sramotija bi se propisno i kupija bi kragujevačku Zastavu.

Jedino šta nije podbacilo u predstavljanju na slikama, očekivanjima i realitetu je DS5. Auto je stvarno ka sa fotografije i uživo. Iznutra i izvanka je bomba. Èak i noću dobro izgleda iz svakog ugla. Predobar auto. Ja da ga imam, vjerojatno bi skroz presta obavljat bračne dužnosti. Samo bi svaku večer lipo sija u auto i odradija se sam rukon.

nisi daleko od istine, jer vani ima "one year old" automobila kategoriju-dvije iznad (sa svim davanjima) za istu cijenu novog C-Elysee u HRV.
Fala bogu. Za šolde osnovnog modela Elysee uzmeš bogovski par godina star C5 i voziš se ka gospodin.

Elysee je super auto, ako ti triba jeftin i NOVI auto za radne namjene: Taxista, javno poduzeće, malo srednje privatno poduzeće. Èak i za rent-a-car po meni nije najsretnije rješenje. C4 je minimum.
 

Cutac

Prèkaroš
po meni Elysee bolji izbor neg Dacia
Slažem se. Vozio sam se i u novom Loganu i Elizeu, i iako su oba glasna, Citroen je udobniji i ne ostavlja dojam jednokratnog vozila. Dacia mi je kao oni žuti jednokratni fotoaparati koji su se prodavali pred desetak godina u Konzumu.
neg je ovo demo model.
To stoji, ali čini mi se da su previše toga unaprijedili sa dizajnerske strane što bi moglo značiti da ništa drugo neće/nisu dirali da ne povisuju troškove. Da su bar taj gepek izolirali ili bar zalijepili neku foliju s dezenom :D
Za šolde osnovnog modela Elysee uzmeš bogovski par godina star C5
Ne mora biti C5, ali za 90 tisuća kuna dobiješ tri godine star c4 sa svime i svačime koji je zasigurno bolji po svemu. Ako ništa, tiši je.

To sam htio reći, omogućili su spajanje mobitela na infotainment, umjesto da su ga utišali recimo.
No opet, sve je to nagađanje kada ništa drugo nismo vidjeli.
 

zoka1975

Member
Slažem se da se štedilo sa izolacijom kabine i motora. Èak i Dacia ima izolaciju haube. Ali sa druge strane mislim da su se ljudi razmazili, kakve smo sve aute prije vozili. Zvuk diesela u C-Elysee ima na mene smirujući učinak, za razliku od benzinaca koje sam do sada vozio. Jedino je žena na suvozačkom mjestu primjetila da se kotač više čuje u vožnji nego u starom autu:grin: Ali u usporedbi sa konkurencijom, sedan, diesel mašina, auto je jeftiniji 40000-ak kunića. Što je dodatni razlog da mi izmami osmjeh na licu. Malo me kopka da sam možda pričekao da novi model, ali nekako sumnjam da će zadržati sadašnju "akcijsku cijenu". A dati 10000-ak tisuća kuna zbog ljepših farova je van svake pameti.
 
Na vrh